Modetopic

Ze hebben volgensmij ook een stof met streepjes print, maar verder niet echt veel opties. Dit is niet echt een wikkeljurk maar wel met een printje haha;

Lastig wel!

1 like

Misschien oysho?

2 likes

Ik heb vandaag zo’n mooie blouse gezien maar kon geen foto maken van die vrouw haha. Weet iemand heel toevallig waarvan die is of iets soort gelijks?

• de blouse is wit
  • de blouse leek iets langer
  • denk dat het een duurdere blouse is
  • aan de achterkant een strik
  • aan de voorkant een gerafelde(?)/ ruches lijn net onder je borsten maar boven je navel.

Het is een beetje een soort style zoals Sezane

Deze van C&A? is van viscose, geen ruffles. Ook in gele print, bloemetjes en luipaard

(https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/jurk-2111874/1?categoryId=40752)

Heeft iemand ervaring met sneakers van Karhu? Ik lees dat ik een halve tot hele maat groter moet nemen maar wat zouden jullie doen? Ik heb normaal 39 maar van Nike air Max neem ik vaak 40.

Ik vind de prints en jurkjes van Soi Paris echt prachtig, maar is wat boven budget ben ik bang.

Waar kopen jullie kwalitatief goede oorbellen? Ik ben vooral op zoek naar simpele oorringen, verschillende groottes. Ik dacht aan gold-filled (goud-gevuld?) zilver om het enigszins betaalbaar te houden tov massief goud.

Ik heb all stars in maat 38 en nike AF 1 in maat 39 en van Karhu fusion 2.0 maat 40. Kleiner paste echt niet, als je kans hebt om te passen in een winkel zou ik dat doen. Vind ze nu ook smaller dan 2 jaar geleden overigens

2 likes

Oh thanks, dan ga ik de halve maat groter vast niet passen. Helaas is een volle maar groter nergens meer te krijgen :frown:, jammer!

Vriendin van mij heeft ze 1 maat groter dan normaal, maar met een zooltje erin. Als je gratis kunt retourneren, kun je het wel proberen denk ik!

Anna + Nina? Moonloft ofzo? die hebben dat meestal wel!

Hmm nee niet echt, enkel goldplated, en heb de indruk dat dat toch niet zo lang mooi blijft.

1 like

Ik vind de gouden sieraden opzich ook wel goed betaalbaar bij Anna Nina bijv.

1 like

Ik vind de oorbellen van By 1 Oak heel fijn

1 like

Ohja, deze zien er bv wel ok uit qua prijs: https://www.anna-nina.nl/nl/product/single-plain-ring-earring-xl-14k-gold
Ik ben alleen wat huiverig over dat soort sluitingen, ik ben niet zo’n prutser en zou niet willen dat de oorbellen vervormen.

1 like

Ik ben op zoek naar jasje die lijken op de onderstaande foto. Weet alleen totaal niet hoe zulke jasjes heten en waar je ze kan vinden.

Ik ben opzoek naar een jurkje met een v-hals of met een wat lagere hals wat wel ruimer boven de knie mag vallen en waarbij niet al een ceintuur of iets in het jurkje zit

Ik heb simpele ringetjes in plaquƩ goud van Twice as Nice. Ik heb ze al minstens een jaar, draag ze dagelijks en zien er nog perfect uit. Waren rond de 60 euro als ik me niet vergis.

1 like

Wat voor model? Aansluitend, los, lange mouwen, dunne bandjes,…? En qua kleur/patroon?

Kleur/patroon en mouwen maakt niet uit. Model wat losser denk ik