Adidas!
Oh? Ga ik straks proberen!
@Zonnestraaltje ja dat snap ik haha, ben niet specifiek naar Adidas opzoek. Ik zoek gewoon een mooie kleur met strepen, merk/winkel maakt me niet uit.
Trackpants
Hele mooie handschoenen. Wel duur ja maar hoe kan dit duurder zijn dan je UGG schoenen? Die zijn toch nog duurder dan 165 euro?
De handschoenen van Texelana zijn een goedkoper alternatief voor die Uggs-handschoenen. Ik heb die al 4-5 jaar.
als je witte strepen wil kan je wit in de zoekbalk intikken en dan de kleuren waarin je de rest van de broek wil aanvinken bij de filters. dan pakt hij alleen de advertenties die wit én die andere kleuren zijn. daar filter je ook al een hoop effen gewone en joggingsbroeken mee weg. en verder niet alleen bij de normale broeken maar ook in de sportcategorie zoeken.
Ik heb vorig jaar ultra mini’s voor 134,95 gekocht op de Ugg website. Ik denk met code van nieuwsbrief.
@Krabsalade Thanks ik ga even kijken. ![]()
Iemand ook nog dé tip voor 100% wollen donkerbruine sjaal?
Ik heb onderstaande gisteren gepast maar die was veel te smal en ze verkopen hem niet breder.
Bij Samsoe ook gekeken en die komt in de buurt, maar is ook niet heel breed.
Ik ben heel blij met deze:
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1095302018.html
Weet niet hoe breed je zoekt. Deze is 200x60 cm
Is dit een mooie kleuren/(stof)combi (broek en trui)? Of helemaal niks?
- Ja, mooi
- Mwah
- Nee, niet mooi (en ik ga je vertellen waarom)
0 stemmers
Waarom: vind het persoonlijk gewoon niks
. Maar ik hou sowieso niet echt van rib en vind de kleuren op deze foto niet zo mooi bij elkaar.
& Other Stories. Ik draag de mijne al bijna 10 jaar.
Heeft iemand tips voor een mooi joggingpak voor onder de 100 euro? Ik wil graag een sweater (geen hoodie) en een broek met bij voorkeur rechte pijpen van een beetje stevige stof zodat het niet zo’n vormeloos geheel wordt. Björn borg heeft wel mooie pakken maar die zijn 160 euro in totaal en dat vind ik voor iets wat ik alleen thuis draag wel weer een beetje veel eigenlijk.
Ik vind de basic mannensweaters va H&M heerlijk zitten. Net even wat langere mouwen en een bijpassende jogger/legging wat je fijner vindt erbij?
Ik heb hem toevallig van de week gewassen. Ik dacht ik probeer t gewoon want hij was echt niet fris meer. Op 1200 toeren en 30graden gewassen
Er zaten makeupvlekken op de kraag en hij stonk ook een beetje. Ik heb de vlekken ingesprayd met vlekkenspray.
Daarna goed opgeschud en met twee tennisballen ook nog ff in de droger gedaan zelfs. Eén keer 30 min ofzo en weer opgeschud en daarna nog iets van 20 min en toen verder laten drogen aan de lucht.
Het is een antraciet kleurige en ziet er nu weer prima uit en is ook nog lekker warm.
Ik zweer echt bij de pakken van de Zara. Lekker stevige kwaliteit.
Haha ja ik heb het ook geprobeerd maar bij mij issie helemaal plat en zijn die veren gaan klonteren helaas.
Uniqlo bij de mannen, bestaat in een paar kleuren en je kan kiezen tussen kaptrui of crewneck.
Wie weet een merk waar je broeken in verschillende kleuren kan kopen en lengtematen heeft? Geen spijkerbroeken en geen polyesterzooi. Alle leuke broeken zijn altijd te kort.
Dickies. Die broeken bestaan uit een soort canvas materiaal, lekker stevig, 65 procent polyester 35 katoen maar het voelt heel anders dan de normale polyester broeken.