Modetopic #2 (Deel 1)

Haha geen probleem, toen ik snel keek dacht ik huh dank voor de tip maar deze lijken niet echt. ASOS vult overigens wel soms random nog aan, dus je zou kunnen afwachten

1 like

Hahahaha ja vond ze zĂł lijken op die blouse van jou. Ja ik check ook regelmatig maar vooralsnog geen nieuwe voorraad helaas :sob:

Nee ik ken het niet maar ziet er wel legit uit.

1 like

Sorry beetje late reactie, maar ik was ook al tijden op zoek naar een nieuw bikinibroekje. Of ze zaten altijd te strak, waardoor ze sneden in mijn heupen, of ze waren erg laag waardoor ik mij niet prettig voelde dat mijn onderbuik zo zichtbaar was haha. Heb nu een broekje van de Hema, wel een slipmodel maar voor mij hoog genoeg in ieder geval en bedekt gewoon ‘normaal’ over je billen.

Zeer mooie blouse #daelyssaproves

1 like

Ik heb deze bikinitop besteld

Ik vind hem echt super leuk, een heel leuk model en hij zit ook lekker. Heb een gebloemd broekje er bij, vind het een mooie combi zo. MAAR ik heb een hele kleine cup, en er zit helemaal niets van vulling in. Doordat zo’n top altijd wat strak zit is dat kleine beetje borst dat ik heb helemaal weg. Plus je ziet mijn tepels omdat hij niet is voorgevormd. Eigenlijk wil ik hem om die reden terugsturen maar ergens vind ik dat onzin. So what dat ik kleine borsten heb en so what dat je mijn tepels ziet. Je ziet de tepels van mijn man ook als we gaan zwemmen en daar piept niemand over. Wat vinden jullie?

Schijt aan hebben.

10 likes

Niks mis mee toch? Gewoon lekker dragen. Kleine borsten en vrouwentepels mogen er ook zijn.

2 likes

ja, niks mis met m’n onderbuik of m’n lichaam maar als die zo over rand van een miniscuul broekje hangt lijkt het net of ik de bikini van mijn kleine zusje heb aangetrokken haha
die van arket ligt nu bij het pakket ophaalpunt! als het niks is ga nog even bij de hema kijken! goede tip. k keek net al even op hun website en zie degelijke maar wel leuke broekjes. precies wat ik zoek haha

@Zora als jij het leuk vindt en het lekker zit is het toch prima? wat zou het voordeel zijn van een andere bikini? dat het lijkt of je borsten groter zijn? en wie zou je precies een plezier doen met die indruk? those who matter dont mind and those who mind dont matter (zoiets in elk geval)

2 likes

Ik snap je, ik heb zelf ook hele kleine borsten en heb ook een bandeau zonder vulling en dan ben ik echt bijna plat maar whatever. Als je er blij mee bent gewoon houden! Ik moest er ook ff aan wennen maar nu paradeer ik er lekker in rond.

1 like

Houden en dragen! Ik heb pas een nieuwe bikini gekocht, wilde niet meer in badpak. In het broekje zie je af en toe een cameltoe. Heb er (sinds kort) schijt aan wat anderen ervan vinden

2 likes

Ik ga hem houden!! Moet er idd gewoon schijt aan hebben. Het accepteren van mijn lichaam is wel een ding voor mij, dus ben best trots op mezelf haha

4 likes

nou heb m binnen, had beter twee maten up kunnen sizen want hij zit nog aardig strak.
de hygiene strip bleef tijdens het passen aan m’n been plakken dus houd m maar.
toen ik het kaartje eruit wilde halen heb ik ook nog eens een gaatje gemaakt aan de binnenkant van de stof.
echt een pechbroek.

maarja beter een te strakke pechbroek dan geen bikinibroek. voel me wel een dikke worst maar daar kan die broek ook niet veel aan doen.

:woman_shrugging:

Oh nee, ik voel de teleurstelling :frowning_face: Wat jammer. Bikinibroeken zijn naast spijkerbroeken altijd echt het stomste om te moeten kopen vind ik, het zit nooit helemaal goed.

Heeft iemand ervaring met de broeken van Everlane?


Zij heeft haar broeken daarvan en ze lijken me echt mooi en ook nog eens maar rond de 70 euro.
Iemand ervaring met de maatvoering en de kwaliteit toevallig?

Heeft iemand deze body bij de Zara gezien? (foto is van Vinted maar artikel is verkocht)

1 like

Ik heb altijd maar 1 dunne, 1 dikkere en 1 medium panty in gebruik. De andere laat ik in de verpakking :slight_smile:

1 like

Kan je niet alles opbergen behalve 1 dikke, medium en dunne?

Ik doe er stieken omheen, gewoon haarstieken en dan tussen het stiek en de panty klem ik een briefje met “donkerblauw 50 den” ofzo. Omdat ik in de winter smorgens het verschil tussen zwart grijs blauw en bruin ook niet zie.

1 like

Met een bordeauxrood topje met kant of rushes?