Modetopic

Ik kan echte mom jeans ook niet echt hebben, maar heb er 1 na lang zoeken van de H&m die perfect is, maar volgens mij hebben ze dat model niet meer. Er staan nu wel skinny mom jeans online en sommige girlfriend jeans zijn misschien ook wel wat je zoekt…

Bedoel je een straight fit jeans? Zoiets:

https://www.jcrew.com/s7-img-facade/H6415_DM1987_m?fmt=jpeg&qlt=90,0&resMode=sharp&op_usm=.1,0,0,0&wid=636&hei=636

Hier een linkje voor een van de H&M:

@Krekel @Mimosa

Thanks! Ga ik even uitgebreid op zoeken.

Kwam nu wel een plaatje tegen met wat ik mooi vind. Deze noemen ze slim fit. Maar zie dat dat een breed begrip is. :rofl:
Helaas vind ik deze een beetje duur.

Denk dat je deze ook wel kan omslaan op die manier.

1 like

Oh die is ook mooi! Thanks!

Bij tenue de ville kan je ‘gewoon’ een leuk cocktailjurkje dragen! Het liefst in lichtere kleuren.

De meeste stellen hanteren de dresscode vaak niet superstrikt maar het zorgt ervoor dat je gasten netjes gekleed komen geloof ik.

1 like

Hoe bedoel je soberder, als in kleur of lengte?

Hier wijden ze iets uit over de lengte van de jurk. Maar als je thuis een mooi zittende jurk hebt hangen die niet te kort/bloot is en je doet er nette pumps of loafers onder dan denk ik dat je echt wel goed zit. Als het stel dat gaat trouwen zelf altijd heel chique eruit zien en je twijfelt dan kan je altijd de bruid een appje sturen.

1 like

Volgens mij gaat het er vooral om dat ze niet willen dat je in spijkerbroek komt. Te casual zeg maar. Dus een jurk, rok, mooi pak is allemaal prima. Als je er maar iets van moeite in steekt.

Nu al gelukt! Bij S.c.apino deze gehaald. Hier kan ik denk ik wel de hele dag op vooruit.

ongelakte tenen

Tegen die tijd lak ik ze wel weer haha

18 likes

Oeh! Die zijn mooi! :grin:

1 like

Je kan misschien ook wel iets van iemand lenen dan?
Vroeger leende ik de hele tijd kleding van en aan vriendinnen maar nu doen we dat eigenlijk nooit meer terwijl het voor bruiloften enzo natuurlijk ideaal is!

1 like

Ik heb een freddy mercury shirt van Pull en Bear en die blijft mooi. :slight_smile: En ik heb enkele ‘vintage’-like shirts jaren geleden gekocht bij de urban outfitters en die draag ik na 6 jaar nog steeds.

1 like

Zara heeft er momenteel veel leuke, zowel online als in de winkel.

1 like

Ik heb in mei een bruiloft met thema pastel en heb dit jurkje ervoor (ook 6 maanden zwanger dan) :

Maar ik ben best een beetje bang dat het te fris gaat zijn, en ik heb geen idee hoe ik het warmer zou kunnen maken?

1 like

Heeft iemand tips voor panty’s die echt lange benen hebben? Ik ben 1,87 en heel veel panty’s gaan bij mij al kapot bij het aan doen of tussen door bij optrekken en dan ook meteen over een groot deel van de lengte.

Ik neem altijd de grootste maat die er is en draag dan de panty’s van primark, h&m en dim

1 like

Heeft iemand wel eens iets besteld bij lolaliza? Kwam via reclame bij terecht maar ken t verder niet. Is t wat?

Ben heel tevreden van dim (ong. 8 euro, en de maattabel op het doosje klopt)

1 like

@fleurdemay @Nidorina thanks! Ik heb wel een camelkleurige blazer nog, misschien dat die er wel aardig bij staat…

Ik ben minder lang dan dat jij bent (1,80), maar ik heb echt ontzettend lange benen. Om je een idee te geven: broeken met lengtemaat 34 zijn vaak te kort. Ik heb maat 40/42 maar panty’s koop ik altijd in maat 52 van de hema. Zitten dan wel heel hoog bij mij, maar de lengte is in ieder geval goed. Niet ideaal, maar het werkt!

1 like