Modetopic

Ik snap ‘m niet. Je vindt ze leuk maar bij jezelf niks? Zoek je ze dan wel of niet :joy:

Edit: oh oké, je wilt geen spijkerbroek!!

Tommy Hilfiger komt mijne vandaan

1 like

Haha ja sorry! Had iets duidelijker moeten zeggen idd, houuu van flares, maar niet in jeansstof.

Lijkt op deze: https://www.zara.com/nl/nl/jurk-met-plooien-p04437042.html?v1=8402110&v2=1180427

2 likes

Zoeken op drop waist dress!

2 likes

Misschien even een tip:


Hema heeft deze in verschillende kleuren en kan me herinneren dat zulke shirts best een #forumtrend waren dus vandaar. :innocent:

3 likes

Joeee ik mag van mezelf twee paar nieuwe schoenen kopen. Heb nu alleen een paar mosgroene Nikes waar een gat in zit dus die kan ik niet lang meer aan en een paar zwarte slangenprint enkellaarsjes. Maar hoewel ik zeer regelmatig kleding voor mezelf koop, koop ik bijna nooit nieuwe schoenen. Dus ik heb advies nodig haha. Als je hier twee paar van mocht kiezen, welke zou je dan nemen? Mijn kledingstijl is verder vrij basic (jeans met blousjes/shirtjes/jasjes) dus het meeste is wel goed te combineren.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9

0 stemmers

(van links naar rechts, boven naar beneden)

Nummer 6 past bij alles. Persoonlijk draag ik niet zoveel sneakers, maar aangezien je zegt dat degene die je nu hebt kapot zijn, denk ik dat je het meeste plezier gaat halen uit 3. Mooie lichte kleur ook, met het mooiere dat er (hopelijk snel) aan komt.

2 likes

Ik vind je 8 erg leuk, waar kan ik die kopen? Voor jou zou ik denk ik gaan voor 6. Kan altijd!

1 like

Allemaal van Zara!

1 like

Oké dank je!

Of drop hem dress

1 like

Ik zoek zo’n soort nepleren jasje, maar dan met gouden ‘hardware’. Heeft iemand dat al wel eens gezien?

Oo ik kom net deze broek van Shelly tegen op instagram. Iemand enig idee waar die vandaan komt? Of iets soortgelijks?

Buiten mij budget helaas! :frowning:

Lijkt op een levi’s 501 CT jeans. Die is er in meerdere uitvoeringen.

1 like

Iemand ervaring met raramuri-sandalen? Lopen ze comfortabel?


Ik vind ze dus heel leuk, maar vind het ook wel weer absurd om €75 aan zooltjes en een lint uit te geven. Met mijn vorige dure sandalen heb ik trouwens 8 jaar gedaan ofzo, dus wil best meer geld uitgeven als het lang meegaat.

1 like

Misschien kun je kijken bij Smaak Amsterdam of O my bag voor zoiets soortgelijks?

1 like

Die laatste vind ik iets weg hebben van The Meghan van O My Bag:

Link

De prijs is ook iets aangenamer :grimacing:

3 likes

Weet iemand waar ik een setje (kleine) zilveren oorringetjes kan kopen die lang mooi blijven? Ik had een poosje terug zo’n setje van Kruidvat, maar die ringetjes verkleurden erg snel.