Misschien is klein niet helemaal het juiste woord, eerder kort.
Waar kopen jullie meestal kleding voor een bruiloft? Ik heb opeens over een maand een bruiloft (uitnodiging was naar ons oude adres gestuurd en dus weten we het pas laat) en ik wil er wel een beetje leuk uitzien.
Ik zit met hetzelfde probleem. Vinted, als je het aandurft? En ik heb zojuist een hele bestelling bij de bijenkorf gedaan!
Asos, &OtherStories voor minder formele jurken en Coast heeft ook een leuke selectie.
Dank, ga zeker even kijken! Vinted durf ik niet aan op korte termijn helaas @Max
Het zijn vrienden van mijn vriend dus hij heeft het contact, maar hoop dat hij asap een foto of kopie van de uitnodiging in handen krijgt zodat ik tijd heb om iets te zoeken wat ook nog bij een eventuele dresscode past. Pff wat een gedoe!
Sandro, Maje, &other stories, bijenkorf
God sta me bij, de bruiloft is in Woerden. Kan ik niet doen alsof we de tweede uitnodiging ook niet hebben ontvangen?
Ik ben door insta geonfluenced door Curch of Labels en die hebben ook leuke dingen vind ik!
Ik ben op zoek naar een mooie jurk voor een bruiloft deze zomer. Ik ben helemaal verliefd op deze jurk, maar jammer genoeg niet betaalbaar
Heeft iemand een tip voor een betaalbaar alternatief?
Ik heb geen tips helaas maar waaauw wat een droomjurk
Ik kreeg laatst een ad van We, die hebben nu een hele bruiloftscollectie
Ik vind het medium en vooral (te) erg verschillen per kledingstuk. Ik heb zo’n jeans jasje en die is echt prachtig, dikke stof en blijft heel mooi. Maar ook een paar shirtjes en een trui die snel lelijk werden na wassen of een blouse waarvan ik de stof echt heel erg dun vond en echt het geld niet waard. Dus ben zelf heel kritisch wat ik daar koop en doe het alleen als het echt mooie dikke stoffen zijn.
Echt prachtig!
Ik zag net de nieuwe Massimo Dutti Studio collectie waar een prachtige beetje vergelijkbare (alleen dan zwarte) jurk bij zit
Open hoge sandalen met hak? Iets van een felle kleur of goud/ zilver van kleur.
Ik kocht altijd graag kleding bij Monki en Weekday maar de laatste jaren kan ik daar niet meer echt iets vinden. Ik vind dat Monki veel in de herhaling valt of de patronen meer voor tieners. Bij Weekday kan ik gewoon niet meer echt iets vinden.
Anyway ik ben dus op zoek naar nieuwe merken/winkels (mag ook online) wat ruim en lang valt. Ik weet ook gewoon niet meer waar ik moet kijken als ik in de stad ben, of het is meer voor tieners of voor oudere mensen.
Ik kan er naast zitten maar misschien is Free People wel een leuk merk voor je.
Dank je wel! Iets kunnen lenen van vriendin wat hierop lijkt
Thanks! Ga daar eens kijken