Mijn favoriete witte tshirt is aan vervanging toe. Hij is van &other stories de simpele die ze in alle kleuren hebben, maar altijd uitverkocht. Iemand een aanrader?
De shirts van uniqlo. Sowieso alles van uniqlo! Je hebt verschillende uitvoeringen, pasvormen en kleuren.
Hier ook Uniqlo.
En verder ben ik fan van het prime shirt van weekday maar dat model is niet zo basic als je wilt hebben denk ik.
Heeft iemand een tip voor een badjas, merk of iets? Ik zoek een badjas waar ik in kan loungen dus niet van kant maar wat zachtere stof. Ook niet langer dan de knie want ik ben niet zo super groot. Heb al bij zalando, asos en hunkemoller gekeken.
oysho misschien?
Hema?
Primark heeft ook vaak zachte, fluffy badjassen.
De basic shirts van Arket vind ik erg fijn!
Ik hou echt van de badjassen van Primark. Mijne heeft een capuchon.
@anon42392789 blijven ze ook mooi na een zomer dragen? En hoe vallen de shirtjes?
Ik ben wel eens bij Uniqlo geweest, maar vond het zo overweldigend, maar nu ik op de site kijk is het heel overzichtelijk.
Ja ik heb er nu 2 zomers geleden gekocht en afgelopen zaterdag wat aangevuld (vooral witte en zwarte shirts).
Uniqlo is een Japans merk toch? Zijn die shirts ook lang genoeg voor uit de kluiten gewassen Hollandse vrouwen?
Ik ben zelf 1m83, de lengte zit bij mij in ieder geval goed. En je hebt ook verschillende pasvormen.
Uniqlo blijft mooi en de maat die ik neem verschilt ontzettend per model, dus wat @Daelyss zegt. Ik vind het iig nooit klein(er) uitvallen wat je misschien zou verwachten bij een Japans merk.
Ik heb precies 2 weken geleden iets bij Zara besteld en het wordt afgeleverd in de winkel. De mailbevestiging zegt dit: Geschatte leverdatum Woensdag 24, juni - dinsdag 30, juni
Inmiddels nog niets van Zara vernomen. Ik heb het betreffende filiaal al een aantal keer op verschillende dagen gebeld maar er neemt niemand op. Hebben meer mensen onlangs bij Zara besteld? Waarschijnlijk is het gewoon heel druk door de sale, maar ik zie ze er gewoon voor aan om dan over een week een mail te sturen met: Je hebt het item niet opgehaald, hier is je geld terug, doei.
Edit: de link in de mail zegt dus dat het item wel is verzonden maar nog niet is aangekomen in de winkel. Maar dat zegt hij al iets van een week dus dat lijkt me sterk.
Ik las hier wel eens dat je beter een iets strakkere Levi’s kan kopen, maar hoe strak is strak? Hij zit mooi, maar als ik ga zitten, voelt het wel strak. Het is de miles high trouwens.
Zo ziet ie:
Als je al zittend geen buikpijn krijgt en gewoon kunt ademen dan zou ik geen grotere maat nemen, zo zonde als ie door de dag heen net te los gaat zitten en je moet gaan hijsen en hij bij je kont gaat lubberen! Ze worden toch wel ietsje losser door de tijd vind ik. Ben iig blij dat ik toen voor de kleinste maat die ik paste heb gekozen, dankzij het advies hier!
Ja, dat dacht ik ook! Ik heb er geen buikpijn in, maar als ik ga hurken trekt ie wel.
Het is met trouwens met 3% Elastaan (weet niet of het wat uitmaakt, maar heb het idee dat de meeste Levi’s minder hebben)
Volgens mij heb ik precies dezelfde, en heb er daarna nog 3 in verschillende kleuren gekocht, allemaal in die strakke maat, dus ik heb er iig geen spijt van gekregen!
Oh top! Dan hou ik de mijne ook, want ik vind m wel heel mooi
Ik heb een baggy shortje van levi’s gekocht met 0% stretch, 1 maat kleiner dan wat ik normaal heb (zoals werd aangeraden op de website). Maar nog steeds heb ik het gevoel dat ie te groot is omdat ik gebolde handen makkelijk in kan steken… Zou zo’n broekje ook nog uitlopen of niet?