Mode-advies

Ben je ook blond? Dan zijn wit, zachtroze en dit soort kleuren heel mooi!

Edit; lees nu pas licht haar :smile: lichtblauw is trouwens ook mooi!

Oké, bedankt voor de tips! Het voelt een beetje onwennig om zulke lieflijke kleuren te dragen, maar ik zal er eens wat van bestellen dan :relaxed:

Ik draag ook voornamelijk zwart, grijs, donkerblauw en wit, hoor :joy: Maar altijd complimenten als ik een beetje pastelkleuren draag!

Haha oke dit is een pin over muurverf maar ik heb een beetje de huidskleur, wel lichter en meer assig haar dan dit plaatje en draag graag deze kleuren (en vind het goed staan).

Heeft iemand verstand van stoffen en materiaal? Ik heb leren laarsjes besteld, maar ze hebben dus een voering van scheerwol. Op zich lekker met dit koude weer, maar ik vraag me af of ze ook nog lekker zijn als het boven de 10 graden komt of dat je er dan enorme zweetvoeten in krijgt. Ik lees wel dat wol ademt, maar vraag me af of dat bij deze schoenen ook zo is, omdat er dus een leren buitenkant omheen zit.

Ze zijn wel heel leuk, zitten lekker en zijn ook nog eens mega in de sale. Het zijn deze https://www.zalando.nl/tamaris-veterboots-black-ta111n0y0-q11.html

ik ben verliefd geworden op een zachtroze en geel scuba bikini broekje dat bij de H&M verkocht werd maar niet meer in mn maat is :frowning: iemand tips waar ik zoiets kan vinden? heb zalando, asos, forever21, boohoo al afgespeurd en durf zaful etc niet echt aan. of zal ik het gewoon proberen?

Hoe ziet het broekje eruit??

Ik heb ook advies nodig. Ik heb een hele kast vol kleding (3 meter hang en 4 meter planken) ofzo bij elkaar. En ik. Kan. Niks. Weggooien. Het lukt me gewoon niet. Terwijl ik het meeste nooit draag of ook nu niet meer gekocht zou hebben als ik het zag in de winkel wil ik het ook niet weggooien… wat moet ik doen?

ik dacht altijd dat united wardrobe me hierbij zou helpen, maar veel kleding is helaas toch niet meer zo netjes dus niet verkoopbaar terwijl ik het dus ook nooit meer draag. Heb niet zoveel kleding als jij, maar ga zeker binnenkort met mn verhuizen alsnog alles wat ik niet draag wegdoen. Mijn tip? meenemen naar een rommelmarkt! gewoon even netjes daar aan een rek hangen en voor een paar euro wegdoen. Misschien dat die gedachte van ‘ik krijg er wat voor en maak iemand blij’ meehelpt in je selectie?

• Heb je ooit mari kondo geprobeerd?

https://lp2.hm.com/hmgoepprod?set=source[/78/b6/78b6c4fdaf544f9caee30fa2f26d8f999c8f3f16.jpg],origin[dam],category[ladies_swimwear_bikinibottoms],type[DESCRIPTIVESTILLLIFE],res[s],hmver[1]&call=url[file:/product/main]

https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0559715006.html

Ik had dus ook dat rommelmarkt idee. Naar een markt gegaan, €5 per lopende meter betaald (2m maar hoor) en alles aan rekken voor €1. Kreeg ik dus constant mensen die afboden naar 0,50 en 0,20? Waar ben je in godsnaam dan mee bezig?
Daarna alles naar h&m gebracht voor een kortingsbon.

Ja en dan ben je alsnog benzine/tijd/kraamkosten kwijt… Accepteert H&M gewoon een redelijk gevulde zak? En krijg je dan een fysieke bon mee die je later in kunt leveren? Lijkt me zo gek om met een vuilniszak naar de kassa te stormen voor een kortingsbon :sweat_smile:

Maar waarom kun je het niet weg doen?

Ja, naast de kassa staan van die bakken waar je het in kunt doen en dan krijg je een bonnetje voor 15% korting! Ik heb van die standaard plastic zakken van de AH en Jumbo ingeleverd en dat in orde qua grootte.

Vraag is denk ik eerst waarom je het niet weg kan doen? Welke gedachten zorgen ervoor dat je het steeds in je kast laat hangen?

ik ben bang dat ik er spijt van krijg… heb echt wel eens dingen weggegooid die ik nu mis. en nu kan ik niks meer weggooien behalve als het echt kapot is ofzo

Dan zou ik alles wat je niet meer draagt in zakken of dozen doen en wegzetten op zolder/in de kelder/garage en na 6 maanden kijken wat je werkelijk gemist hebt en er dus uitgehaald hebt, en de rest weg doen.

Edit: en ik zeg altijd tegen mezelf, als je echt dingen mist zoek je daar dan maar een hele mooie goede versie van, dan weet je ook precies wat je wilt.

hmm, wel eens geprobeerd de ongedragen items in een tas te stoppen en ergens apart te leggen? misschien kom je er dan achter of je ze mist, en als je ze na -zeg 2 maanden, ligt aan seizoen- nog niet hebt opgezocht echt wegdoen

meh stom, ik heb het geluk dat mijn ouders wel eens op een rommelmarkt staan dus dan kan het zo meegenomen worden. vind het vooral belangrijk dat iemand anders er blij mee is, want met H&M recycling wordt het gewoon vernietigd oid toch? heb daar laatst wel een tas ingeleverd met heel oud textiel, maar ook bonnetje kwijtgeraakt en koop sowieso altijd online

Wat ik dacht is dat ze het gebruikten om nieuwe kleding van te maken voor de conscious collectie? Maar dat weet ik niet 100% zeker.