De aller goedkoopste carnavalsversie misschien? Daarbij weet ik niet hoeveel tijd jullie denken dat er in een kledingstuk gaat zitten en wat jullie een eerlijk uurloon vinden maar kleine kans dat je een naaiatelier in NL zo ver krijgt om dit goedkoper te maken.
@instantramen hoe bevallen jouw Miista’s ondertussen? Ik word elke keer verliefd en dan zet ik ze weer uit m’n hoofd, en ik begin toch te overwegen om er gewoon voor te gaan als ik ze met black friday kan vinden maar twijfel ook over de kwaliteit inderdaad
Ik heb wel een paar die ik al een aantal jaar draag en die zien er nog steeds super mooi uit eigenlijk.
Ohh die zijn heel mooi ook ja, en wat fijn dat ze gewoon nog goed zijn! Hoe vind je ze vallen qua maat? Ik zit vaak net tussen twee maten in dus daar twijfel ik ook nog over haha
NEE NIET DOEN
van beide schoenen zijn de hakken eraf gevallen binnen een half jaar en het leer werd ook snel lelijk
Oh noo wat kut
zo zonde ): denk dat ik de gok dan toch niet ga wagen nee als het zo wisselend is hoe ze het volhouden
Ja goedkoper dan die 200 zoveel wordt het ook niet denk ik, maar je hebt zeker wel plekken waar je mooie stof voor die prijs kan krijgen. Daar reageerde ik op.
waaauw
heb je iets aan miista laten weten? vraag me af hoe ze erop reageren als hun teringdure schoenen blijkbaar stelselmatig binnen no time uit elkaar vallen
Heb dit ook met vagabond laarsjes. Mega scheuren in beide hakken. Zo kut.
pfffff nee had ik idd moeten doen maar is nu wel beetje te laat haha
maar het was ook wel grappig want opeens dacht ik hé ik loop raar was die hak 5 m achter me gebleven maar die zool liep ook gewoon normaal door alsof je m ook zonder hak zou kunnen dragen hahaha
hahahaha soort pimp walk, west coast motherfucker
Heeft iemand een goed alternatief gevonden voor de tailored twill broek van Vanilia? Die was hier geloof ik ook best populair. Als ik google kom ik uit op de Lexie van studio Anneloes maar ik twijfel over dat stofje, lijkt meer te tekenen. Op vinted kan ik hem helaas ook niet meer in mijn maat vinden ![]()
Heeft iemand een tip voor te wijde broeken? Ik ben eerst best afgevallen en toen weer aangekomen, waardoor mijn broeken niet meer lekker zitten. Nu heb ik een nieuwe broek met elastieken band gekocht. Dat is in theorie heel chill, maar hij zakt af
ik verwacht dat mijn buikomvang nog wel meer gaan schommelen, dus wil hem niet definitief laten inmaken. Bestaat er ook een hack of een hulpmiddel om de broek zeg maar tijdelijk in te maken?
Hij heeft helaas geen knoop of touwtje en er kan ook geen riem omheen.
Volgens mij had iemand hier een alternatief van Reiss besteld, maar weet niet of die net zo mooi is. En had zelf de Copenhagen Muse opgeslagen, maar niet besteld dus weet ook niet hoe de kwaliteit is.
Ik baal echt, die van mij (vanilia tailored twill) is net wat te groot en te lang, zou hem nog zo graag in een maatje kleiner kopen. Maar op Vinted nog geen geluk. Dus mocht hier iemand een 44 kwijt willen, hit me up
Zou naar zoiets kijken dan! En dan van een normale winkel (krijg alleen Chinese zooi en dropshipping als ik snel Google)
Misschien met knoopsgaten elastiek ?
Als je aan de binnenzijde van de broek een knoopje zet, kan je het knoopje aan het elastiek vastmaken waardoor de broek wat strakker of juist wat losser zit.
Ik heb de maternity versie van de Lexie broek en vind het echt geen alternatief voor de Vanilia broeken. Daarvan vind ik juist de stof mooi en dik en dat travelstof van Studio Anneloes vind ik eerlijk gezegd echt een beetje een goedkope uitstraling hebben. Daarnaast is de Lexie broek veel korter dan die van Vanilia, dus als je die had vanwege de lengte gaat de Lexie ook geen oplossing zijn denk ik. Vind de kwaliteit ook matig: loopt veel uit en bij de zoom laten al steekjes los.
Travelstof is ook gewoon polyamide met wat elastaan.
Ja dit! Ik vind die ‘oplossingen’ met veiligheidsspelden of van die haken aan de buitenkant geen porem. Zeker bij een broek waar al elastiek in de taille zit moet een kleermaker (of jij zelf als je handig bent) wel op een nette manier een verstelknoop kunnen maken. Ik vind sowieso dat kleding veel meer ruimte moet hebben voor kleine verstellingen want het is ook eigenlijk idioot dat kleding meteen niet meer past als je een opgezwollen buik hebt tijdens je menstruatie of een paar kilo aankomt/afvalt. Ik vond dit daar wel een goede video over! Ik heb totaal niet dezelfde kledingstijl als Leena maar het is wel interessant om na te denken over wat meegeeft/ingenomen kan worden qua materialen en ontwerp.
Ik heb de laatste tijd ineens in een paar truien kleine gaatjes die erin zijn gekomen in de was.
Kan dat door ritsen in vesten/broeken komen? Ik had het eigenlijk nooit en nu ineens twee wassen achter elkaar. Of kan het ook iets in de wasmachine zelf zijn? Ik denk dat ik m’n was nu ga sorteren en truien apart ga doen maar het is wel zonde zeg, ik baal er behoorlijk van