Modetopic #2 (Deel 1)

Ik ben voor een bruiloft of zoek naar een mooie jurk, t liefst iets met kleur. Heb kleine borsten dus diepe v-neck en spaghettibandjes ed doen t niet echt voor me. Bruiloft is in oktober dus iets met een mouwtje mag ook, maar eigenlijk zoek ik iets zoals dit… maar dan betaalbaar (<100 euro). Weet iemand waar ik dit kan vinden?? Heb heel zalando ed al afgespeurd.

Ik heb laatst die van de C&A ontdekt. Blijven bij mij super goed zitten!

1 like

Prachtig! Doet me denken aan een (heel ander soort) jurkje maar met zelfde kleuren:

Moet zeggen dat ik em in het echt mooier vond. Van rinascimento.

1 like

Geen idee of het iets is voor je qua kleur @the.rebel.club

Deze is wel leuk wellicht. Al ben ik bang dat je wel wat kort is, hou ik niet zo van. Is deze nog te koop? Zie m niet op de website…

Wat zijn de fijnste broekjes om onder een jurkje of rokje te dragen? Het liefst niet te lang en in het zwart

Ik vind die van Anna Rolfi wel prima! Niet duur en gewoon bij kruidvat te koop.

3 likes

Ja hij was wel wat kort ja, maar qua kleuren echt super mooi

2 likes

Ik hoorde hier meer over! Zo wel online als de kruidvat hier uitverkocht helaas. Was vanochtend in de kruidvat en ze wisten daar ook niet of en wanneer het aangevuld wordt.
Ik draag nu een panty met een boxer erover heen zodat je iig niet mijn bil ziet. Maar het wordt tijd voor een betere oplossing :joy:

Als je toevallig een M&S in de buurt hebt: die verkopen ook fijne zwarte korte legging-broekjes. En De Zeeman ook, maar hun assortiment is niet erg betrouwbaar.

Ohhh jammer net iets te duur eigenlijk. Kleuren zijn wel echt supermooie idd op t model. Misschien dat ik m bestel om toch ff te spieken haha, wat is die 30 euro extra nou dan ook… :sweat_smile:

2 likes

Wow,

Wasda? :joy:

1 like

Is deze niet heel lang? :grinning_face_with_smiling_eyes: En fijn dat je even de juiste noemt! Ik heb een keer een “fietsbroekje” (zo noem ik ze altijd) gehad die dat probleem ook had. Daar wordt je echt kriebelig van!

@Krabsalade aaah ik was er toevallig vanochtend nog! Ik heb een kleine M&S dichtbij mijn woonplaats. Heb niks zien hangen/liggen maar ik kan er ook overheen gekeken hebben natuurlijk. Dank voor de tip!

2 likes

Nee niet heel lang, en je kunt ook de pijpjes wat optrekken als je iets korts draagt. Ik vind deze ook echt heel fijn!

3 likes

@vitaminwater thanks, dan ga ik deze bestellen :relaxed:

2 likes

Hahaha thanks, ik ga ik elk geval op zoek naar een crèmekleurige broek/rok :sweat_smile:

1 like

Ik wil graag een kwalitatief mooi pak kopen. Vind Suistudio heel mooi, maar helaas las ik dat ze daar geen nieuwe lijn meer van maken. Heeft iemand tips waar ik kan kijken? Pantalons van Zara etc vallen bij mij vaak niet mooi ivm dikkere bovenbenen. Ik weet zelf even niet zo goed waar ik moet kijken, haha.

1 like

WE heeft ook mooie pakken!

1 like

Ja heb ik en heb ik ook een pak van! Ik vind daar nu alleen niet heel veel tussen zitten, ben op zoek naar een wat meer getailleerd pak en ze hebben nu voornamelijk wat oversized pakken in de collecties zitten.

En thanks @Boba !

Reiss misschien?

1 like