Modetopic

@ABC123 Dankjulliewel! In pantalons zit vaak ook zo’n vouw in de broekspijp toch? Dan weet ik waar ik naar moet zoeken :slight_smile:

Jep, en bijvoorbeeld kleding van travelstof zit erg lekker en blijft ook mooi.

1 like

Ja en ik vind het echt marktkwaliteit haha. Nog nooit iets écht moois gehad maar misschien had ik gewoon pech!

1 like

Prutkwaliteit. er zal heus wel 1 artikel op de website staan dat van redelijke kwaliteit is maarr ik zou die gok niet wagen.

1 like

Vind het wat te overpriced voor de geleverde kwaliteit.

1 like

Ik heb 2 van die “it-shirts” (kutnaam) en die zijn wel heel mooi en blijven goed!

1 like

Welk shapewear gebruiken jullie? Zit er nog verschil tussen de Hema of Hunkemöller bijvoorbeeld?

La dress? Vanilla?

1 like

Ik heb een aantal jaar geleden 1 keer iets gekocht via Loavies, een soort suède vest. En die is nog steeds heel erg mooi. Misschien een gelukje dan.

2 likes

Haha, prima. Hij is van Object, via vent.e exclu.sive, maar volgens mij is die sale al wel afgelopen.

1 like

https://www.monki.com/en_eur/clothing/tops/product.soft-long-sleeved-top-black.0554070001.html

2 likes

&otherstories. Die zijn vind ik net even specialer door de kleurcombinaties

2 likes

Ik vind de mouwen van die van Monki niet te wijd, ze lijken op de site idd vrij wijd maar bij mij zitten ze gewoon normaal en ik heb geen brede armen ofzo haha.

2 likes

Ik had wel een mooie strakke van Esprit gepast. Deze:

1 like

Van GAP via Zalando!

2 likes

Misschien kun je bij Petit Bateau kijken? Ik heb daar al bijna twee jaar een hele mooie van en die ziet er nog uit als nieuw.

2 likes

Weet jullie meer winkels zoals VanHaren waar je goedkopere schoenen kan kopen?

Of heel specifiek heeft iemand tips voor betaalbare groene schoenen met hak? Liefst sandalen of open pumps, het is voor een zomerse bruiloft

Bij Scapino zag ik mooie zomerse groene schoenen met hak. Geen idee of het is wat je in gedachte had, maar het zijn deze: https://www.scapino.nl/blue-box-dames-hak-sandalen-1024760691390

De kleur was in het echt mooier groen dan op hun website. En ze hebben nog andere groene sandalen met hak.

-weg ivm herkenbaarheid-

hmmmm… ik vind het jurkje iets te kort voor panty en hakken… is meer een zomers jurkje met een sleehak sandaal dan vind ik. Als je er een panty bij wil doen weet ik het ook niet echt

1 like