Modetopic

Ik heb een vraagje! Weten jullie waar ik kleding kan kopen van een beetje gewafeld katoen. De foto is misschien een beetje vaag, maar ik zie het vaak in babykleding :joy: Where can I find this?? Op de foto lijken het streepjes maar ik bedoel echt een beetje een ruitjes achtige structuur.

Bij winkeltjes met “Ibiza” kleding heb je dat vaak

1 like

Waar kan ik vrijdag last minute in fysieke winkels een mooie body of een wat sexier/vrouwelijker topje vinden?

Oei weet niet of die zit waar ik heen ga, maar ga even kijken!

Zara zou ik ook proberen!

1 like

Bershka misschien

1 like

Bershka of Stradivarius denk ik! H&M heeft erg mooie onder lingerie maar die kan je prima ook gewoon zo dragen :woman_shrugging:

1 like

Die zitten niet hier in stad helaas… h&m wel, thank!

Ik heb een trui van dit soort stof, bij Uniqlo. Hebben ze in meerdere kleuren en mega zacht!

1 like

Ik ben op zoek naar sierraden merken waar ze mooie subtiele echt gouden ringen verkopen.
Ik houd wel van minimalistische sierraden.

Iemand goede tips? :grin:

Anna Nina heeft nu een lijn, denk wel dat het verguld is

1 like

Bedoel je soms sheer sucker? Ik heb geen concrete tips, maar misschien kan dit wel helpen met zoeken!

1 like

Charlotte Wooning? Ik ben zelf voor een ring van haar aan het sparen!

1 like

:joy::joy::sweat_smile::sweat_smile: thaaanks lol

1 like

Thanks!

Wie weet waar ik een trui met zo’n polokraag kan kopen? Dus met kraag en 2 of 3 knopen? Liefst van beetje dunne wol, in effen grijs/creme/zwart. Ik kan alleen mannenvarianten vinden of dingen voor tijdens het zeilen :grimacing:

Zoiets https://images.app.goo.gl/gyoygRYRjzXkMmpe6
De mannenversies zitten aan schouder vreemd of zijn te breed.

Zalando heeft er wel een paar, weet niet hoe groot je budget is.
https://www.zalando.nl/dames/?q=polo&sleeves=lange-mouwen

vond via google ‘polo lange mouwen’ ook een simpele zwarte op bonprix enzo

Hee die van Esprit lijkt aardig te voldoen. Dank je!

Die bij bonprix had ik idd voorbij zien komen met zelfde zoekterm. Dat heeft niet helemaal zelfde uitstraling. Bij Zalando kwam ik niet zo ver, gek genoeg. Nu wel! :slight_smile:

Heeft iemand zin om te speuren toevallig? Ik heb al jaren onderstaande jas (van Sparkle and Fade, bij de Urban Outfitters gekocht), maar hij begint inmiddels behoorlijk te verslijten. Dezelfde is natuurlijk niet meer te koop maar zou heel graag weer iets soortgelijks willen. Hij is niet superdik maar wel waterafstotend en winddicht dus het is een perfecte tussenjas. Ik kan alleen niet echt lekker iets vergelijkbaars vinden nog. Qua stijl zou een beetje ruime bomber goed werken maar ik vind het zo fijn dat deze een capuchon heeft

(Hij is in het echt eerder heel donkerblauw dan zwart maar vind allebei prima)

1 like

Ik zoek een blazer die wel een beetje getailleerd is, maar het probleem is dat de mouwen altijd te kort zijn (ik ben 1.84 en draag normaal medium). Hebben jullie tips voor een goede blazer? Graag met dubbele knoop en de kleur het liefst grijs of zwart.