Modetopic #3

Hoi!! Ik zag dat je al heel veel leuke en lieve reacties hebt gekregen, heel fijn!

Als je er behoorlijk wat geld voor over hebt zou je met een stylist kunnen gaan shoppen? Ik volg suzi_personalshopper op insta. Je kan ook met haar een dagje gaan shoppen. Ze post iok wel eens fotos van haar klanten. Dan zie je dat ze niet enkel haar eigen stijl op haar klanten los laat.

Voor de toekomst kan een kleur en figuuranalyse helpen. Als je eenmaal weet wat jou het best staat wordt shoppen zo veel makkelijker.

Succes!!!

Edit: in ben Suzi niet hoor, maarvind haar wel heel leuke stijl hebben. Een andere personal shopper kan ook :joy:

2 likes

@Kryptonite Heb je wat kunnen vinden bij Roetgerink?:blush:

7 likes

Esprit en WE verkopen wel dingen die in die categorie vallen denk ik.
En C&A heeft een premium collectie, daar zitten ook mooie stukken bij.
En de term passende kleding is echt heel erg breed! Ik heb zoveel verschillende outfits voorbij zien komen, van cocktail jurken tot een pak met Doc Martens eronder. Dus ik zou vooral iets kopen wat je ook naar andere feestjes aan zou trekken. Het is tenslotte jouw feestje! :grin:

4 likes

Ja! Ik ben super goed geslaagd. Zoooo blij. Wat een fijne winkel is dat zeg, ben echt bijna 3 uur lang geholpen. En dat terwijl het super druk was. En ik heb gewinkeld zonder te huilen. :joy: Was ook wel een unicum na afgelopen week.

Ik heb nu een spijkerbroek die echt perfect zit, ook bij het kruis/onderbuik gedeelte. Hierdoor kan ik eindelijk dingen bij mijn broek instoppen waardoor dingen er gelijk net wat specialer uit zien.

1 flaredbroek. Super spannend, zo uit m’n comfortzone. Maar het zit zo lekker.
2 blousjes
2 truien
1 t shirt
1 blazer
1 riem

Spijkerbroek - blouse in broek - riem
Spijkerbroek - blouse - riem
Flared broek - trui
Spijkerbroek - t shirt - riem - blazer
Spijkerbroek - trui

Maar eigenlijk moet ik even foto’s maken. Want nu klinkt het heel saai maar 1 blouse is echt knalgroen, en de trui boven de flared broek ook.

Ik ben helemaal enthousiast. Heb gisteravond ook gelijk allemaal sieraden gekocht.
Heel gek, maar ik voel me ook ineens veel zekerder over m’n uiterlijk.

149 likes

Oh wat leuk!!! Echt mooi dat kleding dat met je kan doen :smiley: Ik ben super benieuwd baar fotos!

4 likes

Weten jullie wat t probleem is als een skinny jeans afzakt bij het kruis? Ik heb namelijk wel het idee dat het de goede maat is als ik hem aantrek.

3 likes

Wat fijn dat je zo goed geslaagd bent!
Geniet van je nieuwe kleding en sieraden!

2 likes

Zo leuk om te lezen!

6 likes

Oh wat heerlijk!

7 likes

Wat fijn om te horen! Ben echt blij voor je dat je zo’n fijne ervaring hebt gehad :relaxed:

3 likes

Ik denk dat LaDress veel geschikts heeft, misschien ook nog Diana von Fustenberg en Karen Millen oid? Zou iig ‘duurzaam’ iets koper wat je vaker aan zou doen of eventueel een duurder merk (zoals net genoemde en ook Ralph Lauren ed) via Vinted

2 likes

Ik heb echt een problematische obsessie ontwikkeld met cutout tops. :sob:

2 likes

Ik heb dat als ik een skinny te laag is. Dus ik heb altijd echt flink high waisted want anders krijg ik de broek niet ver genoeg over mijn billen. Dan blijft ie hangen op mijn heupen en dan zakt ie af.

1 like

Leuk! Welke heb je tot nu toe?

3 likes

Oké ff alles opgezocht. Leuk dat jij reageert trouwens want jouw stijl valt me altijd positief op in het WAYRWT topic

van h&m

allemaal van yesstyle (die witte in het zwart maar ik heb de mouwen losgeknipt omdat de cutout op een rare plek zat)

en heb deze nog besteld bij monki en h&m

5 likes

Oh wat leuk allemaal! Ik vind vooral 1, 2 en 4 heel tof. Vooral 4 met dat wijde. Leuke stijl heb je!

2 likes

Misschien een stomme vraag, maar ik krijg het al koud als ik ernaar kijk. Heb je het bij zulke shirts niet te koud in de herfst/winter?

4 likes

jawel maar ik heb mijn prioriteiten niet op orde dus ik incasseer de pijn gewoon (of ik combineer het met een jasje of windbreaker onder mn gewone jas ofzo)

5 likes
5 likes

Iemand een idee waar zon broek te koop is?

3 likes