Modetopic

Heb advies nodig hoe ik aan 499 euro kom voor deze samenwerking van Gianbattista Vallikgreshunheeemacarena met H&M :heart_eyes:

8 likes

Beroven we samen een bank? Ik wil de drie jurken :weary::weary:

1 like

Sugar daddy vinden vanavond en hem overtuigen dat je dit morgen nodig hebt.

1 like

Ik wil deze tyvm

Geen idee voor welke gelegenheid en hoe ik aan het geld kom, mgoe.

10 likes

Gaan we doen! Komt goed haha

1 like

Als ik trouw dan wil ik dat mijn gasten zo “over the top” gekleed gaan.
Je bent hierbij uitgenodigd voor mijn huwelijk. Details volgen nog :joy::joy::joy:

8 likes

Ik meld mij alvast ook aan.

Waaaauw, jammer dat je zo gek aangekeken zou worden als je hiermee gewoon casual over straat slentert. Wat een prachtige jurk :heart_eyes:

2 likes

Fyaads zijn verplicht te komen.

2 likes

Ik heb een prachtige tas gescoord bij Samsonite. Praktisch, prachtig en uniek.

4 likes

Mooi!!!

Heeft Samsonite deze speciaal voor jou alleen gemaakt?

(mooie tas trouwens verder!)

4 likes

Ik wilde deze jurk maar het is al uitverkocht!

2 likes

Ja want je kunt hem personaliseren :joy:

Midden en eind juni twee stellen die geregistreerd partnerschap aangaan en waar mijn vriend en ik zijn uitgenodigd. Nu ben ik op zoek naar iets netjes hiervoor (voor zowel vriend als voor mezelf, ik weet dat als ik dat volledig aan mijn vriend zelf overlaat dat het wss niet goed komt, als in: last minute :joy:).

Weet alleen nog niet echt hoe of wat.

Ik heb mijn vriend laten investeren in wat outfits voor zulke gelegenheden (die je op een gegeven moment een stuk vaker gaat krijgen haha). Hij heeft nu een pak en een wat meer ‘casual’ outfit: een nette broek en een paar mooie hemden. Nu hoeft hij nooooit meer na te denken haha. Misschien een tip?

Zelf scoor ik het beste bij asos. De Bijenkorf heeft nu ook sale geloof ik!

Ja dat is uiteindelijk wel de bedoeling! Een pak wordt hem alleen niet, dat is echt niks voor hem. Wilde inderdaad op zoek naar een mooi overhemd ofzo! Hij heeft het wel al gauw (te) warm, dus weet het nog niet zo goed. Kortemouwen overhemden vind ik meestal weer wat minder haha. Ach, we hebben nog even.

Ik zou er dan vooral goed op letten dat het 100% katoen is. Veel overhemden hebben een deel polyester (of 100% maar dat voel je meestal wel) en dat voelt/zit een stuk warmer.

1 like

Oh mijn vriend is ook altijd oververhit haha. Bij een goede zaak kunnen ze wel adviseren, volgens mij heb je ook verschillen in diktes van hemden.

1 like

Misschien een chino als broek voor je vriend

1 like