Modetopic

Hoop dat je er lang plezier van zult gaan hebben! Ik ben ervan overtuigd dat 'ie je top staat! :smiley:

1 like

Ik wil met een kerstbal schoenen met open tenen aan, waar kan ik een goede panty daar voor vinden?

Falke heeft zoiets. Soort vingerloze handschoenen maar dan dus teenloze panty, met een rand over je wreef. Is geen gezicht in pumps want dan zie je die rand op je wreef… Het mooiste is, als je een panty aan wilt, een panty zonder naad bij de tenen. Is ook sjieker dan een blote teen en een pantybeen. Oroblu heeft daar mooie voor geloof ik.

1 like

Ik heb wel eens een naadloze panty aangehad van oroblu! Van dichtbij zie je natuurlijk wel iets maar over het algemeen viel het niet op! Een goede huidskleurpanty met weinig denier hoeft helemaal niet zo erg te zijn.

1 like

Bij costes hebben ze veel lange broeken! Ik ben hartstikke gemiddeld qua lengte maar moet ze altijd laten innemen

2 likes

Mijn favoriete wollen truien zijn van (Polo) Ralph Lauren. Ik heb er een aantal die ik allemaal tweedehands bij de episode heb gevonden, nieuw zijn ze wel duur natuurlijk. Mijn vriend heeft ook wel fijne van de America Today geloof ik, en volgens mij heeft Uniqlo ook wel mooie simpele truien

3 likes

Samsoe & samsoe (bv via de Bijenkorf)! superzachte truien en blijven mooi!

2 likes

Bij claudia strater zijn bepaalde modellen echt heel erg lang. Vooral de flared pantalon’s.
Ik zit nu op de site te kijken maar daar lijkt het helemaal niet zo weer te geven op de foto’s. Maar ik was afgelopen weekend in de winkel en had toen een bepaald model die voorbij flink te lang is (ik ben 1.74). Misschien zou je daar kunnen kijken.

1 like

https://www.arket.com/en_eur/women/knitwear/product.merino-crew-neck-jumper-orange.0482289036.html
Deze?

1 like

Ik vind ze juist kort bij Costes.

Ik bestel mijn broeken bij asos en ga direct naar de tall categorie. En soms zijn broeken bij Zara verrassend lang.

@Bergson hahaha ligt aan mij hoor maar ik moest die zin echt 10x lezen voor ik begreep dat het om een kerstbal (kerstgala) gaat en niet om een kerstbal (boomdecoratie) gaat…

@Suvi Ik zou even bij Uniqlo kijken.

2 likes

Uniqlo is me favo @Suvi. Vooral de kasjmier truien :+1:t4:

1 like

Hahahaha, ah ja logisch. Ik sta daar geeneens bij stil, het heet al ruim 20 jaar zo bij ons. :joy:

1 like

Volgens mij zag ik ze pas nog bij de Bijenkorf. Ik heb er ook een paar, superlekkere truien! Heb ook wat wollen truien met ronde hals en zonder poespas van Axiomi. Wordt volgens mij alleen verkocht bij Hudson Bay dus dan moet je wel beetje snel zijn…

1 like

Ja axiomi heb ik ook maar eigenlijk vind ik ze nĆ©t suf. Weet niet wat ermee is maar voel me er een degelijke moeder uit de Bible Belt in. Zit echt in m’n hoofd denk ik eigenlijk hahaha

2 likes

I feel you, want wat ik laatst zag liggen was enorm sufkutterig inderdaad. Ik heb die van mij gekocht toen HB net open was en die is anders dan de modellen die ik onlangs zag. Weet dus niet of ā€˜mijn’ model er nog is. Slechte tip dus eigenlijkšŸ˜‚

@Suvi

Deze zijn heel fijn! Ik had deze altijd van mijn moeder en kocht laatst juist truien van de Zara en vergelijkbare winkels en was helemaal verbaasd dat ze zo snel lelijk worden (aan de onderkant van de mouwen vooral). De Ralph Lauren truien blijven echt heel lang mooi en pluizen niet.

1 like

Ja haha mijne is ook gewoon basic, model longsleeve en zachte wol… maar alsnog!! Het heeft iets heel sufs

Is het verschil tussen panty en huid zo groot? Er zit natuurlijk ook nog een stukje schoen/pump tussen en je tenen is ook een klein stukje wat je ziet dus valt het misschien niet zo erg op?
Als je alle panty’s al in huis hebt zou ik het ff aantrekken en kijken hoe het staat. Hou er ook rekening mee als de bruiloft binnen is, dat er waarschijnlijk niet meer dan sfeerverlichting is, dus dat je er misschien prima mee weg komt.

1 like