Modetopic

De schoenmaker kan er een nieuwe zool onder zetten, mits het niet al te erg beschadigd is. Heb ik ook laten doen bij deze schoenen.

1 like

Als je geen panty aandoet (of een mooie huidskleurige) dan geel (leuk, eens wat anders!) maar anders zwart.

2 likes

Dit iets?

1 like

Ja heel mooi, dankje! Direct opgeslagen

Ik kan niet meer stemmen maar ik ga voor geel! Leuk!

https://www.scholl.nl/voetverzorging/party-feet/party-feet-hielbeschermers/

Ik heb deze gekocht. Zitten nu in andere verpakking. Werken wel echt!! Alleen aan een kantje liet het een beetje los aan de binnenkant. Dat werd een beetje viezig want hij plakte toen “ aan zichzelf” maar is heel mooi siliconen. Beetje zoals een borstprothese ofzo (als je die wel eens hebt gevoeld)

1 like

Je kunt hem ook andersom aan, dan heb je dat blote rug effect. Doe ik zelf ook wel eens bij bepaalde tops.

1 like

  • Wit
  • Zwart

0 stemmers

Ik ben te lui om constant mn veters te verwisselen

Al kan een zijaanzicht mijn keuze weer beinvloeden :stuck_out_tongue:


Boeem! Ik ben nu ergens anders dus geen foto irl

1 like

Dan blijf ik toch bij wit :stuck_out_tongue:

Sneakersokken van de Action met zo’n siliconen randje!

2 likes

De sportvariant van de sneakersokken van de Primark! Zijn hier iets boven ook besproken :blush:

5 likes

Falke! Dat is het enige merk waar ze niet van afzakken bij mij.

1 like

de lotto sportsokken die ze bij de action verkopen! zit een gelletje in de hak dat ze neit afzakken! :smiley:

1 like

Heeft iemand tips voor fairtrade merken voor heren? Ik (mijn vriend eigenlijk) ben specifiek op zoek naar basic t shirts die lang meegaan, maar ook geen fortuin kosten.

Ik vind half half eigenlijk ook wel heel leuk

Ik vind de basic shirts van Goat erg fijn! Ik heb een shirt dat al een paar jaar mee gaat en nog steeds mooi is :slight_smile:

2 likes

Ah die zien er perfect uit! Dankjewel voor de tip!

1 like

Stem aangepast naar wit o.b.v. deze foto :sweat_smile: