Modetopic

10 likes

Enig idee welke lijn/model?

Dit is een echtscheiding waiting to happen en dan kan ik ook meteen een nieuwe baan zoeken denk ik.

1 like

Ik zit te zoeken maar er staat verder niks op. Op het maat-labeltje staat oa pyv 702001 maar als ik daarop google vind ik niks. Als je een foto wil van hoe ze eruit zien mag je natuurlijk een pb sturen. Onhandig he…

1 like

Ik heb geen schoentips voor je, maar qua sokken: https://www.ah.nl/producten/product/wi412012/scholl-cool-and-dry-footie-wit-maat-39-42

Na een hele dag in een warm land lopen nog steeds geen overhitte voeten en geen stinkpoten. Echt mijn holy grail deze dingen. Ze voelen best ‘dik’ aan maar het werkt voor mij echt top

1 like

Misschien iets van het merk Toms? Die hebben ook sneakers met een wat dikkere zool dan die standaardmodellen met platte zool. Toms gebruikt in ieder geval ademende, natuurlijke materialen.

1 like

Weet iemand waar ik zo’n soort jurkje kan vinden? Ik heb net dit jurkje verpest met mijn strijkijzer en ik baal er zo van. Ik had deze op vakantie in Curacao gekocht.

Weet iemand waar dit jurkje van is?

3 likes

Oh die is gaaaaf, ik hoop dat iemand het weet.

+1 @vuilnisglitter Toms zijn echt lekker met dit weer, van canvas, en op de modellen die een gewone rubberen zool hebben ipv dat touw, kun je echt prima de hele dag lopen.

2 likes

Oehh nice, dankjewel!!

Asos?

1 like

Zag er een bij de Bij korf outlet

1 like

Bij nextdirect!

1 like

Nike heeft ook met een soort gaas als stof. Daar gaat de wind doorheen. Zoiets: Klik

Alix the label

https://www.alixthelabel.com/shop/dresses/dress/alix-the-label-graphic-animal-dress-8719305054916 deze denk ik?

1 like

Denk dat het automatisch vertaald is en dat ze met tenger eigenlijk klein bedoelen :neutral_face: Je hebt ook modeketens die een petite collectie hebben waarvan de doelgroep kleine vrouwen is en niet per sé kleine vrouwen met een tengere petite bouw. Is best verwarrend allemaal.

H&M heeft nu trouwens ook bepaalde artikelen in een ‘petite’ veriant (de maat + met P erachter) alleen ben ik er nog niet uit wat ze daar nu eigenlijk mee bedoelen. Je zou kunnen kijken of daar toevallig een palazzobroek bij zit en het erop wagen.

Ik heb geen ervaring met die webshop maar ik weet wel dat Zalando het merk ook verkoopt. Ik herken het logo namelijk omdat ik ooit iets daarvan besteld had via de Duitse Zalando (de maat was niet goed). Verder ben ik tien jaar geleden in een fysieke Next winkel geweest in Engeland. Dat zegt natuurlijk niks over de kwaliteit van deze webshop :’)

1 like

Thnx!!!