Misschien kan iemand hier mij helpen!
Ik zoek een zwarte blouse/tuniek met lange mouwen welke van een beetje doorschijnend stofje is gemaakt. Het liefst een vrij simpel vrouwelijk model ongeveer zo doorschijnend dat je net kan zien wat voor hempje je eronder aan hebt maar dat het nog wel classy is zeg maar
Ik heb deze in het wit, hij is er ook in het zwart en is echt prachtig
Ik heb van mān moeder deze broek gekregen omdat ze 'm zelf toch niet meer wil: https://www.missetam.nl/jogger-print-zwart/product/109123/, maar ik weet niet zo goed wat ik erop aan kan doen. Zwart maakt het zo saai, maar alle andere dingen die ik geprobeerd heb hebben me nog niet echt overtuigd. Iemand de gouden tip?
Een knalkleurtje, felroze, felrood, koningsblauw, grasgroen, zoiets? Of als je echt avontuurlijk wilt gaan een bloemenprint met zwarte basis en felle kleuren.
Zachtroze? Of een bijzonder zwart stofje: mooi glanzend zijde of transparant stofje met een hempje eronder?
Het lijkt me ook mooi met een zwart hempje en een zachtroze vestje bijvoorbeeld
Ik zoek een paperbag-broek, maar dan gewoon lang i.p.v. enkelhoogte en grote maat. En ook een momjeans grote maat. (48)
Dit ziet er heerlijk uit! Waar heb je deze vandaan?
Zulke modellen heb ik van de Zara van een paar jaar geleden (maar dan zonder strik), zitten superchill maar toch ok voor werk.
Ik ga donderdag tot zon dag met de caravan weg en onze vriendengroep gaat ook meeā¦
Maar nou heb ik dus al een klein buikje ondertussen, maar dit wil ik niet laten zien want dan weet iedereen het meteenā¦
Iemand tips hoe ik me kan kleden met het mooie weer zonder dat mijn buikje opvalt?
Misschien van die tuniekjes met A-lijn (dus die rond je buik wijder vallen)? Had ook ergens gelezen dat felle kleurtjes / patronen ook afleiden haha
Ja, heb nu wat stoffen korte broekjes ( geen spijker) met was losvallende shirts en een losvallend jurkjeā¦
Idd zo los mogelijk om mijn heupen/buik haha
Dit heb ik vandaag gedaan met een nieuw jurkje wat eigenlijk heel erg buiten mān comfortzone ligt! Na een kwartier dacht ik er niet eens meer aan, echt een goeie.
Lekker bezig meid! Hoe ziet je jurkje eruit?
Donderblauw omslagjurkje met bloemetjes en een bescheiden ruffel. Heel ver van mān dagelijkse jeans/legging met crewneck tenue.
Ik heb wel wat fietsers geflasht net.
Ik denk dat er wel mooiere paperbagbroeken bestaan voor jouw figuur
De maat lijkt me prima, maar het bovenstuk lijkt wat langer dan nodig. Volgens mij staat het je leuk qua type broek maar is dit 'm misschien net niet.
Het stuk tussen kruis en strik is wat āsaaiā ofzo? Ik weet niet hoe ik dat uitleg haha
Ik heb deze in het zwart! Ik vind ze prima heb alleen af en toe wel blaren aan de binnenkant waar het bandje begint zeg maar. Iets wat ik bij normale Havaianas niet heb. Maar verder zitten ze net zo lekker als ānormaleā Havaianas en heb ook dezelfde maat als ānormaleā Havaianas
Ik heb toevallig gisteren slippers gepast die hier heel erg op leken, ook van Skechers! Bij mij vielen ze (te) klein. En ze waren ook te smal voor mijn voet. Mijn tenen zaten helemaal tegen elkaar aangedrukt, haha. Ik had ze juist besteld als comfy huisschoenen, maar daarvoor moet ik ze omruilen voor een maatje groter, denk ik.
Ik ben ook opzoek naar een zomerbroek maar kan niks vinden. Ik heb maat 42 en ben 1.80. Paperbagbroeken staan mij niet. Ik heb bij de h&m alles gepast maar was of te kort of te raar model.
Iemand nog tips?
Shirtje gekocht en een witte blazer maar mijn vriend vindt de combi niet leuk dus nu twijfel ik. Vinden jullie dit leuk? Zou er wel een donkerdere broek bij aantrekken maar dit is even snel voor de foto.
- Leuk!
- Niet leuk
- Leuk mitsā¦
- Anders
0 stemmers
Ik heb niet leuk gestemd, maar dat komt omdat ik een witte blazer gewoon sowieso niet zo mooi vind. Maar als jij het zelf leuk vind is het toch helemaal prima? Je vriend went er vanzelf wel aan