Modetopic

Ah super, dan ga ik sowieso een keer Calvin Klein en Chantelle passen :smile: Thanks!

Zijn trouwens super veel verschillende BH’s, maar ik heb 4 (ik draag dus eigenlijk niks anders) van de Merci Pushup, die geven steun (‘pushup’ is niet vergelijkbaar met een goedkoop merk) aan de zijkant, en zijn laag maar stevig aan de voorkant/midden
https://www.chantelle.com/merci-push-up-bra-black.html
en ze zijn suuuuuuper sexy/mooi (niet doorzichtig, lijkt alleen zo)

1 like

Geloof dat ik hier op de juiste plek ben. Ik heb de culotte hieronder besteld en vind hem er leuk uitzien, zit heerlijk maaarrrr heb geen idee wat er op kan en eronder qua schoenen. Een top erin vind ik niet mooi want dan lijk ik behalve kort ook heel dik omdat het boven niet flatteert, maar een top erop zie ik ook even niet leuk voor me. En wat dragen jullie onder een culotte qua schoenen? Sandaaltjes met of zonder hak, of iets als toms? Sneakers? Halp!

Ik heb ook zo’n culotte en draag ‘m meestal met sneakers om het wat stoerder te maken. In de zomer met Birkenstocks eronder. Sandaaltjes zijn ook leuk maar ik heb zelf niet veel keus door mijn steunzooltjes.

7 likes

Hmm dat van die snijdende beugels tussen mn borsten herken ik en daar heb ik geen last van bij mn VS bhs. Hunkemoller, h&m, hema etc wel allemaal. Mijn VS bh’s hebben ook niet zulke diepe cups, maar die zijn niet vormgevormd. Zodra ik voorgevormde draag heb ik er sowieso meer last van.

Zo kan je verder niet echt goed helpen, nu ik mn reactie lees :grimacing:

1 like

Ik zou letten op de soort stof, polyester vind ik zelf niet fijn maar katoenen en viscose wel.
Ook kijk ik of de overslag goed valt bij de borst, is die te diep of zit hij raar dan koop ik het niet.
Je kan ook kijken naar waar hij in je taille valt, te hoog, te laag of net goed.
Ook de lengte bij je benen kan je op letten als je wil, eindigt de jurk om een smaller stuk van je been of juist op een wat dikker stuk. Als er splits zijn, hoe hoog vallen die en kan ik stappen zonder dat je alles ziet.

1 like

Oh zoveel mooie pakken, ik ga hier echt voor sparen. Echt prachtig, bedankt voor de tip

1 like

Ik weet niet hoe lang je bent maar op mijn gestalte (1m63 en wat chunky) vind ik mouwen op een maxi-jurk niet geslaagd, maakt me nog kleiner en voller.

1 like

Heeft er iemand wat ideeën voor korte broeken, voor mijn wat vollere/stevige boven benen?(dus geen hotpants)

De net wat langere korte broeken. Ik heb er zelf 2 van bien bleu, te koop bij the sting

1 like

Ik zag vd week bij de Hema nieuwe collectie leuke lange korte!

Zodra de bikini-collectie in de winkel komt heb ik fomo. Er is altijd ergens een leukere, mooiere of betere bikini. Hoe moet ik nou kiezen tussen al die 1000 soorten, printjes en vormen? Het is ook niet iets dat je maar 1x aan doet, dus je moet er langere tijd mee tevreden zijn :cry:

Morgen is het bevrijdingsdag en ga ik naar een festival buiten, maar weet niet zo goed wat ik aan moet trekken met dit weer… wat toch een beetje leuk staat maar niet te koud is. Het wordt waarschijnlijk 10 graden, koud met af en toe regen en zon. Heeft iemand nog ideeën?

Jurkje tot knieën met lange mouwen, thermolegging eronder, enkellaarsjes en een leren jasje met een dikke sjaal.
En wel een hemdje onder je jurkje.
Of als je minder uitmaakt: spijkerbroek met sneakers, shirt met lange mouwen, sweater en regenjas

Edit: Nee tien graden is wel echt koud. Ik zou niet gaan.

4 likes

Wie heeft er tips voor een fijne mom jeans met een klein beetje stretch? Ik heb er een van de zara die ik mooi vind, maar die is echt van stugge jeans stof. Merk dat ik heb daardoor toch minder snel pak. Ik heb er een bij Mango gepast die lekker zat, maar net te kort is (zoals altijd daar helaas)

1 like

Ik zoek dit ook, maar ik ga dan maar wel de Mango proberen. Ik ben niet zo lang namelijk en eigenlijk opzoek naar een fijne petite mom jeans en boyfriend jeans

Ik zoek eigenlijk een merk met leuke nette feestelijke jurken (voor een bruiloft) voor vrouwen van 50/60+. Mijn moeder zoekt een jurk en ze vindt winkelen altijd lastig, dus ik wil haar helpen met wat voorbeelden, maar kom niet echt verder dan Esprit, WE en Steps (vond de Steps jurkjes ook wat ‘jong’). Iemand tips?

Betty Barclay, Anna van Toor, Claudia Strater?

1 like

Dankje! Ik ga ernaar kijken :blush:

1 like

Ik heb deze gepast

Ik vind hem fijn zitten, alleen net wat te kort voor mij (ik ben 1,73) Misschien dat hij bij jou wel goed zit!

1 like