Ja moet nog even onderzoeken welke ik ze toe ga vertrouwen.
Ik heb toevallig vanochtend een zwarte overslagrok gekocht bij & other stories, maar was er wel eentje met van die ruffles. Ik zag wel ook een ander overslagrokje dat eerder recht was dus misschien kan je de website eens checken?
Thanks aan FFâer met de Uniqlo tip voor witte t-shirts!! Wat een mooie basics hebben ze daar zeg
In de winkel in Amsterdam, omdat ik niet zeker was over de maatvoering. Maar die is naar reguliere standaarden, dus nu ik zou daar ook online kopen.
De webshop heeft wel geen gratis retours en dat stond (vond ik) een beetje vaag aangeduid en het retouradres is in Duitsland dus dat werd bij mij âŹ16 ga nu enkel nog in de winkel zelf kopen haha
Als je het met paypal betaalt kan je dat terugkrijgen! Maar inderdaad wel veel gedoe/geld voor een retour ook als je het terugkrijgt.
Ik weet dat deze vraag echt al 239x voorbij is gekomen maar wellicht heeft iemand nog een gouden tip. Ik zoek al tijden een perfect zwart (dat lukt op zich nog wel) en een grijs gemĂȘleerd shirt. Ik wil dat ze perfect zitten, en heel lang mee gaan. Als ze echt goed zijn mogen ze best wat kosten. (Max 70 denk ik.)
Ze moeten licht oversized zijn en mogen geen hele korte mouwen hebben. Ik wil dat ze niet te dik zijn, want ik vind het wel mooier als ze soepeltjes vallen, maar ook weer niet te dun zodat je ieder bobbeltje van je BH erdoorheen ziet. Liefst met een zo simpel mogelijke hals die niet te wijd is.
Ik heb gekeken bij: Acne, Filippa K, Teym, Caes, Goat, Mango, Uniqlo, HM Trend, Arket, Weekday, Cos, Vanilia, ASOS. Wellicht ben ik te veeleisend!?
Inderdaad! Gelukkig had ik dat gedaan omdat ik het ergens voorbij zag komen, het was mân eerste keer dat ik paypal gebruikte dus dat was wel handig haha
Topshop?
Niet echt de kwaliteit die ik zoek denk ik. Ik wil heel graag een keer shirts die na 5x wassen nog steeds mooi zijn.
Ik vind ze juist super goede kwaliteit. Heb er 2 die ik al meer dan een jaar heb en elke week minstens 1 keer draag. Zijn nog helemaal mooi.
Ja ik! Je moet je retour aanmelden op de site en dan kan je het gewoon terugsturen via post NL punt met hun retourlabel. Je krijgt dan je bedrag - 9 euro terug want dat rekenen ze voor retourneren.
Dragen jullie weleens onderrokjes/onderjurkjes? Ik heb een leuk nieuw rokje gekocht maar hij schijnt best wel door, meestal stuur ik hem dan terug maar ik wil deze eigenlijk wel houden⊠Alleen wat moet ik er dan onder dragen? Zwart of juist een andere kleur? En waar koop ik een comfortabel onderrokje zonder zweterig stofje?
Staat het retouradres op de site? Wellicht dat het naar een adres buiten Nederland moet en dat de kosten daarom hoger zijn!
Ik doe er dan zelf meestal zoân simpel katoenen stretch rokje onder, zoiets:
Kleur is afhankelijk van de kleur van de rok, meestal zwart, maar ik heb er ook 1 in een soort nude/oudroze tint en die is mooier onder lichtere rokjes. Volgens mij van de Primark voor 4 euro of zo
Ik heb een onderrokje van viscose van Hanro. Dat is superglad, Dus kruipt je jurk of rok niet op.
Ik draag ook vaak sporbhâs en laat mân tepels maar doorschijnen, meestal draag ik iets met een printje en dat zie je niet duidelijk.
En anders toch nog voorgevormde bhâs. Ik heb eentje met hele lichte padding van Triumph of Sloggi. Ik wil er meer van kopen maar ik heb alle labels eruit geknipt.
Ik wil graag dat mijn borsten er âplatterâ uitzien. Ze zijn niet zo groot, maar op een of andere manier beginnen ze al onder mijn hals ofzo. En ik zie er dan uit als een propje.
Mijn tepels zie je gewoon soms, boeien