Modetopic #2 (Deel 1)

Ja ja ja ja ja doennnnnn! De schouders maken het juist leuker!

2 likes

Leuk!!

1 like

Juist heel erg leuk en die blouse kan je op zoveel verschillende manieren combineren. :heart_eyes:

1 like

Oke thanks iedereen haha. Ik ga 'm maar bestellen dan.

Ik twijfelde in de winkel tussen een grotere en een kleinere maat omdat ik bang was dat de schouders niet goed zaten (omdat ik lang ben altijd lastig). Dit is de kleinere maat, maar denk dat dit 'm gaat worden!

Als je met een rokje nog te heftig vindt: een zwarte skinny met een oversized wollen trui en overknees vind ik altijd heel mooi. Ofwel een meer ‘preppy’ outfit. Pinterest-voorbeeldjes in spoiler. Bij sommige moet je zelf de boots inbeelden haha, vond niet altijd 100% wat ik zocht

outfits met rokjes

^ hier zouden overknees ook leuk bij staan

outfits met broeken

^ als je overknees van suède zijn, vind ik het contract met een lederen broek/legging tof

^ bij deze zouden overknees ook heel mooi staan (op de foto klikken voor de volledige outfit)

8 likes

Jaa dankje, wat lief, hier kan ik iets mee!

2 likes

Eerlijk gezegd vind ik de rokjes van de voorbeelden echt veeeeeeel te kort om leuk te zijn. Je kan daar niet normaal in fietsen of bukken of überhaupt op een bureaustoel zitten. Daar zou ik me echt niet comfortabel invoelen. Sommige komen maar 15 cm over het kruis. Laat staan hoe het er van achter uitziet.
Ik zou kijken voor wollen oversized truien tot op de heupen en dat dragen met een skinnyjeans in zwart of donker spijker, of losse jurkjes van een beetje gebreide stof die je kan dragen op een 100% ondoorzichtige legging van dikke stof, die kunnen dan wel wat korter zijn maar de legging moet er dan ook uitzien alsof het gewoon een broek is eigenlijk.
Zoals die plaatjes van de foto’s van optie 2 is het wel leuk!

3 likes

@Chaussures probeer dus vooral zelf wat combinaties uit! Het is maar net waar je je comfortabel en zelfzeker in voelt. Ik voel me mooi in beide varianten (die rokjes en de wollen trui + skinny) maar bijvoorbeeld een langere midirok met hoge laarzen ofwel zoals @Yzile zei een losse wollen jurk + ondoorzichtige panty of legging staat idd ook leuk.

Midi rok + boots

Als je wil kan je in het WAYRWT topic je outfits posten

2 likes

Wat voor schoenen staan nou leuk onder flared jeans? Ik heb al mijn schoenen uitgeprobeerd, maar ik vind alles stom staan eigenlijk. Moet ik dan toch iets met een hak? Vind ik eigenlijk niet chill zitten en draag ik verder ook nooit, dus voelt een beetje stom om speciaal voor die broeken zoiets te kopen

Ik draag zelf alle schoenen wel onder mijn flared jeans. Sneakers, laarsjes, hakken

1 like

Ik draag altijd Nike Air Force 1 Sage Low onder flared broeken. Hebben ook een wat hogere zool en dat staat wel leuk vind ik!

2 likes

heb je er al eens overknee kousen in gedragen?

1 like

Ali… uiteindelijk zijn het dezelfde als je elders vindt maar dan voor soms wel 30 euro minder.
En dan bedoel ik niet alleen markt en schimmige boetiekjes maar ook winkels zoals hutspot waar precies dezelfde opbellen liggen als ik van Ali heb.

Wat voor iets vind je leuk??

1 like

Dit kan je allemaal vinden op Ali!!
€ 0,58 36% Off | Persoonlijkheid Gecontracteerd Fan Overdreven Kwastje Metalen Gevoel Grote Oor Nagel Geometrie Retro hartvormige Oorbellen Voor Vrouwen

€ 0,59 46% Off | 2019 Nieuwe Mode Persoonlijkheid Geometrische U-Vormige Temperament Trend Oorbellen Creatieve Vrouwen Grote Hanger Netto Rode Oor Sieraden

€ 0,70 43% Off | Tocona 15 Stijl Charmante Grote Bloemen Drop Oorbellen Voor Vrouwen Vlinder Gold Metal Pearl Stone Leaf Geometrische Sieraden Pendiente

€ 1,06 43% Off | Tocona 3 Pairs/sets Luxe Water Drop Parel Steen Drop Oorbellen Sets Voor Vrouwen Water Drop Geometrische Bengelen Oorbellen Sieraden 8974

€ 0,91 33% Off | Tocona Bohemian 4 Paren/set Shell Pearl Drop Oorbellen Voor Vrouwen Zee Zomer Zeester Hanger Strand Sieraden Groothandel F02101

€ 1,83 21% Off | Jujia Za Sieraden Charm Drop Dangle Oorbellen Voor Vrouwen Bohemian Wedding Party Sieraden Vintage Kerstcadeaus

3 likes

Haha het was zelfs geen moeite!! Vooral die laatste vind ik leuk! Je kan nog uit zoveel soorten kiezen daarbij

1 like

Je kan met de app van ali ook op afbeelding zoeken

1 like

Yes, ga ik doen (als ik dat durf, haha)! Dank allemaal voor de ideeën, ik ga ze zeker wel houden in ieder geval.

1 like

Hoe vallen deze schoenen? Ik vind ze heel tof, maar ben bang dat ze te krap gaan zijn voor mij. Ik heb vrij brede voeten en altijd gedoe met laarsjes.

Dr Martens en glittersokken in lage schoenen.

2 likes

Ik heb nu overknees (nu een jaar oud en weet zo het merk niet) met zo’n plakband. Én dat was wel hét vereiste (samen met de kleur zwart, slank, aansluitend en blokhak) toen ik ze aanschafte.

Dus het enige wat ik kan bedenken is: je hebt de verkeerde gekocht (te wijd en geen plakband). Of je moet er zelf een plakband inmaken (maar is het het waard? Kun je niet beter laarzen kopen die wel goed zitten als investering voor de rest van je leven?)

Geen tips, maar zonder verandering wordt het helaas niet beter… Ook niet met sokken of met een touwtje helaas (zelf ervaren)