Van de Hema kan ik het hebben, ik hou van de Hema. Maar misschien heeft Zeeman/Wibra/Primark wel iets vergelijkbaars? Of van die bandalettes (die kanten banden die je om je bovenbenen doet), die kan je volgens mij voor € 3 op Ali bestellen
Ik heb dit soort broekjes van de H&M. Ze shapen echt nauwelijks maar zitten niet heel warm onder een jurkje/rokje. Zie dat er nu niet meer zijn maar ze hebben ze ook in zwart. (En dan hoop ik dat ze nog weer terug komen.) En bij Uniqlo hebben ze ook zoiets, die corrigeren wel iets meer maar niet hinderlijk strak. En allemaal lang genoeg tegen schurende benen, tenminste bij mij, maar ben niet zo heel lang.
Weet iemand waar ik een corrigerende body string oid kan kopen? Mijn buik is mijn probleemgebied, maar mijn bovenbenen en kont mogen juist wat groter. Die wil ik niet nog platter maken haha.
Bij de esprit misschien? En the sting heeft ook lange korte broeken in verschillende kleuren
Ik heb laatst een jurkje besteld voor twee feestjes (geregistreerd partnerschap), helaas stond dat me echt totaal niet.
Vanmiddag deze jumpsuit besteld:
met deze sandaaltjes:
Hopen dat dit dan wel wat is. Hoe zouden jullie dit nog aanvullen qua accessoires? Hoop dat die sandalen er een beetje leuk onder staan, ik wilde geen standaard zwart en ik lees hier vaak dat contrasterende kleuren juist leuk staan.
Deze winkels zitten hier helaas niet in de buurt, ik zal eens online kijken. Bedankt
Heb deze shorts ook gezien bij C&A? Perfecte lengte en luchtig stofje van viscose
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/shorts-gestreept-2042599/6
Zodra ik het binnen heb, zal ik het eens met goud proberen! Lichtblauw heb ik niet. Dankjewel!
Ik heb dit model gepast, maar omdat ik een dikkere buik en benen maar geen kont staat dit totaal niet.
Geen fysieke winkel, maar wel leuk; Etam (zonder de miss) In Frankrijk heb ik daar wel leuke bikini’s gekocht.
Zijn er ook van die korte broekjes voor onder jurkjes die niet van die vieze elastische stof zijn?
Ik vraag me af waar ik (lange of ten minste tot de knie) zomerjurken kan vinden voor op kantoor. Het mag semi-informeel zijn. Waar ik niet dik in lijk, want ben best wel stevig en heb nauwelijks borsten
Ik vind goud hierbij mooi que sieradenkleur!
Nou ik heb deze bijv van Hema en samenstelling: 55% elastaan / 45% nylon.
Waar heb je die van jou gehaald dan?
Other Stories heeft altijd mooie jurken!
Nee! Maar er is nu een kortingscode voor 30%!
Samenvatting
oursecret
Oe dankje! Heel fijn
Ik leef nu in die van de zeeman. Duizend keer meer comfortabel. Dank!