Iemand die weet waar dit blousje van is? Patty Brard draagt het nu bij Hotter than my daughter
Ik heb twee van die satijn achtige kuitlange jurkjes ( slipdresses). Een lichtroze en een koperkleurige. Zag ze op de paspop met een dikke trui erover gecropt en zelfs mijn moeder vond het leuk! Nu wil ik ze met kerst aan alleen krijg het gewoon niet voor elkaar er wat leuks van te maken, als ik er een dikke trui op doe lijk ik net zo’n moeke en bovendien krijg ik die truien niet zo gecropt. Zal al met een elastiekje te kloten maar niets lukt!
Wie heeft een paar goede tips om deze jurkjes mee te combineren voor de feestdagen?
Ik houd overigens niet van dat slipdress over een tshirt idee.
Had je die truck met dat riempje al geprobeerd dat forummers hier deden?
Buiten een trui is het misschien leuk om een slipdress te dragen onder een velvet of andere stoffen blazer?
Of ondereen kimonotop/open kimonourkje?
786 fridge. nl
Oh die truc heb ik gemist dan. Maar ik neem aan dat dat dan een tailleriem is en daar dan de trui indoen? Dat is wel een slimme!
Van de blazer had ik ook al gezien, heb alleen geen goed passende blazer meer. Dat is nog wel een investering die ik wil doen dus wellicht wordt dat het! Thnx
@anon95960165 ik zal even kijken of ik één dezer dagen een foto kan maken, moet helaas werken tot aan kerst.
Ja! Ik heb de lange zwarte parka. Draag hem nu al voor de derde winter en is nog steeds prachtig.
Klinkt goed! Is hij ook een beetje warm? Ben echt een koukleum namelijk, twijfel tussen een Teym, moncler of woolrich jas
Ik vind hem wel warm genoeg voor Nederlandse winters maar ik draag in de winter altijd wollen truien en heb het niet snel koud. Hij is niet zo dik!
Eens!
Stip! En het staat je heel goed!
Danku danku danku! Had mijn voorkeur ook, maar mijn vriend probeerde het uit mijn hoofd te praten haha.
Stippen!
Stippen idd! Ach mannen houden nooit echt van stippen volgens mij…
Nou en ik ga het liefst lekker in mijn velvet zwarte flared heen met een dikke trui. Doe al jaren alle moeite; jurkje make up haar, allesss en dan zit een deel van de familie in een spijkerbroek of erger: joggingbroek. Ik zwaai dit jaar af,behalve morgenavond: dan lekker in een jurk in de maquillage naar het vriendendiner.
Welke niet echt kerstige maar wel gezellige jurk zal ik vanavond aantrekken
^ deze is van een satijn-achtige stof
- boven
- beneden
0 stemmers
Allebei heel leuk!
Bovenste met een stippenpanty en lage laarsjes en de onderste met een glitterpanty en zwarte platte schoentjes of pumps.
Weet je dit al? Ik vind t ook een leuke blouse!
Baal echt. Zo’n mooie blouse gezien, moest nog even sparen, maar nu is ie uitverkocht in NL
Hij is er nog wel in Spanje in alle maten, en daar hebben ze er ook nog een jurk van, maar ga helaas niet op vakantie binnenkort. Mocht iemand hem zien hangen in een 38 plies message me haha
Ik heb deze rok een paar maanden geleden gekocht voor een bruiloft, maar wist toen niet zo goed hoe ik hem moest combineren dus uiteindelijk niet gedragen. Ik vind hem wel heel mooi, dus ik wil nog een poging doen voor een oud & nieuw feestje. Heeft iemand misschien tips?
Ik vind een band/rock shirt erin leuk, met grove schoenen eronder bv maar ik weet niet hoe chic je wil. Als je op long pleated skirt outfit zoekt op pinterest vind je misschien leuke inspiratie. Mooie rok!