Modetopic

Waar kan je nou echt een mooi kwalitatief vest kopen?
Heb vest veel leuke t-shirts enzo, maar wil die in de winter ook aan met een mooi vest. Iemand een idee?

Ik heb deze van Violet Hamden, die lijkt wel op het formaat dat je zoekt! Bevalt me heel goed qua formaat en indeling

Qua jouw budget vind ik de tassen van liebeskind leuk. Volgens mij nu ook enkele op zalando met 70% korting.

Dankjewel @crazyvibes en @anon42392789! Die ga ik ook even bekijken!

1 like

By Hinke! Of o my bag

1 like

Ik zat al een tijdje naar deze te kijken, maar altijd uitverkocht in het zwart als ie in de sale was. Zie dat ie er nu nog is, eindelijk besteld :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

American Vintage of Essentiel. Dat vind ik zelf hele fijne (wollen) vesten! Wel heel duur helaas :’)

2 likes

Oh dit is echt een hele mooie kimono! Ik heb laatst een bij de h&m gekocht in een oud rozige kleur. Maar dat is dan wel 100% polyester en geen bijpassende broek. (Hunkemöller was ook 100% polyester en bijna dubbel zo duur)

Edit: https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0756318006.html

Dit is hem. Al is dit misschien wat te saai maar je smaak.

1 like

Uggs :grin:

Haha vind ik leuk behalve de sleehak :joy: haha het blijft een zoektocht

mijn moeder naaide vaak een drukknoopje tussen die twee knoopjes in, en dat werkt prima als het niet te strak staat.

Ik draag de hele zomer kimono’s en vind dat ze bij weekday, topshop, asos (vooral de mannenafdeling) en zara mooie kimono’s hebben die er niet als ondergoed uit zien.

1 like

Ik zou American vintage echt niet aanraden. Die vesten lijken wel te verdampen ofzo? Heel gaar en voor dat geld!

American Vintage, Bellamy, Bellerose

1 like

Mijn ervaring is dat de kleding dit seizoen groter uitvalt. Ik draag normaal maat 36 tops maar maat 36 in Vanilia is dit seizoen veel te ruim, helaas

gewoon proberen, het mag gratis retour :slight_smile: Aansluitende tops zitten mij te los, maar dat valt bij losse tops niet echt op

1 like

Heb je een winkel in de buurt? Anders zou ik gewoon even passen, het personeel vind ik ook altijd erg vriendelijk, dus die kunnen misschien ook tips geven hoe bepaalde tops vallen.

1 like

Zou het echt even passen. Soms heb ik een maat kleiner, vooral omdat ik aangesloten bovenkleding mooier vind dan losvallend, maar soms is mijn normale maat weer vrij krap. Het verschilt nogal.

1 like

En ze hebben een redelijk geprijsde tailoring service! Een basic shirt kan je vast een stukje laten innemen. Kost wat extra euro’s maar is het wel waard. Ik heb vanilia tops van 4 jaar oud waar ik nog steeds complimenten over krijg :grin:

1 like

Ja en ja! Heb de open versie en de dichte en draag allebei intensief. Moet na twee jaar nu wel bijna de zolen vervangen. Draag ze bij nette kleren en meer casual.