Modetopic #2 (Deel 1)

Leuk! Ik draag met warm weer graag een jurk naar m’n werk (gehandicaptenzorg). Gewoon eentje die m’n schouders bedekt, weinig decolleté heeft en over de knie is. Of ik draag een luchtige lange broek van bijvoorbeeld viscose met een dun katoenen shirtje erop.

1 like

Hmm ik vind het wel True to size!

1 like

Wat is gepast? Schouders en benen bedekt gok ik? Heb je geen luchtige broek, ik heb er een van de Costes en van de Primark. Allebei gewoon lang maar vallen wijd en zijn meeega luchtig en dus koel.

1 like

Heb je ze toevallig al ergens gevonden? Ik ben er ook naar op zoek maar zie door de bomen het bos niet meer

Ook ik heb me laten influencen om de Monki Ninni jurk te kopen :sunglasses: Maar hoe valt deze? Ik twijfel tussen 2 maten, moet ik de grotere of de kleinere nemen? Hij lijkt vrij groot te vallen…

Deze dus

Ik zou eerder een maat kleiner dan groter bestellen, ik vond hem wel groot vallen ja maar dat is ook wel het model. Vond het zelf niet mooi zitten dus heb hem teruggestuurd haha.

1 like

ik zou ook eerder een maat kleiner nemen!

1 like

Kleiner, ik vind Monki best heel groot vallen.

1 like

Ik heb hem 2 maten kleiner dan normaal, het zat anders echt als een hobbezak bij mij. Valt echt heel ruim.

1 like

Heel random maar ik kwam deze tas tegen en het deed me denken aan een mondmasker :sweat_smile:

8 likes

Uniqlo!

1 like

Ik moet eerder aan @Jeg denken die baalt dat het geen leer is. Elke keer als ik nou een Matt & Nat tas zie vraag ik aan de eigenaar hoe oud de tas is en of deze ook mooi blijft. heb nog steeds de stap niet durven wagen

3 likes

mijn lichaam is nogal veranderd en ik pas mijn zwemkleding niet meer. ik wil een setje met iets meer stevigheid en stof dan een standaard bikini.
het hoeft geen kuis hooggesloten badpak te zijn maar zon broekje van 2 lapjes en 2 touwjes gaat echt niet meer.


deze broek leek me fijn maar die is er niet in mijn maat. heeft iemand ervaring met een setje of een merk met leuke bikinis die een beetje stevig zijn? OF heeft die broek thuis in maat L/40 toevallig.
zon retro hoge taille slip vind ik niet leuk.

Ik heb nu deze besteld: https://www.arket.com/en_eur/women/swimwear/product.bikini-brief-bottom-black.0632889001.html

zal een review plaatsen als ie binnen is!

Ik wilde op je vorige bericht reageren met een advies, misschien te laat maar die van H&M en deze van Arket heb ik allebei gepast maar vond ze echt een maat kleiner vallen! Heb normaal 38 en van deze 40. Heb ze overigens niet gehouden, ben voor een ander model van H&M gegaan maar die is nu uitverkocht.

Heb gelukkig 40 besteld omdat er in de beschrijving stond: size up
Hoop dat 40 goed is voor me.
Van onderbroeken heb ik meestal M en van broeken van Levi’s maat 29.
Heb je en linkje welk model jij uiteindelijk hebt gekocht? Vind vooral die brede zijkant belangrijk! Anders heb ik zoveel lichaam in verhouding tot de stof

Ik hoop het ook! Heb deze: https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0834217004.html

Een beetje meer slip in plaats van hipster maar wel genoeg stof.

oohh die ziet er ook goed uit! Ik zit nu even in de zon mar ga denk ik vanavond de webshop afstruinen om nog iets anders te vinden en boven de 20 euro te komen haha

1 like


Weet iemand waar je zo’n blouse kan kopen. Deze is van sezane maar uitverkocht door te lang twijfelen

Heeft iemand tips voor webshops waar je dit soort jurkjes kunt vinden? Deze zijn van asos maar niet meer in mijn maat helaas.


Edit: huh ik weet niet waarom dit nu als reactie is op jou Ferris.