Modetopic

Hier zou ik een grijze of witte gebreide trui op dragen, of juist iets opvallends als okergeel. Bordeaux kan denk ik ook wel.

Of een andere kleur groen/streepjes stipjes met groen. Een langere blouse die over je billen hangt, maar je voor met een puntje in je broek hangt lijkt me ook leuk.

1 like

Mocht je nog niets gevonden hebben, American Vintage heeft hele mooi wollen truien in verschillende modellen en kleuren.

1 like

Ik wil een cadeau voor kerst kopen voor m’n vriend en twijfel tussen deze twee jasjes (hij zou het meer als vest dragen dus voor binnen). Hij draagt nooit bruin, maar ik denk wel dat deze makkelijk te combineren is (hij heeft vooral donker blauwe spijkerbroeken) dus die vond ik wel gaaf. Maar die donkerblauwe is ook wel echt mooi. Wat vinden jullie?

Add images

• Bruin
  • Blauw

0 stemmers

Iemand tips waar je wat langere bodies kan kopen? Ik ben redelijk lang maar wil niet dat ie knelt omdat ie eigenlijk te kort is…

Voor een bruiloft ben ik opzoek naar een jurk, ik ben de hele dag te gast en de wens van de bruid is dat er pastelgroen of roze gedragen word, of eventueel beige of grijs. Nu ben ik heel bleek en heb ik rood haar, waardoor lichte kleuren me eigenlijk niet heel fantastisch staan. Ik wil best wat geld uitgeven aan een echt mooie jurk voor de gelegenheid, maar wil ook een jurk die ik vaker aan zou kunnen doen.
Ik heb een peerfiguur en draag het liefst a-lijn.

Op wat voor soort sites zou ik het beste kunnen zoeken of op welke zoekterm? Ik denk na een rondje Z.alando dat een cocktail jurk of avondjurk het meest geschikt zou zijn.

Asos of na-kd hebben denk ik wel mooie jurkjes. Ook niet per se heel prijzig denk ik.

Oudroze of mauve zou het goed doen. Althans, dat is allemaal beter dan pasteltinten (bahbah).

Ik ben zelf ook rossig, dus ik ken het probleem. Alleen harde. Kleuren staan me.

2 likes

Oke, ik heb een nieuw skipak nodig. Nu ski ik niet elk jaar, en wil ik dus liever niet veel geld er aan uitgeven. Maar wel vaak genoeg, dat ik ook weer niet steeds wil lenen. Heb afgelopen keren het pak van mijn broertje aangehad, maar dat zag er ook wel vrij debiel uit. Nu zag ik dus op o.a. asos een aantal vrij goedkope 1 piece pakken, maar ik weet niet zo goed of ik dit nou leuk vindt, of juist heel stom. Wat vinden jullie? En anders iemand misschien nog tips voor betaalbare pakken?

4 likes

ik vind deze echt fantastisch! ziet er ook redelijk tijdloos uit, dus daar kan ej wel een paar jaar mee vooruit toch :slight_smile: ?

Zachtgroen (seafoam of mint) staat wel mooi bij rood haar en een lichte huid toch? Meer zo’n kleurtje als dit.

Wat een eisen trouwens joh. Ik ben niet super into bruiloften maar is het normaal dat er een heel kleurenschema wordt opgelegd?

ook @Krekel ,Ja ik vind hem ook leuk, maar aan de andere kant ook een beetje aanstellerig ofzo? Beetje zo’n influencer outfit haha.Vraag me ook af hoe goed de kwaliteit van Asos is, moet natuurlijk wel echt lekker warm enz zijn. En idd misschien niet zo praktisch, ook als je bv ergens even binnen gaat zitten ofzo. Maar Decathlon is een goede, ga ik daar ook nog even kijken!

Bedankt allebei voor het meedenken!

1 like

Ja die kwam ik inderdaad ook al tegen! Heel leuk, maar weet niet of ik dat over 3 jaar oid nog steeds leuk vindt haha

1 like

Ja denk dat je daar wel gelijk in hebt, het lijkt alleen zo lekker makkelijk. Dan ben ik voor ongeveer 100 euries klaar… Maar is met bijvoorbeeld Apres Ski en dat soort dingen idd ook echt niet handig.

Hahah ja snap ik ook wel, maar dat komt ook een beetje door het model op de foto. Misschien als je met een berg make up, haren in de Krul en zonder helm de piste afgaat zie je er wel een beetje uit als een influencer, maar ja, het ligt dan niet echt aan het pak…
Je hebt wel gelijk dat een goede kwaliteit (warm maar ook niet zweterig) belangrijk is), misschien toch ook even kijken of er ergens sale/outlet is en daar even kijken naar wat geijkte merken?

1 like

Oh wow, goeie tip! Ga ik ook eens naar kijken. Dankje!

Ja daar heb je een punt! Ik ga nog even lekker verder zoeken.
Kwam net trouwens dit tegen, wie draagt dit dan haha?

1 like

En vooral hoe? Met blote benen :grimacing:?

1 like

en stilleto ski-schoenen haha

1 like

Ik heb zelf ook een peerfiguur en heb een paar mooie A-lijn jurken van Costes. Maar dat kan ook iets te casual zijn voor een bruiloft, dat weet ik natuurlijk niet. Heb zelf bijvoorbeeld afgelopen zomer naar een bruiloft zo’n soort jurk (model is precies hetzelfde, maar mijne heeft een groen-gouden print maar ik zie hem niet meer op de webshop) gedragen met mooie hakken en 's avonds met sandaaltjes:
https://www.costesfashion.com/nl-nl/jurk-bloemenprint--assorti-324345
Die heb ik daarna ook nog vaak aangehad naar werk en in mijn vrije tijd, gewoon met sandalen of slippertjes.