Lijken mij wel dezelfde. Heb dat wel vaker, dat een zelfde kledingstuk in kleur heel anders wordt aangeboden op een andere webshop.
Vind hem overigens heeel leuk!
Ja, ik ben er ook een beetje verliefd op geworden. Heb de M thuis, maar ze vallen vrij breed. Ik ga het maar proberen en hopelijk is het dezelfde kleur.
Denk ook dat het dezelfde kleur is!
Moeilijk dit, ik heb er even over moeten nadenken, maar misschien:
Samsoe Samsoe, Massimo Dutti, Kaffe, Nümph, Modstrom, Selected, Sézane, Noa Noa, Nathalie Vleeschouwer, Bellerose, Essentiel (ok die laatsten zijn wel wat duurder, maar mss in de sale )
Saint Tropez, Minimum, Mbym.
Ik zou het even bij een kleermaker vragen als ik jou was, zelf heb ik echt geen idee.
Ik vermoed wel dat ik dezelfde laarsjes heb in mt38 en ik ga ze zgan wegdoen voor een klein prijsje. Dus mocht je mt38 hebben en interesse hebben, let me know.
Ik kreeg steeds reclame voor Olive clothing. Heel klassiek en mss een beetje oma. Maar vond het eigenlijk toch wel erg leuk… ga er weer eens kijken want zelf nog niks gekocht!
Oja ik weet het weer alles is zowat one size ?! Dus vind het moeilijk ook al heb ik een gangbate kledingmaat…
Heeft iemand hier ervaring met hoe de maten van het merk anytime vallen? (W.ehkamp verkoopt het)
Ik heb een leuk kledingstuk gezien maar ik ben benieuwd hoe de maten vallen. Er staan wel maten bij op de webshop, en die ogen naar mijn idee klein. Maar op de een of andere manier doet dit merk mij denken dat het juist groot valt?
Ik heb pas in oktober een bruiloft, maar kan niet vroeg genoeg beginnen met zoeken naar 2 jurkjes (overdag en avond). Iemand webshops tips en merken?
Volgens mij als je boven de 22 euro besteld dat je dan wel douane kosten bij betaald. Ik had een keer wat dingen daar besteld van rond de 50 euro en kon daarna nog even 20 euro aftikken voor invoerkosten
Ik zoek een jurk in slate blue, maar zijn allemaal gelijk galajurken. Ik hou van zo’n model:
In zo’n kleur:
Mag wel met een printje ook of iets langer of iets korter of iets wijder. Ik hou niet zo van satijn achtige stofjes om te dragen.
Ik vind mijn jurken meestal bij asos, nakd, Virgos lounge. Is er een thema?
Hij is het biiiiijjjjna, ik denk dat hij een beetje boerentrienig bij me zal staan… wel bedankt!!
Een van deze misschien?
Ahhh die laatste is perfect op de borstzakken na!! Haha nu komen de “moeilijke eisen” waarvan ik altijd vergeet dat ik ze heb hahahah
Heb deze nog gevonden, wel allemaal met een patroontje. Ik denk dat die laatste met een riempje ook heel mooi is!
Bedankt voor het zoeken!
Bij asos kon ik helaas niks leuk vinden, maar zal die andere twee webshops even checken, thanks! En nee, er is geen thema dus dat is wel fijn haha
Wat is je budget?
Wat beter betaalbaar:
https://www.mangooutlet.com/nl-en/women/dresses-midi/floral-embroidery-dress_43027766.html?c=59&n=1&s=prendas_she.familia;32.dresses32;Midi