Modetopic

Oeh mooi! Ik ben bang dat het een beetje té wordt, zo drie kleuren samen, maar ja, de als dat nu de dresscode is …

1 like

Je moet je er wel fijn in voelen natuurlijk! De jurk met tas zijn ook al kleurrijk vind ik hoor, dus als je iets neutralere schoenen daar bij draagt zit je al goed denk ik. :grin:

1 like

@shortandsmiling ik vind het een leuke combi! En zo kleurrijk genoeg hoor.

Pff ik ben al mn kleren zat. Vind het zo moeilijk om me te kleden voor dit weer en er dan ook nog een beetje leuk uit te zien.

1 like

Thanks :grin: Morgen naar de winkel en kijken of ze het tasje hebben.

Ik heb dat ook altijd als het weer verandert :roll_eyes: Moet ik weer heel hard nadenken over combinaties die comfortabel en leuk zijn.

1 like

Ik vind wikkeljurkjes zo leuk uitzien bij anderen, maar nu heb ik er zelf 2 en vind ik ze uitzien als kamerjassen? En even een praktische vraag voor de mensen met losvallende wikkeljurkjes, hoe groot is de kans dat je mensen flasht als er een windje staat? Voel me nou niet echt “veilig”.

1 like

Maar de onderkant valt sowieso los toch? En het zijn 2 flappen stof, dus vandaar mijn angst dat het open/omhoog waait hahaha.

Daarom heb ik meestal een onderjurk aan. Je zou ook een stukje dicht kunnen stikken, of een veiligheidsspeld kan ook.
Of gewoon je lievelingsondergoed aan doen. Volgens mij heeft half mijn stad mij al in mijn ondergoed gezien :joy:

1 like

Zo’n zwart straks (dans)broekje eronder wil nog wel helpen als je bang bent dat t waait of op de fiets!
Stikken heb ik eerder geprobeerd maar als je dan gaat zitten en staan valt het niet meer goed. En dus ook met een speld, die sprong bij mij steeds open, had ik een enorme ladder in mijn panty haha.
Stikken of speld doe ik wel altijd aan de bovenkant.

En @Floepsie ik zette net 2 stappen buiten en de voorste flap vloog al omhoog hahahaha. Dus nu houd ik die flap maar vast als ik een windje voel. :joy:

1 like

ik steek er altijd een veiligheidsspeld in vanaf de achterkant. Je ziet dan aan de voorkant als je heel goed kijkt alleen een zilverkleurig streepje van de speld, en niet het risico dat je flasht.

1 like

Ik zag net deze bij Zara. Is dat ‘em?

1 like

Bij Primark heb ik ze gezien. Bij Bershka hebben ze ze ook, maar dat zijn meer van die ‘fashion’ bikershorts. Die vind ik altijd nog best lang.

Ik draag korte sportleggings van de H&M. Schijnen niet door en blijven goed op hun plek zitten :smiley: Vind het licht corrigerende effect ook wel fijn, zeker omdat het ook eventuele onderbroeklijnen strak trekt.

Ik weet niet in welk dorp je woont, maar bij de Hema hebben ze ook zoiets zie ik.

Die van de zeeman zijn inderdaad fijn, ik heb ze van de week nog online besteld. Misschien dat nog een optie?

Als dit een echte fietsshort is zal het wel een zeem in het kruis hebben?

1 like

Hahaha ja, MS Mode en Miss Etam hebben een suf imago, maar misschien hebben ze wel heel goede shorts. Je weet maar nooit :sweat_smile:

1 like

Hahah oh niet eens aan gedacht. Staat niet in de beschrijving in ieder geval, maar ik heb ze zelf niet.

1 like

Als je nog oude panty’s hebt liggen (met gaten ofzo) kun je die ook afknippen voor hetzelfde effect :slight_smile:

1 like

Niet rafelen maar het rolt wel iets op naar boven, als je snapt wat ik bedoel haha? Het is iig niet storend. En je ziet het natuurlijk ook niet (vind zelf panty’s altijd fijner dan die korte legging broekjes want ze zijn wat dunner en je kunt ze lekker hoog optrekken)