Modetopic

Vans old skool, heb zelf maat 41 en vind mijn voeten er echt kleiner door lijken!

1 like

Vandaag de stad in geweest en niks kunnen vinden… Hebben jullie nog aanraders voor webshops naast asos en zalando etc.

Of tips voor merken?
Ik heb best wel een basic stijl. Hou van zwart soms gecombineerd met een kleur zoals roze, rood, geel, wit etc. Ik hou ook wel van een beetje losse broeken met strepen of een printje oid. En ik draag vaak sneakers dus niet supernetjes maar soms ook wel weer leuk om te combineren met een blouse of een lange blazer.

Heb ik dit nodig. Zal dit mij goed staan. Lijk ik hier geen reuze baby in. En ga ik dat bedrag uitgeven

7 likes

Ik ben 1.60 lang en ik ben ook wat voller, en ik heb heel veel moeite met het zoeken van jurkjes. Alles staat gewoon net niet en ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat voor jurkjes zouden nou goed staan bij een klein en wat voller iemand?

Hebben ze hem niet in een ander kleurtje? Denk dat het je sowieso zal staan, maar een stoerdere kleur vind ik denk ik leuker. Donkerblauw of legergroen ofzo.

4 likes

Mooi model! Maar twijfel ook over de kleur, omdat het gauw pyjama-achtig kan worden met zo’n pasteltintje.

1 like

Ja ik vind hem denk ik toch iets te pyama achtig

1 like

Ik ben zelf 1,57 en best stevig. Ik vind mezelf wikkel jurkjes/wrap dress/skater jurkjes heel leuk staan omdat die aan de onderkant losser zitten maar boven en bij je taille mooi aansluiten.

Heb je misschien tips voor een paar leuke webshops ?

Asos/asos curve, loavies en mostwantednl heb ik het meeste van. Vooral mostwantednl heeft nu hele leuke jurkjes (vind ik). Hun hebben ook een rokje die heet Kylie skirt, in verschillende printjes en kleurtjes en die kan ik zelf precies over mijn buik doen op een leuk topje. Als je snapt wat ik bedoel haha.

Betere gevonden haha

6 likes

Ohhh heel leuk deze! Vind deze ook leuker dan die roze.

1 like

Veel leuker dan die vorige!

1 like

Heb hem besteld samen met een strapless bh. Thank joee

1 like

Ik zoek de perfecte highwaist onderbroek, die niet tussen de billen kruipt, een buikje een beetje platdrukt (hoeft niet op een “shaping” manier) en comfortabel zit. Om onder lichte kledij te dragen, dus ook in een lichte kleur. Bij voorkeur met iets van kantje oid, dat het er niet uitziet als een echte oma-onderbroek, maar als dat niet bestaat is effen katoen ook al goed. Kan iemand mij helpen? Ik heb het gevoel alsof ik al 100000 gepast heb en zie het even niet meer.

Hunkemöller! Ze hadden laatst een actie met 5 voor 18/19/20€ oid. Ik had drie dezelfde genomen en die zijn echt precies hoe je beschrijft, lekker hoog, super elastisch én zwart kant. Zijn echt m’n favorietjes nu haha.

1 like

Welke bedoel je juist? Ik zie er op de site wel meerdere staan, staan ze hier tussen? https://www.hunkemoller.be/be_nl/slips/maxi.html#110154

Heb even voor je gezocht! Het is dus deze, bij het model lijkt het net een broekje maar ik draag m wat hoger en dan is het net een high waisted brazilian butt achtig (snap je ‘m nog?) hahaha.

Toevoeging: als je op de lichtroze kleur klikt heb je denk een beter beeld van wat ik bedoel haha. Bij dat model zit het meer zoals het ook bij mij zit namelijk.

Oh die heb ik al eens gehad, maar valt bij mij niet hoog genoeg en vind het juist niet fijn wanneer het tussen de billen gaat zitten :sweat_smile:

Bestelt iemand wel eens wat bij Guts & Gusto? Hoe vallen de maten?