Ik heb alle kleuren sneakers. Maar alle schoenen die geen sneaker zijn heb ik bijna alleen in zwart. Timberlands, enkellaarsjes plat, enkellaarsjes met hak, overknees, uggs
Ja ik ben ook bang dat dat metallic deel snel lelijk wordt ofzo (ik ben zo iemand die ook snel ergens langs schraapt ofzo haha).
Twijfel een beetje of dat roze niet lastiger combineren is, maar op zich is het geen hele felle kleur en draag ik voornamelijk zwart/wit/grijs/rood/blauw(spijkerbroek) en daar kan het allemaal wel bij eigenlijk.
Nou ja nog even over nadenken wie weet komt er nog ergens korting op met black friday. Hoef ze ook niet meteen morgen te kopen…
Ik denk dat dat roze helemaal niet moeilijk te combineren is, is toch een hele neutrale kleur roze? En vind die ook het leukst!
Echt te droog, ik draag geen schoenen
Ik vond de kwaliteit juist een beetje tegenvallen.
Zagen er al heel snel afgetrapt uit terwijl ik er wel voorzichtig mee was
Ik zou nieuwe zwarte kopen, zeker omdat het blijkbaar je enige zwarte paar was én je ze zo graag droeg dat ze versleten zijn.
Vriendinnetje van me vindt mijn tasje erg leuk en wil er ook zo eentje, maar wat is de zoekterm voor zoiets?
Satchel trunk bag misschien?
Als je ze alleen draagt voor wandelen zou ik daar geen speciaal nieuwe voor kopen als je al paren hebt waar je ook goed op kan wandelen.
Als je ze ook gewoon voor de leuk wil dragen en je hebt geen andere zwarte schoenen dan wel. Maar voor alleen wandelen vind ik sowieso function over fashion.
Ik doe colletjes altijd onder blousjes met een jeans of een soort pantalon. Soms ook onder truien/sweaters/hoodies
Definitely zo’n mooie diep (donker)blauwe jeans, misschien wel met een flare als je dat aandurft👌
En als je wat klassieker wilt is een broek in de juiste rood, roze of bruin tint ook prachtig!
Ik zou voor een hoge taille jeans gaan, eventueel flared. En dan vooraan in je jeans tucken.
Beetje dit idee:
Even mn best gedaan voor je
Allemaal broeken van Zalando (Zalando-broeken- filter op rood)
Als je specifieke niet kunt vinden laat het dan even weten, kan natuurlijk algoritme zijn
Ik zou er een lichte jeans bij dragen (eventueel eentje waarvan de pijpen gerafeld zijn om het extra casual te maken), ofwel helemaal in je broek gestopt of enkel een French tuck.
Vind het eigenlijk helemaal niet zo’n pyjama-achtige blouse hoor!
Ik heb na lang twijfelen de Dr martens Pascal gekocht, is het normaal dat ze dit geluid maken?
Mijn voet lijkt ook 3 maten groter, clownesk gewoon, terwijl ik gewoon 38 heb, maar smalle enkels.
Ik heb dat ook een tijd gehad met mijn Docs. Is vanzelf weggegaan toen ik ze wat vaker gedragen had. Even een paar goede wandelingen op maken!
Ik vind 'm leuk, ziet er ook heerlijk warm uit!
Ik vind hem leuk maar vooral als ie open hangt met een mooie sjaal erbij denk ik! Als ie dicht zit staat het wat wijder van je af, terwijl hij open heel mooi valt zo te zien
En hij lijkt me heerlijk warm
Ik weet niet hoe hij van binnen is afgewerkt maar anders is hij binnenstebuiten misschien ook nog gaaf.