Modetopic #2 (Deel 1)

Je kan bij de Hunkemoller ook clipjes kopen om van een gewone beha een racerback te maken. Dat werkt perfect!

3 likes

Thanks! Deze heb ik maar helaas is de voorkant bh/bandjes dan toch nog zichtbaar bij een deel van de tops :frowning:

1 like

Ah jammer!

Heeft iemand de dr Martens Serena toevallig? Vallen die true to size?

Een familielid van mij heeft dat model in dezelfde maat genomen als de 1460’s.

1 like

Weet iemand waar ik dit soort jurken vind? Deze (asos en chi chi) zijn beiden uitverkocht

Ik heb een soortgelijke te koop, ik dm je even een foto

• Eerste
  • Tweede
  • Even leuk

0 stemmers

De eerste :heart_eyes: Waar is die van?

Smashed Lemon via Wehkamp!

1 like

Ik heb er 1 van Nike en daar ben ik tevreden over! Kan via Nike zelf maar ik had m van Zalando geloof ik.

1 like

Wil iemand meedenken? Welke jurken passen bij een huwelijk met als dresscode ‘‘ibiza’’? Ik dacht zelf aan een luchtige flowy jurk in lichte kleuren, of is juist felle kleuren en prints meer Ibiza? Help haha

Vind dit wel een stijl die je nu veel ziet dus dat moet vast goed komen. Ik denk idd aan kleurrijk, lang, borduursels, kwastjes, ruches. Maar ook beige tinten. Pas op met wit (trap een open deur in, ik weet het).
Je kunt op bohemian dress zoeken (of boho).
Hoedje erbij, bloemetjes in je haar. Het is vaak zo dat de hele sfeer en het totaal van de jurken en pakken al prima ‘blenden’. Het geheel klopt dan gewoon.

Dus ik bedoel: beige, effen en lang of kort met bloemetjes maakt dan niet veel meer uit. Als je het geheel ziet is het ‘Ibiza’ :ok_hand:t4:

2 likes

Crap

Mijn favo jurkje is de soft t-shirt dress van de monki! Zit heerlijk los maar niet als een zak

1 like

Ik heb er een van weekday, nog niet heel lang geleden gekocht. Ben er erg blij mee!

1 like

:scream: Dat is toch niet lelijk? Mits ze echt zijn.

1 like

Ik heb gewoon gegoogeld

Vergeet de cowboy laars niet! Al vind ik dat niet lelijk maar erg tof :cowboy_hat_face:

2 likes

Ja huilen dit als ik hierin gekleed moet gaan

In mijn zoektocht wel deze pareltjes gevonden :heart_eyes: (niet voor de trouw)

1 like