Ik lees terug en klik nu op de link en alles is weer op voorraad!
- https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/midi-dresses/product.floral-print-midi-dress-pistachio-floral.0622362004.html
- https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/maxi-dresses/product.floral-midi-wrap-dress-yellow.0680108005.html
- https://www.stories.com/en_eur/clothing/dresses/midi-dresses/product.cotton-blend-handkerchief-midi-dress-dandelion.0710173003.html
Niet naar de prijs kijkend, welke jurken zijn het leukste? Ze staan me allemaal goed, zelfde als het model ongeveer, en de kleuren staan me ook allemaal goed (ik heb een bleke huid en ben roodharig)
- Jurk 1 (de groene)
- Jurk 2 (de streepjes)
- Jurk 3 (de blauwe)
0 stemmers
Ik vind de eerste echt prachtig! Vind dit soort tinten groen ook altijd fantastisch staan bij rood haar.
Allemaal heel mooi, maar die groene staat denk ik echt prachtig bij jouw haar!
Ik vind zulke jurken echt zo mooi maar deze lengte staat bij mij op de een of andere manier altijd truttig en stom
Dat is wel duidelijk
@Dazed, @June ja de kleur staat me prachtig! Ik heb wel al wat groene jurken, maar ja exact deze kleurtint ook weer niet Vond de blauwe ook leuk, omdat die wat āspecialerā is, maar denk dat ik meer en langer plezier ga hebben aan de groene!
Stom is dat he! Ik vind mezelf dan echt op een schooljuf lijken echt jammer. Maar misschien gewoon eens aandoen/kopen want deze jurken zijn wel echt prachtig!
Ik heb deze rok gekocht voor een feestje, maar ik weet echt niet met wat voor top ik het moet dragen. Iemand suggesties?
Ja ik heb het met zwart geprobeerd maar ik vond het mwah mwah. Zoān cut out achtige top is wel een goed idee daar ga ik het nog even mee proberen. Thanks!
draag je ze met pants of blote benen (en maakt dat uit met hoog kruipen)? Misschien zijn ze aan de kleine kant, of zijn het echt sta-jurkjesā¦
je zou ook vloeibare latex/rubber kunnen kopen bij een hobby winkel en kleine dropjes aan de binnenkant van de zoom lijmen, dat is wat ruw en houd je jurkje naar beneden, al maakt het je panty waarschijnlijk wel kapotā¦
Bij mij helpt het om onder opkruipende strakke rokjes zoān strak broekje te dragen, dan blijven ze op hun plaats zitten.
Een licht roze top met dat kant zo? Ik kan even niet op de term komen maar het heet in het Frans un caraco
Ik vind dat oysho hele fijne bralettes heeft!
Ik heb een nieuwe jurk en vind 'm heel fijn alleen twijfel ik over de lengte. Zouden jullie 'm inkorten? Ik ben zelf niet zulke lange jurken gewend, dus misschien is het ook even wennen.
edit: Heb de fotoās weggehaald, maar bedankt voor het stemmen! Ik laat het zoals die is:)
- Inkorten
- Zo laten
0 stemmers
Ik heb een topje gekocht met heel dunne bandjes en een lage rug. Een mooie beha met kant zou eventueel nog kunnen, maar ik zou er toch liever een beha onder dragen die je niet ziet. Iemand een aanrader? Ik heb totaal geen ervaring met zoān plakbeha of iets⦠Zit dat een beetje mooi en is het praktisch of kan je dat echt maar een paar keer dragen? En zo ja, welk merk is aan te radenā¦
Wat dragen jullie onder een doorschijnende jurk/rok? Meestal heb ik alleen bovenstukken die een beetje doorschijnen en een beetje bh vind ik niet zo erg, maar nu heb ik een best wel leuk geel/wit gestreept jurkje gekocht en hij schijnt wel een beetje door aan de achterkant
Ik draag ook vaak een onderjurk, maar ik vind het altijd wel lastig dat de lengte daarvan vaak niet hetzelfde is als de lengte van de jurk zelf⦠dus ik lees meeš¬
Ik zou gewoon een simpele witte onderbroek eronder doen (bikini model) en de rok niet naar werk dragen. Zo erg is het ook weer niet.
Heel misschien werkt zon naadloze huidskleur hipster ook wel maar als het dan lijkt of je in je blote kont loopt weet ik niet of dat wenselijk is.
Ik zou de rok niet gekocht hebben denk ik haha, tenzij echt als strand/vakantie kleding