Modetopic #2 (Deel 1)

Heeft iemand toevallig een tip voor mooie basic v-hals tshirtjes, van een beetje fatsoenlijk materiaal? Ik vind wel allerlei vestjes en wrap dingen maar geen normale t-shirts? Bij voorkeur ergens niet al te fast-fashiony maar als het niet anders kan moet het maar

Waar is deze van dan? Mooi!

1 like

vraag ik mij ook af, ik vind hem prachtig!

Nukus! En misschien ook wel van Simple of Yaya

1 like

Uniqlo voor mooi basics?

1 like

Oh dat is wel een goeie ja, merci! Ga daar eens kijken :blush:

1 like

Wat tof! Het hele ‘dit is de jurk’ is dus wel echt. Wat voor hakken heb je erbij gekocht? Of had je nog hakken in de kast?

1 like

Oh heel mooi zeg zo alle drie samen! Super tof. En opvallende sieraden zijn ook niet echt nodig toch? Juist tof als je er iets bij draagt wat je normaal gesproken ook draagt (en waar misschien nog een verhaal aan vast zit) Leuk dat je het zo deelt :slight_smile:

1 like

Ik heb toevallig net zoiets besteld van de Sissy Boy.
Zoek op mousseline jurk!

Deze

1 like

Ik ook! En wat mensen om me heen beinfluenced. Alleen, ik vind de glazen iets te licht? Alsnog soms iets met m’n ogen aan het knijpen. Heb jij dat ook?

Meteen maar een vraag dan: wie weet welke gepolariseerde zonnebrillen ook goed het zonlicht blocken voor je ogen?

En @Perzikjes hij is van Ammehoela. Normaal een kindermerk maar ze hebben nu een twinning collectie. Vind hem ook geweldig maar ik ben bang dat ik hier te klein voor ben :sweat_smile:. Ben zelf maar 1.60.

Hierbij de link:

En @Nova bedankt voor de tip! Hoe vind je deze vallen qua maat?

2 likes

Ik krijg m morgen pas binnen, laat het je weten!

1 like

Zoiets?

1 like

• Wat leuk
  • Net een pyjama
  • Wel een beetje een pyjama, maar wel leuk met juiste styling

0 stemmers

Polly of Jane

Wie zal ik nemen?

• Polly
  • Jane

0 stemmers

Ik ben fan van een zeeman broekje. Is volgens mij corrigerend ondergoed, ik draag m dan ook onder een jurk, maar hij kan prima met een T-shirt. Stevige stof maar heerlijk elastisch tegelijk.

4 likes

Oh wat leuk! Heb je een foto (als je wil natuurlijk)? Na de vorige jurken te zien ben ik benieuwd naar deze!

2 likes

Weet iemand wanneer de zara zomersale begint? Is dat op een vast moment als de wintersale?

Ik las ergens dat het altijd wel in de derde week van juni begint. Maar geen idee of dat echt zo is,

2 likes

Meestal idd rond 21 juni!

2 likes