Mededeling: nieuwe moderators

Beste allemaal,

Graag stellen we twee nieuwe moderators aan jullie voor: @Boemboem en @Mhysa. Zij starten vandaag met een proefperiode van twee maanden. Niet alleen om te kijken of zij geschikt zijn maar ook om te zien of zij er zelf plezier aan beleven. Dat is natuurlijk niet geheel onbelangrijk aangezien het om een vrijwillige functie gaat en er wellicht meer bij komt kijken dan je in eerste instantie verwacht.

Ik ben Mhysa, 26 jaar en binnenkort inwoner van Rotterdam. Getrouwd en 2 kinderen. Ik hou van dans, films & series. Mocht je een luisterend oor nodig hebben, staat mijn inbox voor je open!

Ik ben Boemboem, werkzaam in het onderwijs, volg een deeltijdstudie, eet graag buiten de deur en ben op ieder feestje op de dansvloer te vinden. Ik woon in het zuiden van het land en praat met een zachte g. Ik ben nu ± drie jaar lid van het forum (egf/ff). Waardeer iedereen hier heel erg.

We wensen hen veel plezier en succes!

@nescio @anon25548216 @lula

Ps. Mocht je de moderators willen bereiken, kun je ons ook als hele groep taggen met @moderators.

61 likes

Succes @boemboem en @Mhysa !

2 likes

Succes!

2 likes

Ja hoor, lief van je!
Ik vind mijn leven het leukst als ik het (heel) druk heb, maar ik ga in de proeftijd ook vooral ervaren hoeveel tijd het nu werkelijk in beslag neemt en of ik die tijd heb :blush:

Dankjewel!

6 likes

“Ik ben Boemboem.”

Ik ga stuk.
Je zou maar echt zo heten. :joy:

17 likes

Succes allebei!

2 likes

Succes!!

2 likes

Wat leuk, veel plezier!

2 likes

@Mhysa @boemboem Succes en vooral veel plezier gewenst!

3 likes

Leuk, succes en veel plezier :blush:

2 likes

Succes ermee!

2 likes

Succes!

2 likes

Leuk, succes!

2 likes

Wat leuk! Succes allebei!

2 likes

Wat leuk!! Succes dames :+1: :tada:

2 likes

Succes allebei!!

2 likes

Succes beiden!

2 likes

Succes allebei

2 likes

Wat leuk! Succes dames!

2 likes