Modetopic

Hij staat je prachtig! Maar ben het idd eens met de rest, zonde als je hem uiteindelijk niet draagt omdat je je er niet lekker in voelt. Ik heb ook een midi bloemenjurk die ik afgelopen zomer niet gedragen heb hierdoor. Terwijl ik het zo mooi vind bij anderen en dus bij jou ook! Voel me er toch een beetje ma flodder in haha

1 like

Ik heb voor een bruiloft deze jurk. Helemaal blij mee! Maar schoenen is een ramp. Ik wil geen hoge hakken, en simpele zwarte ballerina’s maakt het zo truttig allemaal. Iemand een idee?

Centimetertje of vijf kan ik nog wel aan denk ik…

Blokhakje is misschien wel een optie ja! Zal eens kijken. En qua kleur? Gewoon zwart?

Thanks! Ik ga op zoek!

Ik draag normaal sneakers of laarsjes haha, ben zo slecht in dit soort gelegenheden.

Of iets met een klein plateautje, dan voel je de hakhoogte ook minder.

Zoiets?

3 likes

Oh die zijn ook leuk! Echt heel anders dan ik normaal zou kiezen.

1 like

Nude blokhakje, h&m heeft die oa! Perfecre bruiloft schoentjes, passen echt bij alles.

1 like

Oh die is mooi! Ik ga volgende week ff wat van dit soort schoenen passen. Kijken of het wat is. Dankje!

1 like

Ik denk idd schoenen en tas in een roze accentkleur of juist lekker bold met rood of goud bijv.

Maar ik houd daarvan en niet iedereen houd van bold.

@Marsepein zelfde geldt voor jouw jurk; ik vind hem mooi en met wen mooie contrastkleur (rood!) ia het denk ik heel mooi!

1 like

https://www.loavies.com/nl/loav80200-loavies-pied-de-poule-pantalon

Iemand die deze pied-de-poule broek heeft van Loavies? Hoe valt hij in de lengte? Ben bang dat ik 'm met mijn 1,85 niet ga passen qua lengte.

Ik heb deze en ben net iets langer dan jij (paar cm, in verhouding ook laaaange benen) en bij mij valt ie wel een stukje boven mn enkel, maar vind dat bij dit model wel leuk staan. Echt een fijne broek ook wel. Heb m gekocht nadat iemand anders m hier (of op EGF zelfs nog) in het Show je aankopen-topic postte, en draag m nog regelmatig met plezier. Kan morgen evt een foto voor je maken!

1 like

Oh dat zou heel fijn zijn. Ik heb ook in verhouding hele lange benen en een kort bovenlichaam dus dat komt dan goed uit haha! :grimacing:

1 like

Hahah ik heb echt de raarste foto ooit gemaakt, en heb m over een sportlegging aan maar voila

Samenvatting

Normaal sluit ie dus ook wel wat mooier aan en met docs eronder zie je dus een klein stukje been, maar vind het wel leuk!

1 like

Met riem en de schoentjes met print vind ik ook de mooiste optie. Die riem doet wonderen voor je taille.

1 like

Ik vind met riem ook het mooist! De schoenen zijn niet echt mijn smaak en vind ik eerlijk gezegd ook niet zo bij de jurk passen.
Qua sierraden, ik krijg een beetje hippie vibes van de jurk en zou voor een beetje grote opvallende oorbellen gaan :slight_smile:

1 like

@Clarity Jurkje is van Another Label, gekocht bij De Rode Winkel.

@fleurdemay en @Mimosa thanks voor alle tips! Ik ga op zoek naar schoenen nude en rode schoenen en dan kijk ik welke ik er het beste bij vind passen. Rood lijkt me heel gaaf, daar zou ik zelf nooit aan gedacht hebben.

1 like

Ik zou ook voor de optie met riem gaan en dan de schoenen met print.

1 like

Ik weet niet of je je haar graag opsteekt maar met zoiets zou ik gaan voor opvallende oorbellen met fijne kettinkjes of armbanden.

1 like

Ik zoek een spijkerbroek een beetje tussen een skinny en een mom jeans in.
Ik heb een smalle taille en in verhouding iets meer heup en bovenbeen dus in een mom jeans heb ik t gevoel dat ik mega dikke benen krijg.
Vind het echter wel leuk dat een mom jeans aan de onderkant wat losser is zodat je het leuk kunt omrollen. Kan even geen plaatje vinden.

Weet iemand van jullie een leuk model/ naam van zo’n soort broek (mocht dat uberhaupt bestaan :joy:)

:woman_shrugging: