Modetopic #2 (Deel 1)

Ik heb in 2018 een paar Made in England 1460 gekocht en die zijn echt top, maar waren toen ook heel duur. Ik zie die ook niet meer op de site.

1 like

Weet iemand waar je een basic long sleeve kan halen die niet gelijk je bh en alles laat doorschijnen?

Ik heb eentje van de c&a maar hij is ook behoorlijk dun… of ik moet hem groter kopen of ik draag een shitty bh ;/

De HEMA, die van organisch katoen.

Ik voel me zo oud dat ik dit moet vragen, maar ik heb een flared jeans gekocht. Hij flared best veel en met lage schoenen komt ie tot de grond. Ik wil deze dragen met print boho blousjes of grote gebeide truien. Mijn stijl is een beetje stoer/minimal/boho. Nu de vraag: wat voor schoenen doe ik hieronder? Ik heb van die groffe chelseaboots, fijnere chelseaboots met een iets puntigere neus en suede laarsjes met hak en iets vierkante neus. Wat zouden jullie doen? Of compleet andere schoenen?

Ik vind onder zo’n broek altijd een puntige neus wel mooi. Dus zou denk ik daarvoor gaan.

2 likes

Cowboylaarsjes

60s boots

En stiekem vind ik het ook wel leuk met platform allstars

Heel leuk! Van TopShop? Ik heb een dergelijke broek in het zwart en draag ‘m met Allstars od Vans. Laarzen met puntneus ook tof, maakt het net iets gekleder.

1 like

Ah cowboylaarsjes heb ik ook, goeie!

1 like

Dr.Denim, geloof ik!

1 like

Eigenlijk passen alle schoenen die je noemt hier wel goed onder vind ik! Sowieso vind ik alles met een hak of platform leuk. Platform All stars zoals @anon42392789 zegt, maar je hebt ook platform Vans bijvoorbeeld. Ik zou er zelfs ook mijn Docs onder dragen die een platform hebben (Jadon).

1 like

Was al het hele najaar mij suf aan het staren naar deze heksenlaarsjes van miista. Dat ik ze toch maar had besteld toen ik een herinnering kreeg dat iemand ze had teruggestuurd met 70% korting.

9 likes

Zachte als in teddy stof of wat anders?

Geen teddy maar wel lekker zacht:
Gebreid vind ik trouwens een miskleun van een vertaling en het is absoluut ook geen yogading.

Ik woon in deze broek.

1 like

Nee je hoeft niks extra’s te betalen :slight_smile:

1 like

Ik heb een broek van Nike Tech Fleece, die is top maar wel duur (€90). Ik heb er ook een van Reebok, het model dat ik heb kan ik op de website niet meer vinden maar deze lijkt er op: https://www.reebok.nl/classics-joggingbroek-van-badstof/GJ3004.html

Er staat badstof, maar het lijkt gewoon katoen?

1 like

Ik had bij Uniqlo besteld. Nu passen de twee broeken niet, als in ze zijn iets te groot. Dat is op zich al jammer, maar nu blijk je ook ZELF retourkosten te moeten betalen naar DUITSLAND. Dat slaat toch echt nergens op voor een groot bedrijf?

Dus mocht iemand interesse hebben in 2 brushed stretch smart trousers in maat 38 (maar valt als een grote 38, vooral rond de taille die bij mij vaker te klein blijkt)

2 likes

Hoe lang zijn de broekspijpen? En hoeveel vraag je ervoor?
Ps je moet de volgende keer met PayPal betalen

Oh wat irritant! Heb nu ook voor het eerst bij Uniqlo besteld maar dat is dan meteen ook de laatste keer. Ik bestel zoveel lekkerder bij een webshop waar je makkelijk kunt retourneren.

3 likes

https://www.uniqlo.com/eu/en/search?q=Smart%20brushed&quickView=429149 Hij valt bij mij zo als op de foto, kan evt wel een aanfoto maken en via pb sturen. Ik heb 12,90 ps +verzenden betaald. Dus verkoop voor 12,90 incl verzenden (betaal ik dan wel) lijkt mij een goede deal. Heb de lichtste en beige kleur.

Wat is het verschil als je met Paypal betaald?

Paypal heeft een gratis retourservice (niet onbeperkt maar X aantal per jaar). Dan kun je je retourkosten declareren :slight_smile:

2 likes

Oh niks voor mij, sorry, wellicht in het verkooptopic iemand?