Modetopic #2 (Deel 1)

Geen Uggs als in niet dat merk en/of ook niks met die looks?

Niet dat merk. En ik vind alles wat daarop lijkt, lilluk. Maar zou zeggen, plaats toch maar. Wellicht moet ik mijn mening bijstellen :laughing:

1 like

Deze misschien: https://www.dille-kamille.nl/sloffen-vilt-oud-roze-maat-38-39-00019798.html of zijn die te laag?

Zoiets heb ik nu ook en na verloop van tijd lubberen ze uit en kan ik ze niet meer dragen. Dus het liefst iets stevigers. Maar thanks voor de moeite :blush:

@midheavenmoon oh ja, die kon ik niet meer terugvinden maar dat was dus in het aankopentopic. Ik zal eens kijken. Niet mijn stijl maar liever warme voeten haha.

1 like

Ik heb sloffen van Hot Potatoes, ook een stevige zool en heel warm.

Deze zien er zo chill uit, ga ze meteen kopen :money_mouth_face::money_mouth_face:

1 like

ik heb deze van texelana,

lekker warm en stevig en geen schapenleed, komt van de schapen op Texel zelf.

2 likes

Voordat mijn hond ze aan flarden beet had ik pantoffels van Woody. Niet erg fashionable maar wel heerlijk warm.

2 likes

Oh, dat vind ik een hele goede optie! Lokaal en geen dierenleed :two_hearts: Thanks!

@Xigua ik zoek een iets stevigere zool zodat ik niet voor de zoveelste keer van de trap lazer. Maar dank voor het meedenken :blush:

Ik vind het erg groot vallen! Heb een broek en een blouse in maat 36 en ze zijn allebei aan de grote kant. Normaal zit ik meer tussen maag 36 en 38 in.

2 likes

Er zijn wel van die rubberen nopjes onder zodat het wat anti-slip is maar zou het inderdaad misschien niet aanraden op hele gladde oppervlakken!

Hier ben ik ook naar opzoek! Ik heb nu een stel opa sloffen, maar die zijn echt helemaal af. Vond de sloffen waar de huismuts laatst die ophef over had er oprecht fijn uitzien, maar ik wil me eigenlijk niet daardoor laten influencen (en daarnaast waren ze reteduur dacht ik)

Oja, hier loop ik nu dus al jaren op @Lula: https://www.ah.nl/bonus/groep/305163?week=44. Slechts een tientje, harde stugge zool en gaan lang mee.

Zou iemand misschien nog kunnen helpen met deze Dr Martens vragen? Ik kan ze niet lang meer hier houden als ik ze nog wil kunnen retouren

Ik heb 11 paar docs en veel pascals en niet het gevoel dat het ene paar groter valt dan het andere paar. Hooguit dat sommige paren beter fijner / sneller gevormd zijn naar je voeten i.v.m. de materiaalsoort. Al mijn leren pascals komen (3 paar) uit Vietnam en mijn fluwelen uit China. Ik heb geen sinclairs maar mijn Jadon Boots komen uit China. Mijn 1460s komen o.a. uit Thailand en Vietnam.

Ik denk dat het grote bullshit is dus dat 1 land betere docs produceert. Behalve extra dure of hele oude exemplaren van made in england. Sommige docs van mij zijn 18+ andere enkele weken oud.

Dankje!
Ik kwam in m’n queeste ook de nieuwere made in England tegen en zie daar wisselende verhalen over. Ook die lijken niet per se beter te zijn dan de Aziatische als ik zo lees.

Ik merkte toch wel echt verschil tussen de bestelde pascals en die uit de winkel. Heb ze inmiddels wat langer aangehad in huis. Deze bestelde zitten in de lengte krapper. Ik ga ze toch retouren en een maat groter nemen. Breedte en wreef loop je er wel uit, maar de lengte niet. Vind het ook nog steeds raar dat ze in Bangladesh zijn gemaakt. Kan daar nog steeds niets over vinden.

Weet jij ook nog een antwoord op de dubbele stiksels bij de sinclairs? Hoort dat zo te overlappen of is dat wel een productiefoutje? Dacht dat het misschien komt door de dikkere zool dat het zo wordt verstevigd op het eind, maar bij het ene paar sinclairs heeft 1 schoen het niet en de ander wel, van het andere paar beide schoenen wel. Hebben jouw Jadons dit bijvoorbeeld?

Je zou ook eens kunnen kijken naar Shepherd of Warmbat. Hebben veel verschillende modellen met harde zool. En keiwarm :relaxed:

1 like

Ik heb deze top alleen dan in het effen wit van “Things I like, Things I love”. Geweldig ding! Kan je ook achterstevoren dragen zodat de V- hals op je rug valt.

Ik zie dat de Invito dit merk ook verkoopt!
Sunny top

Oh leuk!! Dankjewel

Ik heb deze blouse gehad en is van ST Studio van Snolcay. Hij lijkt er in ieder geval bizar veel op :joy:

4 likes