Modetopic

Maar dat hou je sowieso wel? In de winkel is het aanbod gewoon kut en bejaard (over het algemeen) voor grotere maten. Of heel duur als je dan eens iets leuks vindt. Nederland is gewoon qua fysieke winkels niet zo goed ingesteld op de steeds meer standaard maten… In de UK of VS heb je veel meer aanbod in fysieke winkels, maarja niet echt een optie

Met zalando iig geen gezeik met retour naar Engeland, ik vind asos zelf duizend kut tov zalando

Ik heb de Sleazy Jane en de kleine Ella. De SJ is door de ketting best zwaar, dus die heb ik eraf gehaald. Handig dat er een rits aan de achterkant zit, zodat je niet steeds die gespen los hoeft te maken. Het leer is mooi soepel en zacht en bij mij is ie na 3 jaar bijna dagelijks gebruik nog heel netjes!

De kleine Ella is mijn weekendtasje voor telefoon, portemonnee en handcreme/lipstick/kauwgom en ik vind het echt een top tasje. Blijft ook lang mooi en is precies goed qua formaat!

Ik heb ook nog de Josie portemonnee gekocht na een tip van iemand op dit forum, die is ook super handig en precies de goede maat

1 like

Ja ik probeer dat het liefste te ontwijken, ik vind het ook niet erg om naar een andere stad te moeten voor een winkel maar dat eindeloze gebestel en die teleurstellingen ben ik gewoon beu

Oh dat klinkt perfect!
Wel jammer dat de sleazy jane zo zwaar is, vind die ketting juist zo leuk! Maar iig wel fijn dat ie eraf kan. De rits leek me ook heel handig ja. Heb dat filmpje op de website al wel 10x gekeken haha

Weet iemand mooie (rug)tas merken voor zakelijk gebruik die mijn vriend kan gebruiken? Dus een unisex model.
Herschel vinden we iets de casual, en ik kom niet verder dan kapften and son.

Zara XXL vind ik vaak meer een ‘normale’ L :rofl:of heb ik zo’n raar lichaam. In ieder geval geen Spaanse bouw :innocent:

Dat vermoedde ik al… Kom ook echt nooit bij de Zara om mezelf de teleurstelling te besparen.

Ik vind die van Rains altijd wel heel mooi en simpel. Volgens mij is model 1220 ( dacht ik) wel tussen casual en en netjes in.

Ik heb Rains 14 liter en die is perfect. Bewust gekocht voor kantoorwerk, omdat ‘ie neutraal is en niet ‘smutzig’. Echt stevige kwaliteit en regelmatig ergens met een beetje korting.

1 like

PinqPonq! Heb er een en mijn vriend wilde er per sé ook een. Dus nu hebben we matchende tassen :joy:
Wel andere kleuren en hij heeft een model groter. Echt ideale tas want er past heel veel in en hij blijft staan als je het op de grond zet. En we hebben er allebei heel veel complimenten over gehad.

Wat is een spaanse bouw?

O sorry, zo bedoelde ik het niet. Dat zegt mijn moeder altijd over de smalle bouw bij Zara. ‘Voor Spaanse poppetjes’ ik heb nu pas door hoe niet correct dat is. Excuus.

Oh zo. Ik bedoelde helemaal niet dat het incorrect was ofzo haha, ik snapte het gewoon niet!

1 like

O ik dacht dat ik een tik op m’n vingers kreeg :rofl:

1 like

@MevrWillem @Nidorina @Swelgje Thanks voor de input! Zitten zeker mooie tassen bij. Mijn vriend zal der eens goed naar kijken.

1 like

Weet iemand waar ik love stories style bralettes kan kopen die niet zo prijzig zijn? Ik vind hun modelletjes vaak heel mooi maar vind ze wel een beetje overpriced.

Oysho, &otherstories

Ik ben op zoek naar zo’n top, maar die op het plaatje is uitverkocht (BuyLau). Weet iemand een goede dupe?

Ik heb een vergelijkbaar topje. Alleen is die van mij met bloemetjes en geen dierenprint.

2 likes

Deze misschien? Ken het merk zelf niet maar hij lijkt er wel op:
https://www.lulus.com/products/nasstasia-black-zebra-print-sheer-mesh-long-sleeve-top/894642.html

Of deze?
https://www.tally-weijl.com/en_NL/knit-flock-with-glitter-hhhc-7612958750543.html