Modetopic

Ik heb mijn eigen maat genomen.

1 like

Jaaa, zat ook aan paars te denken! Ik voel me gesteund in m’n idee;p

2 likes

Sowieso paars doen!

2 likes

Ik zag deze pop bij een winkeltje bij ons in de buurt. Misschien leuke inspiratie?

2 likes

Ik ben op zoek naar fijne broekjes/korte leggings voor onder jurkjes en rokken. Ik heb er een paar van Forever21 maar die zijn nu echt aan het verslijten. Wil graag katoen, maar vind overal gekke spandexversies. Is dus niet bedoeld als shapewear, puur als extra zekerheid/tegen het schuren. Tips?

Ik heb deze van Kruidvat:

Heb ze zelf een maatje groter gekocht, zodat ie gewoon chill zit. Stof is lekker zacht.

2 likes

Heel leuk! Dat is ook mijn lievelings kleding-kleur :slight_smile: thanks!

Ja die rok deed me een beetje denken aan jouw rol dus vandaar!! :grin:

1 like

Ik ben helemaal weg van deze jumpsuit: https://www.bonprix.nl/product/gedessineerde-jumpsuit-zwart-gebloemd-931620/?size=258748716&shop=4750&

Maar hij is hartstikke uitverkocht bij Bonprix. Het jumpsuit is van het merk Bodyflirt, ik kon zelf geen andere winkel vinden die dit merk ook verkoopt. Weet iemand van jullie of er nog andere verkooppunten zijn van dit merk? Of een soortgelijk jumpsuit: wijde pijpen, brede (geen spaghetti)bandjes, geen strik of elastiek in de taille.

1 like

Die is mooi! Welke maat heb je nodig? Op de Belgische shop is 38 nog beschikbaar (en goedkoper ook, voor € 25,99? haha) mocht dat je maat zijn wil ik 'm wel voor je bestellen?

Shit, dooie mus: tijdelijk onbeschikbaar!! Sorry :anguished:

1 like

Ah, superlief! Ik hang tussen 36 en 38 in dus dat was zeker de moeite waard geweest. Maar hij is daar dus ook niet beschikbaar.

Ik wist helemaal niet er verschil in het aanbod zit met de Belgische Bonprix. In Belgiƫ is het jumpsuit nog niet definitief uitverkocht, zie ik, alleen tijdelijk niet beschikbaar. Ik heb me aangemeld voor een e-mailalert! Als 'ie weer beschikbaar komt, kan ik 'm misschien ook gewoon zelf bestellen of zou dat niet lukken vanuit Nederland?

Ik denk niet dat ze in NL leveren, mocht 'ie weer op voorraad komen wil ik 'm wel proberen bestellen voor je hoor, dan stuur je maar een PBtje!

1 like

Heeft iemand een idee waar ik zo’n soort vestje kan kopen? Mag ook beige zijn. Deze is uitverkocht en vind ik ook te duur voor de stof waarvan het is gemaakt

Ik hou het in gedachten, dankjewel!

1 like

Weet niet hoe duur die daar is, maar Invito heeft zoiets https://www.invito.com/ambika-truien-en-vesten-wit--284435.html

Edit: o en hier in een aantal kleuren https://thewildbabes.com/collections/knits/products/beige-wrap-cardigan

ah thanks!! Helaas zijn ze allebei one size… Ik heb normaal maat L, dus dat is misschien een beetje lastig. Ik ga er even over nadenken!

1 like

Ja dat kan net niet naar smaak passen dan, maar met een gebreid stuk zou het misschien wel kunnen. Hoop dat je er een vindt!

1 like

Zara had zo een in het lichtbeige en -kaki, maar is momenteel uitverkocht (artikelnummer 2142/137). Ik hoop dat hij nog terug komt, ben er ook naar op zoek!

Deze is het trouwens:

1 like

Die ziet er echt top uit, ik ga het in de gaten houden

Ik zie dit vest heel veel op United Wardrobe voorbijkomen! @Mimosa

1 like