Niet gekocht, nu spijt.
Morgen toch kijken of hij er nog hangt
Ik heb deze jurk en wil hem graag aantrekken naar een evenement, maar ik vind dat diepe decolleté iets te heftig voor de gelegenheid. Om er een normaal hemdje onder te doen vind ik weer zo suf. Hebben jullie misschien een idee?
Kun je hem niet iets dichter spelden met een veiligheidsspeld?
Ik vind hem prachtig! Waar is de jurk van?
En wat voor evenement is het? Kan het écht niet?
Ik zou hem zo dragen of met een veiligheidsspeld proberen te beperken. Heel mooie jurk!
Of een wit kanten hemdje eronder?
Een geel v-hals hempje eronder?
Wat een geweldige jurk! Staat je prachtig!
Ik ben tegenwoordig echt fan van de merken sezane, stella et suzie en saaj paris. Weet iemand nog meer van zulke mooie merken? Het is ook echt ingepakt als een cadeautje als het wordt verstuurd🤗
Nee dat heb ik niet maar heb wel even snel twee foto’s gemaakt van een van de dingen die ik heb. Rest zit in de wasmand of in de was.
Maje.
De Timberlands sandalen waren laatst een forumhype?
Mijn persoonlijke ervaring is dat als schoenen niet helemaal goed passen, je ze beter aan je voorbij kunt laten gaan. Zelfs met allerlei hulpmiddelen vind ik ze dan niet perfect zitten en dat is voor schoenen wel belangrijk.
Ba&sh, Jour/Né, Sessun, Mes Demoiselles
Het klinkt niet logisch, maar je zou een zooltje onder je voorvoet kunnen proberen (half zooltje), daarmee kom je iets vaster in de schoen te zitten, zonder dat je hiel ook omhoog komt, want daarmee zou je het uitslippen alleen maar erger maken. Je hebt ook suede plakrandjes die je in de hiel kan plakken, die helpen ook een beetje tegen uitslippen
Everlane misschien?
Ik ben op zoek naar witte sneakers onder zomerjurkjes. Ik zit al een tijd de kijken naar die Alexander Mcqueen sneakers. Ik durf ze niet te kopen omdat ik het wel heel veel geld vind voor sneakers die 1 seizoen ‘hip’ zijn. Maar ik vind ze wel heel gaaf. Doen of zonde van het geld?
Deze dus:
Ik zou persoonlijk niet veel geld uitgeven aan 1 sneakers en 2 witte sneakers. Maar als jij dat het wel waard vind en je hebt het geld, lekker doen toch?
@Krabsalade @Nidorina Ja naar die stan smiths zat ik ook al te kijken maar ik vind die Mcqueens juist vetter door die rand. Het maakt me niet uit wiens moeder het allemaal heeft maar vind zo’n trendgevoelig item kopen wel riskant.
Hmmmmmmm ik denk dat ik toch maar naar Veja sneakers ofzo ga kijken hahaha.
Hahahaha nu kan ik nooit meer naar die schoenen kijken zonder aan botsauto’s te denken