Bij de Sissy boy hebben ze precies deze jurk, ieder jaar in andere kleuren, vind die ook erg fijn zitten (ik heb er eentje).
Edit: oeps, ik ging op de website kijken en ze hebben hem nu alleen in het zwart of met mouwen, dus daar heb je niets aan…
Bij de Sissy boy hebben ze precies deze jurk, ieder jaar in andere kleuren, vind die ook erg fijn zitten (ik heb er eentje).
Edit: oeps, ik ging op de website kijken en ze hebben hem nu alleen in het zwart of met mouwen, dus daar heb je niets aan…
Oja kijk ik had al niet gedacht aan een tasje met verschillende kleuren erin! Ga ik even naar kijken! Dankje!
@Plum jammer dat ze nu alleen zwart hebben. Die langere mouwen staan me helaas niet! Dank voor het meedenken!
Ik zoek een denim jurkje, beetje overgooier model. Dus beetje wijd uitlopend, zonder mouwen. Ik vind vooral veel strakke jurkjes of met knopen. Weten jullie waar ik kans zou maken?
Ik heb asos, zalando, h&m uitgespeeld.
@Alicante Ik zou voor een beetje knalkleur gaan. Mooie muiltjes met hak in oranje of fuchsia of juist felgroen.
Ik moet meteen aan de Immy Dress van Damson Madder denken:
Ganni heeft dit veel!
Of:
Asos eigen merk had deze vorig jaar in de collectie, zowel in lichtdenim als donkerdenim. Staan nog wel op vinted
@crazyplantlady Oe ja die bovenste is ongeveer wat ik zoek. Die was denk ik uitverkocht dan, dat ik hem niet heb gezien op Zalando?
@Rozevarken Goede tip! Thanks
Ik heb een tip voor alle Vanilia tailored twill pantalon liefhebbers (o.a. @Yucca @Beutyschooldropout). Deze pantalon komt er heel erg bij in de buurt:
https://www.expresso.nl/pantalon-met-wijde-pijpen-ex21-261162_midden-bruin_9248.html
De stof is iets dunner (of iets meer elastisch denk ik?) maar het model is vergelijkbaar! De pantalon zit mega lekker en vond ik echt flatterend.
Is deze broek wijd of meer flared? Het lijkt op iedere foto weer een beetje anders. En is het stofje voldoende dik dat je niet iedere put in je been/bil er doorheen ziet?
Ik vind onderstaande soort schoenen heel erg leuk, maar hoe draag je dit in oktober/november? Met een leuke sok? Of is dat een gek gezicht en zal ik beter voor hele dichte loafers gaan?
ik zou dit met witte sokken sws leuk vinden maar ook met bijv rood of blauw ofzo als een soort pop of color (cringe maar weet ff geen betere benaming)
Ah ja … ik snap het! Dat is idd misschien wel leuk!
ja match je sok met je trui of je tas!! @Pythagoras
of juist hele outfiy zwart en dan alleen kleur in die sok
jaaaa hier dacht ik ook aan maar was alweer afgeleid tijdens het typen dus bedankt voor de toevoeging !!!
alles zwart met een witte sok en dan een wit shirt als onderlaag lijkt me ook leuk. dat je net die randen van dat shirt ziet bedoel ik @Pythagoras
jaaa ook!
Oh wat een goede tip, thanks! Weet je misschien ook hoe lang hij valt? Bij tailored twill waren er ook lengtematen namelijk, wat hem voor mij (1.80m) perfect maakte
Bij mij zat ie wijd. Ik heb nog niet echt putjes, dus daar kan ik niet zo goed wat over zeggen. De stof is wel echt dunner dan die van Vanilia dus het zou wel kunnen dat je het in deze broek eerder ziet.
@Yucca ik ben 1.77 en voor mij was hij lang genoeg!