Ik had een tijdje geleden advies gevraagd voor mijn trouwen, ik heb uiteindelijk toch een jurkje gevonden waar ik me beter bij voel dan de ‘echte’ trouwjurk jurk!
Nu heb ik alleen nog schoenen nodig. Heb nog wel heel nieuwe zwarte pumps dus ik hoef sowieso niet zonder schoenen
maar vind zwart niet super leuk erbijIk vind zo’n vorm best wel leuk maar denk dat die kleur niet zo geweldig is, of zou dat wel kunnen? het grenst niet direct aan het jurkje natuurlijk. Ik zou een kleurtje ook wel leuk vinden.
Ik zou open schoenen heel leuk vinden maar ik heb brede kleine voeten en nog nooit pumps met bandjes gevonden die me passen

) ben gegaan. Vroeger kocht ik bijna al m’n kleren zonder passen want alles paste toch, maar nu ben ik echt aan het sukkelen met onderstukken. Ik krijg broeken zonder rek/elastische band moeilijk over m’n billen en dijen, maar anderzijds zit het dan rond mijn taille veel te ruim. Ik heb tot nu toe enkel in de kringwinkels gekeken maar daar werd ik al wat moedeloos door al het gepas dus ik vraag maar hier eerst eens voor ik naar de ‘echte’ winkels stap.