Ik vind ze eigenlijk wel prima! Sowieso beter dan H&M. Maar je hoeft niet eens per se iets te kopen daar. Als je weet welke pasvorm bij jou past, kun je bij andere winkels naar die vorm op zoek gaan.
Misschien kun je eens kijken naar plunge beha’s? Die heeft relatief lage beugels tussen je borsten, dus wie weet past dat beter bij jou. Ik kom zelf nooit bij H&M of Hunkemoller oid vanwege mijn maat, dus ik weet niet precies hoe zij die vormen benoemen.
Voor je voorgevormde cups probleem heb ik niet echt een oplossing. Tenzij je een voorgevormde wil omdat je je tepels niet wilt zien, er bestaan namelijk ook wat ‘dikkere’ niet-voorgevormde beha’s die zich dan wel fijn naar jouw borst vormen, maar toch je tepel beschermen. Voor zover ik weet heeft dat geen aparte naam, dus dat zou je zelf moeten voelen.
En ik zou iedereen toch heel graag aanraden om eens naar een echte lingeriezaak te gaan. Je hoeft daar natuurlijk niet direct iets te komen, maar ze gaan dan wel met je aan de slag om te kijken welk type beha het best bij je past en het is soms best handig om iemand ernaast te hebben die er verstand van heeft.
Ik heb zon beetje hetzelfde en ik ben heel blij met calvin kleijn bhs, die hebben een laag tussenstukje, de cups zijn niet te diep en hebben ook smalle omvang mocht je dat ook zoeken. Ik heb me bij de Bijenkorf laten opmeten en verschillende merken gepast. Daar hebben ze ook wat meer variatie qua pasvorm door de verschillende merken en lijnen, terwijl bij de Hunkemöller en H&m vaak 1 soort pasvorm wordt gehanteerd
Ik ben ook fan van ck. Heb van ck een strapless bh die echt gewoon blijft zitten en waarbij ik niet de hele tijd hoef te hijsen.
Ik ben ook fan van calvin klein bh’s!!
De pasvorm ken ik (plunge inderdaad) maar ik zoek dus merken die ondiepe cups hebben!
Marie Jo heeft een heel fijn model. Ik geloof van de Aventure lijn. Niet goedkoop maar ze blijven (in handwas) mooi en zijn meestal wat zachter. Ik vind het bij oa qua ‘middenstuk’ eigenlijk de enige echt fijne beha’s. Als je het goede model/type (want er zijn ook balconette varianten, die idd vervelend zitten) hebt.
Ik vind alleen Victoria’s secret lekker zitten. Alle andere bh’s snijden.
etam lingerie heeft ook goede bh’s en ik vind ze beter zitten dan Hunkemöller, ook minder in your face modellen.
@VickyViolence Dit! Een keer een bh bij VS gekocht en draag nu niks anders meer. Weet welk model goed zit en ‘voel’ de bh’s bijna niet meer zitten. Wanneer je in de mogelijkheid bent om een keer naar een Victoria secret te gaan (weet dat ze niet in nl zitten haha) laat je opmeten en koop een (of twee of zes) bh’s die goed zitten. Je kunt ze altijd online bestellen vanuit Amerika! Nu ik weet welk model/maat ik moet hebben bestel in ze vanuit Amerika in de sale
Op CS en Schiphol (voor de douane) zitten winkels. En Zalando verkoopt het merk volgens mij ook.
Maar daar verkopen ze geloof ik alleen de slipjes en de accessoires maar ik geloof geen bh’s. Maar dat weet ik niet zeker
Oh dat weet ik eigenlijk niet. Vergeet dan maar wat ik heb gezegd!
Sorry echt slechte foto’s, ik heb dit jurkje in Spanje gekocht en ik vind het model zo fantastisch dat ik er nog een paar van wil.
Heeft iemand zoiets wel eens online gezien? Ik ben al paar uur aan het zoeken maar volgens mij bij de verkeerde webshops. Het jurkje kwam in een andere kleur voorbij in een gesponsorde post op Insta maar die kan ik natuurlijk niet meer vinden.
Je zou op drop waist kunnen zoeken eventueel?
Zara heeft vaker zulke modellen
Misschien als je zoekt op “jurk peplum zoom”/“dress peplum hem”?
Ik zou dit niet bij een Hunkemoller doen maar juist bij een echte speciaalzaak. Zo weet je direct welk type bh wel en niet werkt, en welke maat goed past. O.b.v. een ieeeets beter kwaliteit lingerie merk…
Ter verduidelijking, ik weet welke maat en welk model me best past, ik had alleen gehoopt dat iemand met een gelijkaardig probleem me wat merken kon aanraden
@VickyViolence Ik ben erg fan van Chantelle. Heb ook een verhoogd borstbeen aan een kant, maar boobs die wat opzij vallen. En ook dat van Hunkemoller/H&M de cups te groot zijn. Dit komt helaas niet door het model maar door de harde stof die niet goed aanpast aan de huid. Die van Chantelle zijn wel voorgevormd maar veel zachter/soepeler, dus eigenlijk een beetje een middenweg