Oeh de bovenste twee groene vind ik echt prachtig!
Die drie roze met plissérok vind ik ook erg mooi! Blijkbaar houd ik van plissé <3
Shit, straks ga ik meer dan 1 jurk kopen haha! Die prijzen vallen ook mee. Dankjewel!
Oeh de bovenste twee groene vind ik echt prachtig!
Die drie roze met plissérok vind ik ook erg mooi! Blijkbaar houd ik van plissé <3
Shit, straks ga ik meer dan 1 jurk kopen haha! Die prijzen vallen ook mee. Dankjewel!
Ik zou ook voor zoiets met plise gaan, anders kan het met zulke roze en groene tintjes een beetje nachtpon achtig worden als de jurk zelf niet zo “jurkerig” is. Je wil niet altijd met hoge hakken en een clutch en sieraden lopen, dus zou wel kijken dat je het ook gewoon aan kan doen met gympies en een knot en het nog steeds leuk is!!
Inderdaad. Heb zelf voor de zomer ook veel plisse rokken. Is wel een beetje m’n ding. Zoiets moet het worden of juist compleet over de top feestelijk omdat het nu een keer kan. Ik heb al zoveel moois gezien. Keuze stress
Weten jullie nog betrouwbare webshops die Acne Studios Canada sjaals verkopen? (Naast Acne zelf, Bijenkorf, Net-a-Porter, MyTheresa, Selfridges en Harrods)
Ik heb twee drie kwart corduroy broeken gekocht van de Monki, donkerblauw en lichtbeige. Wat voor soort schoenen kan ik hieronder aandoen?
Hier zie je ook hoe mensen die gecombineerd hebben. Ik zou ze gewoon dragen met enkellaarsjes, stoere veterboots of sneakers. Cowboylaarzen lijken me ook leuk.
Hij is vandaag ineens afgeprijsd naar 153! Gisteren toen je hem plaatste wad hij nog 175. Ik ga hem bestellen in blauw, ben erg benieuwd
Ik heb onlangs deze laarsjes gekocht en ik ben er helemaal verliefd op🥰 alleen ik vind ze zo moeilijk te combineren? Met neutrale tinten wordt het snel wat flets allemaal… heeft iemand ideeën?
Donkerblauwe jeanskleur of zwart lijken me allebei mooi staan, of donkerblauw of bordeauxrood. Je zou dan ook nog een onderdeel van je outfit in een kleur kunnen doen die overeenkomt met de schoenen, of uit hetzelfde palet komt. Een vest of een sieraad bijvoorbeeld.
Goed idee! Bordeauxrood had ik nog niet bedacht, ga ik eens testen! En misschien dat ‘simpel’ zwart of donkerblauw ook gewoon goed genoeg werkt inderdaad.
Keileuk! Waar heb je ze gekocht?
Een oversized witte gebreide trui en dan een 7/8e blauwe mom jeans. Of een leuk donkergroen of bordeauxrood pantalon oid.
Al bij topsport petite lijn gekeken desnoods op hun eigen site? Soms hebben ze best mooie mantels.
Topshop!
@anon42392789 dank voor de goede ideeën, die eerste suggestie kan ik meteen met mijn kleding uitproberen en ik ga eens rondkijken voor broeken in donkergroen of bordeaux!
Als je zo gevoelig bent aan blaren zou ik geen dr Martens kopen
Iig niet de pascals…
Kwestie van goed inlopen. Ik krijg ook altijd blaren van nieuwe schoenen, en kreeg ook van mijn docs weer blaren toen ik ze recentelijk na een decennium uit de kelder heb gehaald. Heb er toen halve maandverbandjes in geplakt op de hiel, en ze lopen nu weer als pantoffeltjes. Die truc heb ik hier een keer gelezen, en het werkt echt perfect. Heb op die manier ook mijn timberlands ingelopen.
Of bij de Hema panty kousjes lopen die support zeggen (en dik zijn , 60/80 den denk ik), die zitten zo loeistrak dat ik er geen blaren van krijg en al mijn schoenen kan inlopen.
Heeft er iemand hier een jas van Teym?