Zo’n zwart straks (dans)broekje eronder wil nog wel helpen als je bang bent dat t waait of op de fiets!
Stikken heb ik eerder geprobeerd maar als je dan gaat zitten en staan valt het niet meer goed. En dus ook met een speld, die sprong bij mij steeds open, had ik een enorme ladder in mijn panty haha.
Stikken of speld doe ik wel altijd aan de bovenkant.
En @Floepsie ik zette net 2 stappen buiten en de voorste flap vloog al omhoog hahahaha. Dus nu houd ik die flap maar vast als ik een windje voel.
ik steek er altijd een veiligheidsspeld in vanaf de achterkant. Je ziet dan aan de voorkant als je heel goed kijkt alleen een zilverkleurig streepje van de speld, en niet het risico dat je flasht.
Bij Primark heb ik ze gezien. Bij Bershka hebben ze ze ook, maar dat zijn meer van die ‘fashion’ bikershorts. Die vind ik altijd nog best lang.
Ik draag korte sportleggings van de H&M. Schijnen niet door en blijven goed op hun plek zitten Vind het licht corrigerende effect ook wel fijn, zeker omdat het ook eventuele onderbroeklijnen strak trekt.
Ik weet niet in welk dorp je woont, maar bij de Hema hebben ze ook zoiets zie ik.
Die van de zeeman zijn inderdaad fijn, ik heb ze van de week nog online besteld. Misschien dat nog een optie?
Als dit een echte fietsshort is zal het wel een zeem in het kruis hebben?
Hahaha ja, MS Mode en Miss Etam hebben een suf imago, maar misschien hebben ze wel heel goede shorts. Je weet maar nooit
Hahah oh niet eens aan gedacht. Staat niet in de beschrijving in ieder geval, maar ik heb ze zelf niet.
Als je nog oude panty’s hebt liggen (met gaten ofzo) kun je die ook afknippen voor hetzelfde effect
Niet rafelen maar het rolt wel iets op naar boven, als je snapt wat ik bedoel haha? Het is iig niet storend. En je ziet het natuurlijk ook niet (vind zelf panty’s altijd fijner dan die korte legging broekjes want ze zijn wat dunner en je kunt ze lekker hoog optrekken)
Vanochtend ben ik op zoek gegaan naar “lange korte broeken” ivm schuur plekken tussen mijn benen.
Helaas is dit niet gelukt, korte broekjes van luchtige stof heb ik geen kont in.
Bermuda jeans stoppen echt op een verschrikkelijke plek waardoor ik een soort Vetrol ontwikkel op de plek waar de broek stopt.
Ik werk van de zomer elke dag buiten en loop ook de hele dag. ik mag zelf bepalen wat voor onderkleding ik draag maar jurkjes en wind gaan slecht samen. Wie heeft DE tip?
De korte broekjes die hierboven worden beschreven! Draag ik zelf ook altijd onder mijn jurkjes. Vind ik ook heel praktisch. Geen gedoe met smeerseltjes o.i.d waar ik soms mensen over hoor maar gewoon lekker een kort broekje aan.
Ik ben het liefst opzoek naar iets anders als een rokje of jurkje. Dit is namelijk niet erg praktisch om in te werken maar ik zal het onthouden en zeker eens proberen met een iets langere jurk.
Ahh sorry! Las je vraag iets te snel.
Hoe lang wil je de broek hebben? Tot aan de knie of nog een stukje erboven?
Als je ergens een leuke jumpsuit kan vinden is dat wellicht ook heel lekker om te werken. Heb je ook modellen van die tot aan de kuit vallen en iets wijder uitlopende pijp. Als dat van een beetje lekker materiaal is kan dat ook wel met ietsje warmere temperaturen omdat dat heel lekker zit.
Ik slaag altijd bij de C&A voor langere korte broeken! Vaak vind ik ze net te lang om er leuk uit te zien, dus dan rol ik de pijpen een klein beetje op, maar dan zijn ze nog steeds lang genoeg om m’n dijen niet tegen elkaar te laten schuren. Het is niet de allerbeste kwaliteit stof, maar het kost dan ook bijna niks
Daar ben ik ook lang geweest, de langere moddelen van hun stoppen precies op de verkeerde lengte en oprollen zag er niet zo mooi uit.
Ik ga inderdaad dan maar eens kijken naar een knie hoogte broek en lange luchtige broeken. Misschien bestel ik volgende week gewoon een hele horde aan onderkleding want in de winkels werd ik bijna verdrietig.
Ik vind deze van de Hema fijn. Zijn niet echt corrigerend, van een glad en dun stofje en zitten lekker!
Oude lange broeken knippen naar de lengte die prettig voor jou is.