Modetopic

Waar halen jullie mooie pantalons ?

Ik zoek de perfecte zwarte pantalon die mooie smalle pijpen heeft, en die ook mooi zit met wat vollere heupen :slightly_smiling_face:

Soms vind ik mooie maar:

• Dan vallen ze toch niet mooi smal
  • Of zijn ze na 2 wasbeurten ofzo al verrot, echt heel frustrerend

Ik vind die van Steps heel fijn. Sluiten lekker hoog, en bij mij zitten ze ook fijn terwijl mijn heupen ook best wat breder zijn dan mijn taille. Verder vallen die broeken ook gewoon lang, dus niet zo raar hoogwater als de meeste andere pantalons.
Edit: oh en ze blijven mooi. Heb er eentje al twee jaar en veel gedragen maar die ziet er nog netjes uit.

Esprit normaal niet mijn merk maar dit doen ze goed.

1 like

Ik heb deze in blauw en zwart en vind hem superfijn, de platte naad voorop kleed iets af en blijft mooi ook na 100 keer wassen:

En als je budget iets groter is, de broeken van Filippa K zijn waanzinnig mooi!

Ik kan normaliter niet wachten tot het voorjaar begint, zodat ik weer met de blote enkel-memo mee kan doen (hello, i’m 1.85 en alle broeken zijn mij toch te kort), maar ik zie nu al zoveel meiden met blote enkels dat ik denk, mag/kan ik al??? :exploding_head:

Is het alweer tijd voor de blote enkels?

• ja
  • nee

0 stemmers

Ja hoor waarom niet? Zolang je het zelf niet koud hebt

2 likes

Ik ben altijd team blote enkels, ook als het vriest

5 likes

De Ella en de Luna, allebei ongeveer even groot denk ik :slight_smile: ik heb mijn portemonnee, redelijk grote sleutelbos, gsm, en dan past er nog een opgevouwen tote bag of een brillenkoker (niet allebei denk ik) in. Ook oortjes, zakdoekjes en een lippenbalsem o.i.d. raak je dan nog wel kwijt.

Voor werk heb ik de Olivia en die is groot maar toch handig om elke dag mee te nemen! Ik neem zelf geen laptop mee naar werk maar zou er zeker inpassen. Ik heb wel een toiletzakje, portemonnee en sleutels, twee of drie boeken / schriften, opladers, noisie cancelling koptelefoon met grote beschermhoes en lunch en tussendoortjes. Past allemaal makkelijk en dan kunnen bv. mijn handschoenen er nog makkelijk bij als ik ze niet aan heb. Heeft vanbinnen ook enkele compartimenten voor bv. sleutels of portemonnee, ook praktisch!

Welke heb je op het oog? :slight_smile:

1 like

Thanks voor de broekentips!!! Heb er een paar besteld, fingers crossed dat er wat tussen zit :slight_smile:

1 like

De Meghan of de Elle heb ik op het oog! Dus ik ben heel blij met je uitgebreide beschrijving, thanks! Ofja, de Elle midi dan, die gewone lijkt me net iets te groot als gewone handtas. Of heb jij die wel?

Voor werk heb ik de Sleazy Jane op het oog. Lijkt me qua formaat perfect (heb niet heel veel meer nodig dan wat ik in mijn handtas doe, alleen een broodtrommel en af en toe een keer een notitieboekje is fijn) en het lijkt me heel fijn dat ik hem zowel aan mijn schouder als crossbody kan dragen.

1 like

Oh de Meghan is ook heel mooi vind ik! Ik heb de Ella midi inderdaad, het kleinere formaat van de twee. Succes met de keuze :biggrin:

1 like

Niet alweer maar gewoon nog steeds! Heb het idee dat het niet zo koud is geworden dat t niet kan/kon deze winter.
Als het sneeuwt hoef ik geen natte enkels, maar verder kan het gewoon prima vind ik!

1 like

Ik heb een beetje advies nodig. Ik wil nieuwe leuke kleurrijkere kleding (maat 44-46) maar bij asos heb ik vaak dat dingen anders zijn dan op het plaatje of te groot of te klein zijn omdat je natuurlijk niet kan passen. En de MS Mode vind ik soms nog een beetje te tuttig voor mij (al heb ik wel een aantal dingen). Hebben jullie verder nog tips?

Zizzi, forever 21 , yours chloting , h&m , violetta by mango , new look , missguided , zalando.

Wow thanks dat ken ik allemaal niet. Zijn dat ‘echte’ winkels of veelal webshops?

Een aantal dingen zijn winkels maar niet in nederland meer. Zizzi en h&m wel. Bij h&m gaat bijna alles tot maat 50 als je iets in de winkel leuk vind maar het is niet meer in jouw maat kan je met de app het kaartje scannen om te kijken of het online nog wel te koop is.

1 like

River island plus (bij Wehkamp te koop) vind ik ook altijd wel leuke dingen hebben. Verder Simply be Capsule, Only Carmakoma en Anytime (allemaal ook via Wehkamp).

1 like

Volgens mij gaan de maten van WE ook wel tot 46. En ik zag laatst bij de Zara ook XXL maar geen idee hoe dat valt. En geen idee of het je smaak is maar &Other Stories heeft ook wel dingen die heel ruim vallen. (Heb net een blous gekocht in 38 terwijl ik echt vaak 42 of 44 nodig heb.)
Oh en Monki! Valt ook vaak heel ruim, in ieder geval de bovenstukken.

1 like

Zalando, zalando, zalando. Daar bestel ik by far mijn meeste kleding, daar hebben ze echt veel merken en je kunt ook specifiek filteren op plus size collectie! Gaat ook wel veel retour, maar dat is bij Zalando ook gewoon easy.

1 like

Maar dat is een beetje hetzelfde als asos. Elk merk valt weer anders en voordat je dan je maat weet ben je drie bestellingen verder. Ik ben dat een beetje beu…