Ik heb pas in oktober een bruiloft, maar kan niet vroeg genoeg beginnen met zoeken naar 2 jurkjes (overdag en avond). Iemand webshops tips en merken?
Volgens mij als je boven de 22 euro besteld dat je dan wel douane kosten bij betaald. Ik had een keer wat dingen daar besteld van rond de 50 euro en kon daarna nog even 20 euro aftikken voor invoerkosten
Ik zoek een jurk in slate blue, maar zijn allemaal gelijk galajurken. Ik hou van zo’n model:
In zo’n kleur:
Mag wel met een printje ook of iets langer of iets korter of iets wijder. Ik hou niet zo van satijn achtige stofjes om te dragen.
Ik vind mijn jurken meestal bij asos, nakd, Virgos lounge. Is er een thema?
Hij is het biiiiijjjjna, ik denk dat hij een beetje boerentrienig bij me zal staan… wel bedankt!!
Een van deze misschien?
Ahhh die laatste is perfect op de borstzakken na!! Haha nu komen de “moeilijke eisen” waarvan ik altijd vergeet dat ik ze heb hahahah
Heb deze nog gevonden, wel allemaal met een patroontje. Ik denk dat die laatste met een riempje ook heel mooi is!
Bedankt voor het zoeken!
Bij asos kon ik helaas niks leuk vinden, maar zal die andere twee webshops even checken, thanks! En nee, er is geen thema dus dat is wel fijn haha
Wat is je budget?
Wat beter betaalbaar:
https://www.mangooutlet.com/nl-en/women/dresses-midi/floral-embroidery-dress_43027766.html?c=59&n=1&s=prendas_she.familia;32.dresses32;Midi
Ik heb een vraagje! Weten jullie waar ik kleding kan kopen van een beetje gewafeld katoen. De foto is misschien een beetje vaag, maar ik zie het vaak in babykleding Where can I find this?? Op de foto lijken het streepjes maar ik bedoel echt een beetje een ruitjes achtige structuur.
Bij winkeltjes met “Ibiza” kleding heb je dat vaak
Waar kan ik vrijdag last minute in fysieke winkels een mooie body of een wat sexier/vrouwelijker topje vinden?
Oei weet niet of die zit waar ik heen ga, maar ga even kijken!
Zara zou ik ook proberen!
Bershka misschien
Bershka of Stradivarius denk ik! H&M heeft erg mooie onder lingerie maar die kan je prima ook gewoon zo dragen
Die zitten niet hier in stad helaas… h&m wel, thank!