Modetopic #2 (Deel 1)

Oeh dank je! Ik zie m op about you inderdaad. Er is een 15% kortingscode. Maar misschien kans op meer dus :wink:

1 like

Ik ben tevreden met mijn truien. :slightly_smiling_face:

1 like

Bedankt allemaal! De code geldt niet voor Samsoe, dus ga de blouse even volgen. Durf nu in elk geval met een gerust hart te bestellen. Misschien bij volgende salaris :grin:

Ik ben echt verliefd op de H&M Studio collectie A/w 2020.

Uitgesproken pakken en glitter broeken.

15 likes

Waaaaaww :heart_eyes:

Oh daaaaamn dat blauwe pak :heart_eyes: wat een droom

Ik heb een paar shirtjes en die zijn nog erg mooi na een aantal keer wassen!

1 like

Weet iemand of Airforce nog echt bont gebruikt ergens in hun jassen of andere producten? Ik heb een toffe winterjas gezien die sowieso bontvrij is maar ik wil geen merk steunen dat echt bont gebruikt.
Ik weet nog dat ze in 2017 hun labels moesten aanpassen omdat ze beweerden ‘diervriendelijk’ verkregen bont te gebruiken wat uiteraard niet het geval was (diervriendelijk bont, hoe dan?). Ik kan op hun site nu geen echte bontproducten meer vinden maar wil wel zeker zijn voor ik geld bij ze uitgeef.

Heeft iemand wel eens van die supersterke panty’s geprobeerd, die volgens eigen zeggen niet kapot te maken zijn, van bv Sheertex (of een vergelijkbaar merk)? Werkt het echt?

Ja ik maar vond het niet werken. Kwamen gewoon haaltjes in. Kreeg er wel een zweetpoes van.

2 likes

Ik vind die van calzedonia met een shaping broekje echt moeilijk kapot te krijgen. Heb met sommige wel een paar jaar gedaan.

2 likes

Wat wil je qua model? Hoe groot? Materiaal? Waar ga je ‘m voor gebruiken? Welke kleur?

Hou zelf het meeste van leer en qua kwaliteit vind ik bijv. Liebeskind fijn, maar grotere tassen kosten daar gauw 200/250 euro. Handtasje lukt nog wel rond de 100. Grotere leren tas voor 100 wordt sowieso wel lastig, of je moet toevallig al ergens tegenaan lopen in de sale!

Heb zelf ook een grote longchamp le pliage, maar dat is een groot vak en de hoekjes slijten relatief snel maar dat kan ook aan mijn lompigheid liggen :woman_shrugging:

1 like

Welk formaat?

Ik heb regelmatig leuke leren tassen gescoord van 80 a 100 op Zalando Lounge (o.a. van Rebecca Minkoff en Liebeskind). Sommige tassen waren normaliter 250+ euro etc.

1 like

Mypaperbag? Moet heel eerlijk zeggen dat ik niet echt weet wat die kost, maar dat is een shopper model. (Ok ik zie nu dat ie duuuuurrr is)

Maar verder wordt het echt wel een lastige kwestie als je leer wilt en wat groter ben ik bang tenzij sale! Ik zou bijv. een op the little green bag kijken. Daar hebben ze veel verschillende merken en kun je filteren op model en materiaal. Zitten wel wat shoppers in de sale bij onder de 100, wellicht iets naar je gading. Hebben ze oa cowboysbag, o my bag, shabbies etc. Dat is allemaal wel degelijk voor zover ik weet.

Van de zalando lounge app, iets voor jou?
Zelf wilde ik deze ook maar heb veel zwarte leren tassen :sob:

Met de code ARKETSTUDENT krijg je 14% korting. Echt een random percentage haha maarja alle kortingen helpen!

2 likes

Nee ik kreeg hem wel omdat ik studeer maar vriendinnen hebben hem ook gewoon kunnen gebruiken

Oh neee wat kut :frowning: Sheisseeee. Heb je al klantenservice gecontracteerd?

Ik heb vorig jaar deze jas gekocht: https://www.lolaliza.com/nl-nl/jas_met_grote_kraag_en_ceintuur-black-23000262_1119.html
En ben nu op zoek naar een bijpassende sjaal. Ik vind het zelf lastig om te bedenken welke kleur hier nou het mooist bij is… Iemand tips?

Hmm ja ik vind het zelf lastig. had vorig jaar zwart of donkerrood/paars maar dat stond niet. lichtgrijs ook niet, maar misschien moet ik eens donkergroen proberen! Blauw vind ik denk ik te kil.