Modetopic

Ik heb een heel tof kledingstuk twee jaar geleden bij een kringloopwinkel gekocht, maar ik draag hem nooit, omdat ik hem gewoon niet weet te stijlen. Het kledingstuk heb ik hieronder in een spoiler gezet. Hij valt bij mij ongeveer op de knieën. Heb al veel gegoogled, maar ik kan echt nog niet iets tofs vinden en ik weet zeker dat er hele leuke outfits mee te maken is, maar dat ik het nog even niet zie!

Summary

Het is als ik het goed begrijp een soort lang gilletje?
Het lijkt me best tof met een boyfriend jeans en een truttig blousje (met ruffles/strikje etc) in wit o.i.d.

Denk dat het ook best tof kan staan met een iets langere simpele jurk en dan er een Taankleurig riempje omheen

1 like

Ja klopt! Hmm goed moment om dan zo’n broek aan te schaffen, wil al best lang zo’n soort broek hebben! Met een riempje lijkt me ook inderdaad tof! Ik ga eens wat proberen, thanks!

Ben het eens met @anon42392789 ja, een boyfriend jeans zou waarschijnlijk leuk staan! Kun je geen goed passende boyfriend jeans vinden, probeer dan een girlfriend jeans, dit werkte bij mijn figuur namelijk beter en het effect is hetzelfde. Ik heb zo’n soort:

2 likes

Sorry dat ik even inbreekt, maar waar koop jij mooie girlfriend jeans? Ik kan die haast nergens vinden…:star_struck:

1 like

Mijn holy grail komt uit de sale uit een H&M winkel, maar toen ik op de site keek om nog een exemplaar te kopen zag ik ze niet meer :flushed: Dat was wel in maart ofzo dus misschien zijn ze er weer? Ik hoop het!

Ik heb altijd van die wijkende knoopjes, wat kan ik daar het beste aan doen? Drukknoopjes ofzo? Ik ben super onhandig, dus niet te moeilijk aub! :sweat_smile:

Wat ik sons doe als ik dit heb is een extra knoopje open doen en dan een mooi topje eronder. Ik denk niet dat je echt iets aan de blouse zelf kan veranderen zodat hij niet meer zo trekt

1 like

Misschien kun je zo’n ‘fashion tape’ gebruiken?

1 like

Haha mag je wel zeggen hoor, en ja dat kan, maar pak meestal al een maat groter bij dingen met knoopjes, denk dat twee maten groter het er bij de schouders etc. niet mooier opmaakt. :unamused: En heb niet eens een grote cup of grote omtrekmaat ofzo. Irritant.

1 like

Maar ik vind ze zo leeeeuk. :tired_face: Netjes gekleed en vaak fijne stofjes. @FrozenFlame Ja dit doe ik ook wel eens, maar qua werk moet ik opletten met niet te veel inkijk. :unamused:

1 like

Je zou een maat kunnen kopen die goed zit bij de borsten, en vervolgens de rest van het bloesje kunnen laten innemen bij een kledingmaker.

2 likes

Wel heel mooi bloesje! Waar is die van? :eyes:

1 like

Dorothy Perkins via Zalando! Is twee jaar oud!

1 like

Thanks! Wel jammer dat ie 2 jaar oud is :wink:

1 like

Ja, dat is wel een nadeel natuurlijk die inkijk icm je werk. Balen, ik herken het. Een of twee maten groter zit bij de rest van mijn bovenlichaam dan weer zo lomp.

1 like

Ooh super mooi gilet! Ik zag laatst deze video over dit soort dingen (layering pieces heet dat blijkbaar :sweat_smile:) misschien heb je er wat aan

1 like

Oeh dankje, ik ga hem bekijken!

Mijn zusje wilt een nieuw spijkerjasje (met print), alleen het probleem is dat ze wat grotere borsten (80F) heeft waardoor veel jasjes niet passen/niet dicht kunnen. Weten jullie waar ze eventueel kan kijken? Ze wilt zoiets:

(deze is van loavies maar die past ze dus niet)

Ken ik niet, zal het doorgeven. Dankjewel! Nja, ik heb zelf ook een oversized en een one size spijkerjasje maar zelfs die past ze niet!