Modetopic #2 (Deel 1)

Ik heb hetzelfde en twijfel dus ook vaak een beetje. Ik trek ze nu wel eens tussen mijn billen als een soort string zodat je de lijnen niet ziet, maar echt comfortabel is het niet. Dus in de praktijk draag ik ze weinig… Benieuwd naar tips van anderen :slight_smile:

2 likes

Ik dacht dat ik een van de weinigen was met dit probleem. Op instagram zie ik influencers met outfits met bodysuits, waarbij ik dan dus niet begrijp hoe zij het doen. Maar misschien zie je het bij hen ook wel? :woman_shrugging:t2: Op internet kan ik ook geen hacks vinden…

Als je het tussen je billen doet, kropt het dan niet op?

1 like

Ik denk dat je hier niet aan ontkomt.

De enige redenen die ik heb bedacht om het te voorkomen is:

• Stringpampers
  • Naadloos. Dus geen stiksels aan de randen,
  • Broekpampers
  • Niet vastmaken maar gewoon instoppen.

Met andere woorden: leuke topjes met goede pampertjes zijn er niet te vinden. Ook ik heb de hoop opgegeven en draag geen body’s meer.

2 likes

wut
dit is zelfs te raar om vlaams idioom te zijn toch

22 likes

De broekpampers zijn me ook een raadsel

6 likes

Ik bedoel bodybroekje in de vorm van een string of hipster.

Ik noem de sluiting bij een body altijd pamper en ik dacht dat iedereen dat deed en dat iedereen mij wel snapt als ik het over ‘pamperstrings die in je reet trekken’ had.

Oh god :joy::joy:

4 likes

maar een pamper plak je toch vast aan de zijkanten

8 likes

Dan zou ik denk ik nog eerder denken aan een romper, als je het toch met iets moet vergelijken

8 likes

Mwoah dat valt wel mee, maar het is vooral niet supercomfortabel. Hangt ook wel beetje af van het soort achterkant hoor. Die bodysuits van Zara zitten (bij mij althans) ergens in het midden van mijn bil ipv eronder als een normale slip, dus die laten zich wat makkelijker tussen de bilspleet trekken als string. Maar als je echt een soort zwempak-bodysuit hebt, dan wordt dat natuurlijk niks. En dan is de beste tip: niet meer kopen, of accepteren dat je die lijnen ziet :woman_shrugging:t3:

En wat al die influenza’s betreft: die lijken sowieso nooit last te hebben van gewonemensenkwalen dus dat dingen bij hun wel altijd beeldig staan en bij mij niet probeer ik maar een beetje los te laten :joy:

1 like

Ik denk dat de influencers ook gewoon last hebben van lijntjes. Alleen photoshoppen ze die weg.

2 likes

Het werkt niet altijd want soms snijden die dingen gewoon, maar bij mij werkt het wel om een grotere maat te kopen. Hetzelfde met ondergoed. Dus zorgen dat het niet te strak zit op je billen waardoor je niet echt een lijn krijgt waar je billen onderuit komen. Dan zie je hooguit een dun randje lopen als je goed kijkt maar is het verder wel egaal zeg maar.

3 likes

Ik heb deze onlangs gekocht. Gevalletje ‘moet je aan zien’. Door de strik mooi aansluitend in de taille. Schouders bedekt. Net over de knie.

2 likes

Ik ben op zoek naar een tas om mee te nemen naar werk, met plaats voor een 13" laptop. Maar wanneer ik op ‘laptoptas’ zoek, vind ik alleen maar hele zakelijke tassen. Iemand een idee waar ik een kwalitatief goede en niet zo een saaie tas kan vinden? Wat voor tassen gebruiken jullie?

1 like

Gewoon instoppen heb ik ook wel een geprobeerd, maar dan hoopt het weer elders op als je snapt wat ik bedoel. Soms zie ik zulke leuke bodysuits, maar dan weerhoudt het mij om het te kopen vanwege het issue wat ik heb (en blijkbaar ben ik niet de enige met dit issue). En bij het wegstoppen, krijg je niet dat het er ‘snatched’ uitziet.

@djodie @Hacienda Ik denk dat de influencers het wellicht ook fotoshoppen dan. Moet zeggen dat de lijnen bij andere mensen me in real life nooit is opgevallen: of men draagt het niet bij wat strakker zittende rokjes/broeken of ik kijk nooit naar booties?

@quarterlife Grotere maat is bij mij vaak geen optie, dan zit de rest te los :weary:

Ik kan wel de conclusie trekken dat het echt een rotdingen zijn, althans, van de achterkant.

3 likes

Misschien, als het je echt niks uitmaakt, zou je het broekjegedeelte bij kunnen knippen? Zodat beter valt voor je en die lijnen niet meer over het midden lopen. Als je graag wil dat dat netjes gebeurt kun je het ook naar een kleermaker brengen. Ik denk dat die daar ~10 euro voor rekent.

Edit: of je koopt romper verlengstukjes en plaatst die ertussen. Als het losser zit tekent het misschien ook minder.

1 like

Hier laten mensen hun werktas zien, misschien dat je daar iets ziet dat je leuk vindt! Show je werktas

1 like

Heeft iemand deze jurk van zara?

Zou graag willen weten hoe hij valt? (Klein, groot, normaal)

Ik zie hierboven tips staan voor bredere sneakers, maar heeft iemand tips voor bredere sleehakken/sandalen met hakken? Mijn halve voet hangt er bij gewone schoenen vaak gewoon over :confounded:

2 likes

De kleur staat me niet maar het model is wel precies waar ik naar op zoek was, bedankt voor de tip!

1 like

Heb ‘m niet maar mijn ervaring met dat model is dat ie in ieder groot valt qua breedte. Weet niet hoelang je bent? Heb ook zo’n model en ik ben 1.65 en bij mij valt ie precies op m’n enkel. Dus als je langer bent vallen ze vaak wat kort.

1 like