Natan verkopen wij veel voor bruiloftsgasten van die leeftijd! Prachtige jurken.
Dankje!
edit: Even gekeken, zitten stijlvolle jurken bij inderdaad! Maar een beetje boven budget helaas.
Als je moeder houdt van een beetje kleurig: Ted Baker, Karen Millen.
Bonprix misschien?
Dat zei mân zus ook al inderdaad. Ik vind het er vaak wat goedkoop uitzien, maar toch even gekeken net en er zaten toch wel wat leuke modellen tussen!
Weet iemand hoe (ondergoed van) Sam Friday valt?
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Sinds vorige week loop ik fulltime stage bij een best grote organisatie. Iedereen is er redelijk netjes gekleed. Geen mantelpakjes etc. maar ook geen studentenkloffies zeg maar. Ik heb niet zo heel veel kleding en dat was nooit echt een probleem, want ik ben student en die lopen wel vaker in hetzelfde zeg maar Of nou ja, bij mij op school wel in ieder geval. Het is niet dat ik helemaal niets heb, maar ik heb bijvoorbeeld een spijkerbroek en een zwarte broek (en ook nog wel meer voor in de zomer maar die zijn te casual voor op stage) en dan houdt het op. En omdat ik er vijf dagen in de week ben, wil ik niet steeds in hetzelfde lopen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Wat ik zoek:
Een mooie broek en rok waar ik een blousje oid op kan dragen, blousjes, mooi shirt en het liefste ook nette schoenen. Want mijn afgetrapte all stars vind ik toch niet echt op zijn plaats hier.
Ik vind heel veel leuk, maar denk altijd dat iets me niet staat. Wat vaak ook zo is, vind ik dan. Ik ben 1.78, ben plat (borsten zijn heel klein) en niet echt veel vorm ofzo. Hoewel mijn beste vriendin en zusje altijd vinden dat ik een âgoede kontâ heb. Maar het is niet alsof ik die zelf zie ofzo.
Het is niet alsof mode me niet interesseert ofzo, maar ik heb er gewoon geen aanleg voor en geef mijn geld liever uit aan boeken. Maar ik moet echt wat nieuwe kleding nu, want ik voel me totaal niet op mijn gemak op stage nu.
Iemand die wil helpen?
Wat ik zelf op kantoor draag, is een nette donkerblauwe of zwarte pantalon. Draag het met nette schone sneakers en een mooi net truitje of blouse.
Ik draag meestal pantalons en een blouseje met daaronder brogues/veterschoenen als ik me netjes wil kleden. Bij de only hebben ze pantalons die budgetvriendelijk zijn, en redelijk netjes gedragen kunnen worden. Heb bij de costes ook een paar leuke, nette dingen kunnen scoren.
Zou het qua broek simpel houden door voor zwart of grijs te gaan, dat is makkelijk te combineren.
@ABC123 Dankjulliewel! In pantalons zit vaak ook zoân vouw in de broekspijp toch? Dan weet ik waar ik naar moet zoeken
Jep, en bijvoorbeeld kleding van travelstof zit erg lekker en blijft ook mooi.
Ja en ik vind het echt marktkwaliteit haha. Nog nooit iets écht moois gehad maar misschien had ik gewoon pech!
Prutkwaliteit. er zal heus wel 1 artikel op de website staan dat van redelijke kwaliteit is maarr ik zou die gok niet wagen.
Vind het wat te overpriced voor de geleverde kwaliteit.
Ik heb 2 van die âit-shirtsâ (kutnaam) en die zijn wel heel mooi en blijven goed!
Welk shapewear gebruiken jullie? Zit er nog verschil tussen de Hema of Hunkemöller bijvoorbeeld?
La dress? Vanilla?
Ik heb een aantal jaar geleden 1 keer iets gekocht via Loavies, een soort suĂšde vest. En die is nog steeds heel erg mooi. Misschien een gelukje dan.
Haha, prima. Hij is van Object, via vent.e exclu.sive, maar volgens mij is die sale al wel afgelopen.