Modetopic

Zoiets? Ik heb deze in het zwart, staat heel flatterend vind ik.

1 like

Hopelijk heeft iemand tips voor mij wat betreft badkleding. Ik ben op zoek naar een bikini of eventueel badpak, maar ik heb wat overgewicht en met name volle bovenbenen. Hierdoor gaan die bikinibroekjes snijden/knellen bij mijn bovenbenen. Haha wauw goede beschrijving dit. Maar goed, iemand dus tips voor comfortabele bikini’s? Of welk model ik naar kan kijken? H&M heb ik van alles geprobeerd maar was niets.

Ik zou eens bij BonPrix kijken. Niet alles is fashionable, maar ze hebben wel veel verschillende maten en modellen.

1 like

Ik vind de shorts van Uniqlo wel goed zitten, en dan vooral de linkse, met de brede tailleband! Mijn hobbels en bobbels zitten voornamelijk rond mijn buik.
image

Volgens mij heeft @Rozecoupeschaar veel jurkjes zoals de onderste!

2 likes

En @Calypso Ja klopt! De meeste heb ik gekocht bij een winkeltje ‘el vita’ en anders echt over verschillende sites mostwantednl, Zalando, byhilke, byrebellion, myjewerly en guts&gusto. Sommige wat betere kwaliteit dan andere maar dat zie je vaak wel aan de prijs of het stof waar het van gemaakt is.

Oh en thestorewoerden hebben ze soms ook wel eens.

2 likes

Iemand nog tips voor jeans in kleine maten?
Ik ken veel al (denk ik) van de “standaard” merken maar wie weet heeft iemand een nieuwe tip voor me

Ik vind nudie jeans klein vallen, neem daar vaak 1-2 maten groter. Wat ik fijn vind is dat ze een vermaakservice hebben, kunnen ze bij mij 20 cm afknippen :joy:

1 like

thanks voor de tip!
het zit hem niet zo zeer in de lengte, broeken van een petite lijn zijn dan ineens ook een stukje korter naar mijn idee. niet ik dat heel lang ben overigens dus vaak maakt het niet zo veel uit

Ik was helemaal te zeggen dat de maten bij 24 beginnen.

Hoi!! Ik heb zojuist deze rok gekocht in de sale. Wat vinden jullie ervan? Ik ben nog in twijfel.

Met mijn zeer degelijke sandalen is het echt te truttig. Witte sneakers maken het wel frissen. Misschien beter een witte top erop? Of gewoon beter retour brengen?

Edit: extra foto erbij

18 likes

Leuk!!! Witte top en sandalen zou ik doen. Staat je goed!

5 likes

Ik vind het helemaal niet truttig. Zou die rok houden en je kan ook voor een feller kleur shirt gaan roos, geel, lichtblauw

1 like

Vind m met wit heel leuk!

1 like

vind het niet tuttig hoor! maar leuke dikke riem, grote oorbeellen en een ketting een sjaaltje in je haar bijv zou het wel meer stylen.

ik vind dat die rok je trouwens prachtig stsaat qua model. heel flatterend.

1 like

Ik vind het met het witte shirt het leuker omdat dat shirt net wat losser is. Maakt het wat minder ‘truttig’. Denk dat een losser T-shirt (met een hoge kraag) ook in andere kleuren erop tof is!
De rok staat je verder super mooi!

1 like

zij heeft wel zulk soort jurkjes

1 like

Heeft iemand Nike p-6000? Hoe vallen ze? De een zegt true to size maar de ander juist dat je een maat groter moet nemen. Ik heb geen zin om twee maten te bestellen :slightly_frowning_face:

Mn oma heeft deze blouse ooit gemaakt voor m’n moeder toen ze jong was en nu wil ik 'm gaan dragen. Alleen de knoopjes missen (zijn er twee). Wat voor knoopjes zouden hier mooi bij staan?

7 likes

image
image
image

3 likes