Deze misschien?
Edit: Oh ik zie net dat je van vrije jurkjes houdt zonder trammelant. Wellicht toch niet iets voor jou.
Deze misschien?
Edit: Oh ik zie net dat je van vrije jurkjes houdt zonder trammelant. Wellicht toch niet iets voor jou.
Ik heb even bij cos gekeken, ik heb daar vaker goede bruiloft jurkjes die miet mierzoet zijn gevonden:
Deze heeft wel zon kleur, maar is misschien ook wat te frivool: https://www.cosstores.com/en_eur/women/sale/product.yoke-detailed-gathered-dress-steel-blue.0725751001.html
Dit is een prachtige jumpsuit, maar niet in veel maten beschikbaar:
https://www.cosstores.com/en_eur/women/sale/product.belted-wide-leg-jumpsuit-steel-blue.0741948002.html
Ik ben op zoek naar de perfecte midi-wikkelrok met een mooi printje (bijv. pantervlekjes.) En ik vind het mooi als hij aan de voorkant zo schuin van kort naar lang loopt. Lekker duidelijk. Maar goed, nog nergens kunnen vinden dus. Eigenlijk vind ik de panterrok van Costes van vorig jaar echt perfect, maar die is niet meer te koop. 
Ik zoek een zwarte bikinitop met beugel en het broekje een string. Lijkt simpel maar ik kan nergens iets vinden wat niet te duur is…
Ik heb afgelopen weekend deze midi rok aangehad in de winkel! Het is een wikkelrok die voor wat langer is dan achter. Ze hebben alleen geen panterprint, maar wel verschillende bloemenprints. Ik zit qua maten altijd tussen S en M in, maar ik kon hier een S van aan. Het is namelijk een “vaste rok” met elastiek in de band en je strikt het koord alleen voor de sier. Hij kan dus niet open waaien 
https://m.intercityonline.nl/nl/1363426/vmwonda-hw-wrap-skirt-lemon-curryeliza/
ik heb een highwaisted string bikinibroekje van missguided, vorig jaar besteld, weet niet of ze die nog hebben
Ik zag hele mooie bij & Other Stories, weet niet of dat in je budget ligt?
Ze hebben ook meer met andere printjes.
Al bij Asos gekeken? Zag best een hoop eigenlijk.
Oehh! Heb je wel de broek gevonden als link? Ik zoek de broek…
Ik denk dat deze hem is in een andere kleur:
Vermoedelijk dus uitverkocht. Misschien kan je deze pagina in het oog houden, voor het geval hij wordt bijgevuld?
Ik lees terug en klik nu op de link en alles is weer op voorraad!
Niet naar de prijs kijkend, welke jurken zijn het leukste? Ze staan me allemaal goed, zelfde als het model ongeveer, en de kleuren staan me ook allemaal goed (ik heb een bleke huid en ben roodharig)
0 stemmers
Ik vind de eerste echt prachtig! Vind dit soort tinten groen ook altijd fantastisch staan bij rood haar.
Allemaal heel mooi, maar die groene staat denk ik echt prachtig bij jouw haar!
Ik vind zulke jurken echt zo mooi maar deze lengte staat bij mij op de een of andere manier altijd truttig en stom 
Dat is wel duidelijk 
@Dazed, @June ja de kleur staat me prachtig! Ik heb wel al wat groene jurken, maar ja exact deze kleurtint ook weer niet
Vond de blauwe ook leuk, omdat die wat ‘specialer’ is, maar denk dat ik meer en langer plezier ga hebben aan de groene!
Stom is dat he! Ik vind mezelf dan echt op een schooljuf lijken echt jammer. Maar misschien gewoon eens aandoen/kopen want deze jurken zijn wel echt prachtig!
Ik heb deze rok gekocht voor een feestje, maar ik weet echt niet met wat voor top ik het moet dragen. Iemand suggesties?
Ja ik heb het met zwart geprobeerd maar ik vond het mwah mwah. Zo’n cut out achtige top is wel een goed idee daar ga ik het nog even mee proberen. Thanks!