Oh wat leuk!!! Echt mooi dat kleding dat met je kan doen Ik ben super benieuwd baar fotos!
Weten jullie wat t probleem is als een skinny jeans afzakt bij het kruis? Ik heb namelijk wel het idee dat het de goede maat is als ik hem aantrek.
Wat fijn dat je zo goed geslaagd bent!
Geniet van je nieuwe kleding en sieraden!
Zo leuk om te lezen!
Oh wat heerlijk!
Wat fijn om te horen! Ben echt blij voor je dat je zo’n fijne ervaring hebt gehad
Ik denk dat LaDress veel geschikts heeft, misschien ook nog Diana von Fustenberg en Karen Millen oid? Zou iig ‘duurzaam’ iets koper wat je vaker aan zou doen of eventueel een duurder merk (zoals net genoemde en ook Ralph Lauren ed) via Vinted
Ik heb echt een problematische obsessie ontwikkeld met cutout tops.
Ik heb dat als ik een skinny te laag is. Dus ik heb altijd echt flink high waisted want anders krijg ik de broek niet ver genoeg over mijn billen. Dan blijft ie hangen op mijn heupen en dan zakt ie af.
Leuk! Welke heb je tot nu toe?
Oké ff alles opgezocht. Leuk dat jij reageert trouwens want jouw stijl valt me altijd positief op in het WAYRWT topic
van h&m
allemaal van yesstyle (die witte in het zwart maar ik heb de mouwen losgeknipt omdat de cutout op een rare plek zat)
en heb deze nog besteld bij monki en h&m
Oh wat leuk allemaal! Ik vind vooral 1, 2 en 4 heel tof. Vooral 4 met dat wijde. Leuke stijl heb je!
Misschien een stomme vraag, maar ik krijg het al koud als ik ernaar kijk. Heb je het bij zulke shirts niet te koud in de herfst/winter?
jawel maar ik heb mijn prioriteiten niet op orde dus ik incasseer de pijn gewoon (of ik combineer het met een jasje of windbreaker onder mn gewone jas ofzo)
Thanks ik heb nu deze gevonden!
Ik denk wel alleen leuk als je een maat je xs hebt, ik krijg nogal flink benen in zo’n model broek.
Maar ik ga het proberen! (styling lijkt me ook lastig, kan snel pyjama of bloot lijken door de kleur)
Ik vind het enige nadeel aan zulke broeken dat ze altijd zo statish zijn en dan vastplakken aan je benen🫠
Logo op de hiel is volgens mij altijd wel een goede indicator, staat die er niet bij? En wellicht het label aan de binnenkant.