Mode-advies

Ik heb 4 gaatjes in elk oor, 3 beneden en eentje boven.
Nou ben ik op zoek naar wat inspiratie voor nieuwe oorbellen… ik heb in mijn voorste gaatjes een ringetje met een driehoekje eraan. De andere zoek ik nog inspiratie? Iemand een leuk idee?

@Treacherous Gebeurt precies hetzelfde mee als wanneer je het in zo’n kledingcontainer gooit!
https://m2.hm.com/m/nl_nl/heren/shop-by-feature/16r-garment-collecting.html

Heeft iemand de tip over een mooie (nep)leren skinny? Ik zoek eentje die niet al te dun is, lengtematen heeft en een uiterlijk van een normale broek, dus met zakken en rits.

Ik heb hem onlangs hier ook aan iemand anders aangeraden, maar ik ben fan van de nepleren skinny van de only! Alles wat je omschrijft: lengtematen (sowieso 32 en 34, ik denk ook 30), en geen legging maar een broek met rits, zakken en lusjes. Tussen 35 en 40 euro denk ik

Die zijn fijn! Gaan bij mij vaak maar 1 seizoen mee, maar draag ‘m dan ook echt veel. Voor dat geld vind ik dat ook prima.

Oh wauw, die ziet er goed uit! Bedankt voor de tip, dan ga ik deze week even die kant op!

Ik zoek al heel lang pumps waarop ik langer dan een kwartier kan lopen. Welke schoenmerken zijn aanraders?

Tamaris heeft fijne pumps! :slight_smile: Ik ben zelf meer van de enkellaarsjes met hoge hak, maar op Tamaris pumps hou ik het met gemak een avondje uit.

Ik vind Noë pumps heel comfortabel!

Unisa, Gabor en Peter Kaiser. Geen lakleren pumps in ieder geval

No Stress via Manfield

Is die wel echt nepleer en niet coated? Ik zoek ook zo’n broek. Heeft ie ook kontzakken?

Misschien een domme vraag, maar wat is precies het verschil tussen (nep)leer en coated betreft de look?

De nepleren broek die ik had voelde heel anders aan qua materiaal als de coated broeken die ik heb gehad. Die nepleren was voor mijn gevoel wat warmer/dikker dan de coated.

Hoe kun je overknee laarzen dragen in een kantoorsetting? Ik had ze laatst aan met een rok, maar vond het toch too much dus heb ze weer uit getrokken. Gek eigenlijk, want met normale enkellaarsjes zie je veel meer been.

Denk dat het aan de rest van je outfit ligt. Als je dat netjes en misschien wel een beetje tuttig houdt dan kunnen zulke laarzen ook heel goed naar kantoor. Misschien dan niet combineren met een mini-rokje en laag truitje maar juist de rest van meer bedekt. Dus rok tot net op de knie en dan een simplel truitje. (Ligt ook een beetje aan je kantooromgeving denk ik.) Ik zou het juist leuk vinden als collega’s zich beetje met stijl kleden.

Zoals iedereen nu wel weet ben ik op zoek naar zwarte Shabbies laarzen met een hakje van ongeveer 6 cm. Ik krijg nu allemaal mailtjes dat de final sale is ingegaan en ik wil nu mijn slag slaan. De verkooppunten zijn niet heel duidelijk van deze schoenen en elke webshop heeft een andere prijs voor dezelfde laarsjes. Wat is nu een goede tactiek voor de beste deal?

Ik draag ze wel eens met een knielange of kuitlange rok/jurk, dan zie je niet zo goed dat ze overknees zijn, maar ik vind het echt heel mooi dat als je zit je niet opeens een stuk been ziet. Beetje slechte uitleg, maar langere jurk dus :slight_smile:

Misschien beslist.nl? Of Pepper.com?

Ik google dan die specifieke schoen altijd gewoon en dan open ik alle webshops in tabbladen en dan kijk ik waar het het goedkoopste is? Of wilde je in de winkel gaan kopen?