Ik vind de jurk prachtig. Ik zou hem gewoon aan doen en misschien wat downdressen zoals @LaPetiteRobeNoire ook zegt. Maar waarom zou je niet gewoon zo mooi gaan? Tenzij je je er niet prettig bij voelt, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste.
Ik vind deze jurk echt heel erg mooi! Ook al ziet de dag er misschien iets anders uit, het is en blijft bijzonder om te trouwen
Als je de jurk nog steeds mooi vindt dan zou je die nog steeds kunnen dragen. Anders heb je een mooie trouwjurk in je kast liggen en geen gelegenheid meer om die aan te doen en je bent nou tijd kwijt met het zoeken naar een nieuwe jurk. Het is niet de dag die je misschien verwacht had maar de gelegenheid is nog steeds hetzelfde
Mooie jurk! helemaal eens met de rest, gewoon dragen. Super leuk. En anders een stoffen vestje er boven? Shifra had ook zoiets. Weet niet of het je stijl is, maar het leek wel lekker nonchalant
Samenvatting
Super fijn en lief dat meedenken allemaal! Ik brei graag en had eerst wel bedacht een vestje ervoor te breien maar kwam er qua kleur niet uit en toen heb ik het maar gelaten. Ik ga toch nog weer even kijken of ik daar uit kan komen
Hoe leuk als je je eigen gebreide vestje aan kan op je bruiloft. De jurk staat je prachtig!
Ik zouu een vestje in de kleur waar ik nu een trui in brei wel mooi vinden denk ik, maar weet niet of dat wat voor jou is. (https://www.wolplein.nl/wol/lana-grossa/lana-grossa-brigitte-no4 nr 7)
Anders beetje lucht bruin/beige?
Ja dat staat jou heel mooi denk ik! Maar wij hebben best een andere teint!! Is te koel voor mij. Ik vind nummer 5 wel mooi!
Ja zoiets zou jou mooi staan! Waarom kwam je er eerst niet uit qua kleur?
Ja weet ik niet ik houd van meer zo aarde kleuren en vind dat het bij de jurk wel een beetje fris moet zijn… maar als je dan op zoek bent naar iets heel specifieks en je kan niet naar winkels dan valt het toch vaak even tegen als je het dan in het echt ziet!
Een pantalon die tot even boven mijn enkels komt met een shirtje/blouseje met korte mouwen. En dan iets van loafers of sneakers eronder.
Ik woon atm vooral in 90s verantwoorde spijkerbroeken met blousejes, baggy pantalons en croptops en gewoon skinny’s met een oversized tee. En daarover draag ik momenteel vaak een zeer dunne wollen trui als het wat kouder wordt. :’)
Ik weiger te accepteren dat het slecht weer is, dus draag meestal mijn zomerkleren/benen bloot. Vaak wel met een licht truitje erover. Als het echt koud is: losse broeken, en uitzonderlijk eens een skinny jeans.
Wijde broek en dunne sweater. Als het kouder is dan is de broek warm genoeg en als het warmer is dan scheelt het dat het zo luchtig is. Of een lange sweater met een fietsbroekje. Omdat de bovenkant warm is maakt het niet zo veel uit dat de onderkant wat kouder is en Ariana Grande doet het ook. De sweater is warm maar door blote benen heb ik toch nog een beetje het zomergevoel. Maar ik vind het niet fijn om een jasje, colbert of trui mee te slepen als het warm is. Dat probeer ik zo veel mogelijk te voorkomen
Heeft er iemand tips voor dikkere katoenen leggings? Ik zoek fijne chill leggings voor thuis maar zoek nu dus van een dikkere kwaliteit.
Nog even wachten tot de zomersale voorbij is maar dan hebben ze dat volop bij oysho en womenssecret!
Ik draag heel veel midi jurken met halflange mouwen en liefst een beensplit. Lekker luchtig door losse mouwen en splitten, en toch bedekt. En anders een hoge taillebroek + croptop + evt een jasje
Een paar snelle aanfoto’s:
Oeh die groene jurk, supermooi! Waar komt ie vandaan?
Gina tricot via zalando, wel vorig jaar gekocht
Zijn er korte mensen (< 1,60 m) met een Rains regenjas? Ik vind de reguliere lengte het mooist, maar ik twijfel of die niet te lang is. Valt ‘ie over de knieën?
Ik ben 157 cm en ik heb het trenchcoat model. Wel een heeele oude, ik kon toen geen lengtematen kiezen volgens mij. Maar het komt net iets boven mijn knie. Ik heb ook een gevoerde versie, en ook boven mijn knie.