Modetopic

Ik heb een nieuwe jurk en vind 'm heel fijn alleen twijfel ik over de lengte. Zouden jullie 'm inkorten? Ik ben zelf niet zulke lange jurken gewend, dus misschien is het ook even wennen.

edit: Heb de foto’s weggehaald, maar bedankt voor het stemmen! Ik laat het zoals die is:)

• Inkorten
  • Zo laten

0 stemmers

Ik heb een topje gekocht met heel dunne bandjes en een lage rug. Een mooie beha met kant zou eventueel nog kunnen, maar ik zou er toch liever een beha onder dragen die je niet ziet. Iemand een aanrader? Ik heb totaal geen ervaring met zo’n plakbeha of iets… Zit dat een beetje mooi en is het praktisch of kan je dat echt maar een paar keer dragen? En zo ja, welk merk is aan te raden…

Wat dragen jullie onder een doorschijnende jurk/rok? Meestal heb ik alleen bovenstukken die een beetje doorschijnen en een beetje bh vind ik niet zo erg, maar nu heb ik een best wel leuk geel/wit gestreept jurkje gekocht en hij schijnt wel een beetje door aan de achterkant

Ik draag ook vaak een onderjurk, maar ik vind het altijd wel lastig dat de lengte daarvan vaak niet hetzelfde is als de lengte van de jurk zelf… dus ik lees mee😬

1 like

Ik zou gewoon een simpele witte onderbroek eronder doen (bikini model) en de rok niet naar werk dragen. Zo erg is het ook weer niet.
Heel misschien werkt zon naadloze huidskleur hipster ook wel maar als het dan lijkt of je in je blote kont loopt weet ik niet of dat wenselijk is.
Ik zou de rok niet gekocht hebben denk ik haha, tenzij echt als strand/vakantie kleding

1 like

@Nidorina @Patat een onderjuk vind ik zelf een beetje lastig bij dit jurkje, omdat hij een beetje diep is aan de voorkant (ben wat kleiner dan het model)

@Yzile zo’n huidskleuren naadloze string/onderbroek is wel een goede ja! Ga er even eentje van het weekend kopen, hoop dat het dan minder opvalt door het streepjesdesign van m’n jurk

1 like

Wat een leuk jurkje!!

1 like

Een highwaist onderbroek in de kleur van de rok. Highwaist omdat ieh dan samen met die rok in mn taille zjt en je die rand van de onderbroek dan niet ziet.

3 likes

Je hebt onderjurken die je borsten niet bedekken. Daar is hij dus uitgesneden. Ik heb een zwarte van de Hema voor jurkjes met decolleté. Als het goed is ook in huidskleur!

Edit: https://www.hema.nl/dames/lingerie-nachtmode/corrigerend-ondergoed/corrigerende-jurk-zwart-1000002382.html deze

2 likes

Wat ik me afvraag is hoe je dit soort dingen overleefd? Is dat niet bloedheet? Dan is het to h echt super on-chill onder een bloot zomer jurkje die je draagt als het heet is?

Mijn vraag is oprecht overigens, ik snap echt niet hoe je dat aankan in de hitte :slight_smile:

Ik vind het zelf bij strakke jurkjes altijd wel prettig om er iets onder te dragen, omdat het dan toch net even wat strakker getrokken wordt en je ondergoedlijnen niet meer ziet. Dit is dan vooral bij uitgaansjurkjes. Als het echt heel warm is, heb ik er ook geen aan hoor, maar dan trek ik gewoon een ander jurkje aan waarbij ik geen onderjurk hoef te dragen.

1 like

Heb je daar een linkje van? Ik heb zoiets nog nooit gezien, alleen van die corrigerende jurkjes en dat is me echt te warm :slight_smile:

Je kan er ook zo’n fietsbroekje onder dragen in een beige of matchende kleur. Ik vind dat wel heel fijn omdat je het echt niet ziet. Ik doe dat ook met doorschijnende jurken zodat ik ze ook naar werk kan dragen!

2 likes

Wel of niet kopen?
Ik twijfel een beetje over de kleur icm mijn huidskleur

21 likes

Ik vind hem je heel goed staan!

1 like

Ja ik vind het ook mooi staan!

1 like

Staat goed!

1 like

Heel mooi! Van de monki?

Ja, €15 in de sale

Zijn er hier mensen die ervaring hebben met het bestellen bij en de kleding van Blush fashionstore? Ik zou er graag eens bestellen maar ben benieuwd naar de kwaliteit en service